کارت اعتباری | کارت رفاهی

ثبتنام کارت اعتباری 300 میلیون تومانی برای همه | دریافت کالا کارت جدید با اقساط کم و بازپرداخت 4 ساله

وام خرید کالا ۳۰۰ میلیون تومانی موسسه ملل با نرخ سود 23 درصد و دوره بازپرداخت 48 ماهه به افراد حقیقی متقاضی پرداخت می‌شود.

کدخبر : 20920
سایت سرگرمی روز :

موسسه اعتباری ملل در طرح «یاقوت نوین» به آن دسته از مشتریان خود که دارای سپرده در حساب قرض الحسنه هستند، وام خرید کالا  در قالب کارت اعتباری تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۲۳ درصد و مدت زمان بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماهه عرضه می‌کند. البته سقف این تسهیلات برای اشخاص حقوقی به دو میلیارد تومان می‎‌رسد.

مشمولان دریافت این طرح اشخاص دارای حساب قرض الحسنه در موسسه ملل هستند. متقاضی سپس باید وجهی را در حساب خود سپرده‌گذاری کند تا پس از حداقل سه ماه، معدل حساب مورد قبول موسسه ملل ایجاد شود. همچنین موسسه اعتباری ملل نسبت مبلغ تسهیلات به میزان سپرده را ۲۲۰ درصد اعلام کرده است.

ضمانت این وام برای اشخاص حقیقی تا سقف ۵۰ میلیون تومان با اعتبار‌سنجی و سفته الکترونیکی انجام می‌شود و برای مبلغ ۵۰ میلیون تومان به بالا، متقاضیان باید ضامن رسمی معرفی کنند. برای ضمانت وام اشخاص حقوقی نیز تا سقف ۷۵۰ میلیون تومان، سفته الکترونیکی و بیشتر از این مبلغ، ارائه سند ملکی الزامی است. لازم به ذکر است که اشخاص حقیقی می‌توانند امتیاز این تسهیلات را به اقوام درجه یک خود منتقل کنند.

از دیگر مقررات طرح یاقوت نوین موسسه ملل این است که وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد و همچنین در گذشته از وام خرید کالای این موسسه استفاده نکرده باشد.

با درنظر گرفتن سقف وام به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان، نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت زمان بازپرداخت ۴۸ ماهه،‌ وام‌گیرنده ملزم به پرداخت ۹ میلیون و ۶۱۵ هزارتومان در هر قسط به موسسه ملل خواهد بود. به این ترتیب، مجموع اصل و سود وام در زمان سررسید به 464 میلیون و 596 هزار تومان می‌رسد.

گفتنی است که وام‌گیرنده باید مبلغ سه میلیون و ۱۰۰ هزارتومان نیز بابت تشکیل پرونده، اعتبارسنجی و آبونمان سالیانه کارت اعتباری به موسسه ملل پرداخت کند.

مشتریان موسسه مالی اعتباری ملل که مایل به دریافت وام تا پنج برابر سپرده خود هستند بهتر است از طریق طرح افق برای گرفتن تسهیلات درخواست بدهند.

اشخاصی که مشتری موسسه مالی اعتباری ملل هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند تا بتوانند برای وام 100 میلیون تومانی این مجموعه درخواست بدهند.

افراد به منظور دریافت این وام باید 10 میلیون تا 20 میلیون تومان سپرده گذاری کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی و انسداد سپرده است.

به ازای هر 50 میلیون تومان ارائه یک ضامن رسمی کسر از حقوق ضرورت دارد. طی مدت زمان بازپرداخت تسهیلات، سپرده مسدود خواهد بود اما در این مدت به آن سود یک درصدی تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 60 ماه است. سقف سود این تسهیلات نیز به 23 درصد می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 2 میلیون و 819 هزار و 47 تومان است. کل سود تسهیلات، 69 میلیون و 142 هزار و 827 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 169 میلیون و 197 هزار و 828 تومان خواهد بود.

موسسه اعتباری ملل به منظور افزایش رفاه و وفاداری مشتریان خود طرحی به نام «نیکان» را تدارک دیده که سقف وام در این طرح به 300 میلیون تومان می‌رسد. کف مبلغ این تسهیلات 5 میلیون تومان اعلام شد.

شخاص مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی موسسه مالی و اعتباری ملل باید سه ماه میانگین حساب ایجاد کنند. افرادی که به دریافت تسهیلات مذکور تمایل دارند باید ضامن رسمی مورد نظر بانک را ارائه بدهند و اعتبار شغلی مناسبی نیز داشته باشند.

این وام قرض الحسنه است، بنابراین سودی ندارد. تنها مشتریان باید 4 درصد نرخ کارمزد را بپردازند. سقف مدت زمان بازپرداخت اقساط این تسهیلات به 60 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است که امتیاز این طرح تسهیلاتی می‌تواند به اقوام درجه یک مانند پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر یا فرزند انتقال پیدا کند.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان هر قسط 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 36 میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 336 میلیون تومان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: