وام | کالا کارت

وام فوری 150 میلیون تومانی بدون سود برای همه | وام فوری با تحویل آنی و اقساط 3 میلیون تومانی

آخرین خبر از دریافت وام فوری را در ادامه بخوانید.

کدخبر : 20993
سایت سرگرمی روز :

افرادی که برای خرید کالاهای مختلف کمبود نقدینگی دارند، با مراجعه به بانک‌های آینده و مهر ایران می‌توانند از طرح تسهیلات خرید کالای این دو مجموعه بهره مند شوند. طرح تسهیلاتی بانک آینده تحت عنوان «جهاد کالا » و تسهیلات بانک مهر ایران با نام «کالا کارت» به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

 مشتریان بانک مهر ایران که مایل به دریافت وام فوری 150 میلیون تومانی بدون سود این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ارائه ضامن رسمی برای دریافت این وام ضروری است.

این وام بدون سود بوده و تنها کارمزد چهار درصدی دارد. مدت زمان بازپرداخت این وام بین 6، 9، 12، 18 و 24 ماه تغییر می‌کند. در صورتی که بانک حداکثر این وام را با نرخ کارمزد مشخص شده و همچنین بازپرداخت 24 ماهه به مشتریان بپردازد، میزان هر قسط 6 میلیون و 513 هزار و 738 تومان خواهد بود. کل سود این وام به 6 میلیون و 329 هزار و 720 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز حول و حوش 157 میلیون تومان است.

افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیونی طرح تسهیلاتی جهاد کالا از بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام با توجه به سقف وام و رتبه اعتباری متفاوت است، اما داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی برای تمام متقاضیان ضروری است.

سود این وام 23 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن بین 12، 24 و 36 ماه تغییر می‌کند. با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان خواهد بود. کل سود وام 39 میلیون تومان و جمع رقم تسهیلات و سود آن 139 میلیون تومان اعلام شده است.

افرادی که مایل به دریافت وام 50 میلیون تومانی طرح «آینده داران» از بانک آینده برای خرید کالا و محصولات مختلف هستند باید در این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی، بلندمدت یا قرض الحسنه جاری داشته باشند. متقاضیان دریافت این تسهیلات نیازی به ارائه ضامن نیز ندارند.

 افرادی که به دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک آینده تمایل دارند با این مبلغ تنها می‌توانند از فروشگاه‌های ایران مال خرید داشته باشند. این وام بدون ضامن سود متغیری دارد که با توجه به دوره بازپرداخت مشخص می‌شود.

در صورتی که دوره بازپرداخت شش ماهه باشد، سود این تسهیلات هفت درصد خواهد بود و اگر مدت زمان بازپرداخت 24 ماه تعیین شود، سود تسهیلات به 23 درصد خواهد رسید.

بانک برای ضمانت بازپرداخت اقساط این تسهیلات سپرده متقاضی را مسدود کرده و با توجه به اعتبار شغلی وی وام را پرداخت می‌کند. در صورتی که متقاضی وام کارمند دولتی باشد، سپرده وی مسدود نشده و تنها با ارائه یک معرفی نامه از محل کار خود امکان دریافت این وام را دارد.

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، سود هفت درصدی و بازپرداخت شش ماهه، میزان هر قسط 6 میلیون و 803 هزار و 437 تومان است. کل سود وام به 820 هزار و 625 تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 40 میلیون و 920 هزار و 625 تومان خواهد بود.

مشتریان بانک ملت که دارای حساب قرض الحسنه نیک هستند، امکان درخواست برای تسهیلات 300 میلیون تومانی «نیک وام» را دارند. این وام قرض الحسنه بوده و به مشتریان دارای رتبه اعتباری مناسب تعلق می‌گیرد.

طبق اعلام بانک ملت، متقاضی باید حداقل نمره اعتباری 30 را داشته باشد تا بتواند برای این تسهیلات درخواست بدهد. در صورتی که مشتری رتبه اعتباری کمتری داشته باشد، امکان درخواست وام را ندارد.

 وام 300 میلیون تومانی بانک ملت به مشتریانی پرداخت می‌شود که میانگین حساب 4، 8 یا 12 ماهه ایجاد کرده باشند. بانک ملت مبلغ سپرده مشتریان را در هنگام ایجاد میانگین حساب مسدود نمی‌کند و وام گیرنده همواره امکان استفاده از آن و واریز و برداشت را دارد. این وام کاملا قرض الحسنه است و تنها گیرندگان آن باید کارمزد چهار درصدی آن را بپردازند. افراد امکان بازپرداخت این تسهیلات را طی 36 ماه دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: