وام | وام فوری

وام بدون سود ۳۰۰ میلیون تومانی با اقساط ۴ ساله | وام فوری با دریافت آسان و بدون معطلی برای همه

بانک سینا در طرح تسهیلاتی آفتاب به افرادی که در این بانک حساب دارند، این امکان را می‌دهد که تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام بدون سود دریافت کنند.

کدخبر : 20983
سایت سرگرمی روز :

بانک سینا به منظور حمایت هر چه بیشتر از مشتریان خود و تنوع سبد محصولاتش، وام های ارزان قیمتی را در قالب طرح های مختلف پرداخت می کند.

یکی از اولویت‌های بانک سینا در طرح راهبردی، پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات حمایتی است.

 در همین راستا بانک سینا با هدف کمک به اقشار متوسط و خاص جامعه طرح تسهیلاتی به نام «آفتاب» را تدارک دیده است.

روش دریافت وام آفتاب بانک سینا

افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب بانک سینا

مبلغ ۵۰ هزار تومان به مدت یک تا ۱۲ ماه در حساب نگهداری شود.

افراد با توجه به میانگین حسابی ، این وام را دریافت خواهند کرد.

در کل مبلغ این تسهیلات از ۳۰۰ میلیون تومان بالاتر نمی‌رود.

دوره بازپرداخت این تسهیلات انتخابی بوده و بین شش تا ۴۸ ماه تغییر می‌کند.

تسهیلات این طرح بدون سود بوده و کارمزد آن نیز صفر است.

میزان هر قسط این تسهیلات ۶ میلیون و ۸۱۸ هزار و ۱۸۲ تومان خواهد بود.

جمع کل اقساط این تسهیلات هم به ۳۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

امکان واگذاری این طرح به دیگران را خواهند داشت.

دارندگان حساب طرح آفتاب امکان استفاده از کارت بانکی را دارند.

متقاضی می تواند با واریز و برداشت، میانگین موجودی خود را متعادل کند.

این وام فوری با سقف ۵۰ میلیون تومان و نرخ سود ۲۳ درصدی به متقاضیانی که در این بانک حساب سپرده قرض‌الحسنه دارند و میانگین حساب دو تا ۶ ماهه را رعایت کرده‌اند، اعطا می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مهم این تسهیلات، عدم نیاز به ضامن است.

متقاضیانی که در بانک سینا حساب سپرده دارند و فاقد سابقه بدهکاری یا چک برگشتی هستند، می‌توانند از طریق اعتبارسنجی و بدون نیاز به ضمانت ضامن رسمی، وام دریافت کنند.

درخواست وام لیلیوم به‌صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن سیبانک انجام می‌شود.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند درخواست وام خود را در این نرم‌افزار ثبت کرده و بر اساس رتبه اعتباری خود، سقف مبلغ وام مشخص می‌شود.

افرادی که دارای رتبه اعتباری A، B و C هستند، به‌ترتیب می‌توانند تا سقف ۵۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون تومان وام دریافت کنند.

حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه تعیین شده است.

برای مثال، وام‌گیرنده‌ای که وام ۵۰ میلیون تومانی را با دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه و نرخ بهره ۲۳ درصد دریافت کند، باید ماهانه یک میلیون و ۹۳۵ هزار تومان به بانک بازپرداخت کند.

مجموع رقم اصل و سود این وام به ۶۹ میلیون و ۷۷۷ هزار تومان می‌رسد.

مشتریان بانک سینا در صورت داشتن سپرده قرض الحسنه در این مجموعه می‌‌توانند از تسهیلات طرح «اطلسی» بهره ببرند. سقف وام این طرح 200 میلیون تومان اعلام شده است.

 افرادی که خواهان دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی طرح اطلسی بانک سینا هستند باید حداقل یک ماه و حداکثر سه ماه از مدت زمان تشکیل حساب آن‌ها گذشته باشد.

ضمنا متقاضیان به منظور دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته و اعتبار شغلی مورد نظر بانک را هم دارا باشند. پس از دریافت این وام ظرف مدت 36 ماه امکان بازپرداخت اقساط آن وجود دارد.

لازم به ذکر است افراد با دریافت این وام تنها امکان خرید از انواع کالا و محصولات فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک را خواهند داشت و نمی‌توانند برای موارد دیگر به کار ببرند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، افراد باید هر ماهه 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان قسط بدهند. کل سود این تسهیلات به 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان می‌رسد.. جمع رقم وام و سود آن نیز 278 میلیون و 909 هزار و 995 تومان خواهد بود.

بانک سینا در راستای اجرای طرح راهبردی کسب و کار خود و تکمیل زنجیره ارزش خدمات و محصولات متناسب با نیازهای مشتریان، طرح تسهیلاتی به نام «لیلیوم» را تدارک دیده است. مراحل درخواست این وام، تکمیل مدارک و دریافت آن به صورت کاملا غیرحضوری انجام می‌شود.

بانک سینا به منظور تسهیل در روند ارائه وام، تسهیلات لیلیوم را با استفاده از قابلیت اپلیکیشن سینابانک اجرایی کرده است. به گونه‌ای که در هیچ یک از مراحل آن، متقاضیان نیازی به مراجعه به شعب بانک مذکور نداشته و تمامی مراحل انلاین انجام می‌شود. افرادی که به دریافت وام لیلیوم تمایل دارند باید اپلیکیشن سینابانک را نصب کرده و پس از طی کردن فرآیندهای مشخص شده، به صورت غیرحضوری برای این تسهیلات درخواست بدهند.

متقاضیان برای دریافت این تسهیلات باید میانگین سپرده دو ماهه داشته باشند. حداکثر مبلغ این تسهیلات 50 میلیون تومان اعلام شده که با سود 23 درصد اعطا می‌شود.

افراد بعد از دریافت این وام حداکثر طی 36 ماه امکان بازپرداخت اصل و سود آن را دارند. این وام به ارائه ضامن رسمی احتیاج ندارد و به منظور ضمانت آن تنها باید سفته ارائه شود. لازم به ذکر است که امضای متقاضی برای گذران مراحل دریافت وام به صورت الکترونیکی خواهد بود.

میزان اقساط برای فردی که سقف مبلغ وام با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مذکور را دریافت کند، 1 میلیون و 935 هزار و 486 تومان خواهد بود. جمع کل اقساط این تسهیلات 69 میلیون و 677 هزار و 499 تومان خواهد بود. کل سود وام نیز 19 میلیون و 677 هزار و 499 تومان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: