جلوگیری از بدشانسی بر اساس ماه تولد | با این راه حل های آسترولوژی با بدشانسی خداحافظی کن

یکی از جذاب ترین اتفاقات در چشم انداز معنوی آسیا باید ماه ارواح باشد - هفتمین ماه از تقویم قمری چین. دوره‌ای که دروازه‌های دنیای ارواح باز می‌شود و به انسان‌ها و ارواح متوفی اجازه می‌دهد تا به قلمرو زندگان وارد شوند.

کدخبر : 21038
سایت سرگرمی روز :

ماه ارواح دوره‌ای از احترام، احتیاط و ادای احترام به ارواح ماورایی را نشان می‌دهد. ماه ارواح19 مرداد تا 12 شهریور طول می کشد. در همین حال، جشنواره روح گرسنه مورد انتظار در 18 آگوست برگزار می شود. برای جلوگیری از عصبانی کردن ارواح و ایجاد خشم ماوراء طبیعی، اجازه دهید شما را با نکاتی برای جلوگیری از بدشانسی آشنا کنیم.

فروردین ماه

با توجه به اینکه امسال اژدها است ،متولدین فروردین ماه می تواند کمی آرامش داشته باشد. اژدها، ستارگان آسمانی شما به شما کمک می کنند تا این ماه را به آرامی طی کنید، به خصوص در مورد معاملات و معاملات مالی. با این حال، در هر فرصتی که به دست می آورید نپرید و با احتیاط هدایت کنید. صبر کنید تا ماه ارواح به پایان برسد تا برنامه های خود را اجرا کنید یا هر سرمایه گذاری جدیدی را دنبال کنید. از خودت جلو نگیر

اردیبهشت ماه

 اردیبهشتی روحیه کارآفرین شما در این ماه شبح با فرصت های زیادی روبرو می شود ، با این حال، باید خویشتن داری کنید. در حالی که شما سرشار از غیرت هستید تا جنبه خلاقانه خود را آزاد کنید، باید در رویکرد خود هوشیار و تاکتیکی باشید وگرنه خود را برای شکست آماده کرده اید.

خرداد ماه

خردادی ها، رگه های پر جنب و جوش و مستقل شما ممکن است این بار نگران کننده باشد. این ماه با مشاجره و مشاجره همراه خواهد بود، پس به شدت مراقب نحوه ارتباط خود با دیگران باشید. سوء تفاهم ها غالب خواهند شد و قضاوت شما را مخدوش می کنند، به خصوص در مورد مسائلی که بر تجارت یا شغل شما تأثیر می گذارد. برای جلوگیری از بدشانسی، مخصوصاً در معاملات حرفه ای خود صبور باشید.

تیر ماه

اگر متولد تیر ماه هستید باید به ثروت و امور مالی خود توجه بیشتری داشته باشید، زیرا در این ماه شبح، جریان بدتری از پول وجود دارد. این احتمال وجود دارد که افراد خاصی مسائل را برای شما پیچیده کنند. به‌جای اینکه با انتقام‌جویی‌های آن‌ها چشم‌پوشی کنید یا حواس‌تان پرت شود، آرامش خود را حفظ کنید. به امور مالی خود توجه زیادی داشته باشید و تا زمانی که این دوره سپری نشود، پول قرض ندهید. ارتباط خوبی را با دوستان/خانواده خود تقویت کنید تا از منفی بافی جلوگیری کنید.

مرداد ماه

مرداد ماهی ها، در این ماه از تشدید دوری کنید و فقط روی مسائل مهم تمرکز کنید. شما در این ماه ارواح 2024 با مشکلات و حجم زیادی از کار مواجه خواهید شد و به دلیل خلق و خوی کوتاه خود به راحتی خشونت را جذب خواهید کرد. مراقب گفتار و رفتار خود باشید تا از برخوردهای منفی جلوگیری کنید. شانس ثروت شما قوی به نظر می رسد، بنابراین با پیشرفت های آتشین خود آن را به خطر نیندازید.

شهریور ماه

این ماه از نظر ثروت و برنامه ریزی ایده های جدید برای زودیاک چینی شما خوب به نظر می رسد. با این حال، این برنامه ها را تا پایان ماه ارواح اجرا نکنید، زیرا ارواح ممکن است نوید بدبختی را بدهند. مواظب سلامتی خود باشید، شب‌های ابتدایی ساعت و تغذیه مناسب در بقیه سال. جدای از این، شخصیت سرگرم کننده خود را حفظ کنید و با جریان حرکت کنید.

مهر ماه

مهر ماهی ها ، وقت آن است که به جای انجام پروژه‌های جدید، به کارهای ناتمام فکر کنید. کارهای قبلی و معاملات تجاری را تکمیل کنید و از ریسک‌های جدید در زمانی که روحیه طوفانی ماه ارواح 2024 در اوج است، خودداری کنید. در خارج از خانه سرمایه گذاری کنید و برای تقویت اشتیاق و روحیه خود به طبیعت تکیه کنید. نعمت طبیعت به شما کمک می کند تا متوجه شوید که زندگی چقدر پیچیده است و یک ذهنیت مثبت را القا کنید. در نهایت، از گفتگوی غیر ضروری با همکاران خودداری کنید زیرا رقابت حرفه ای می تواند شما را تحت فشار قرار دهد.

آبان ماه

این ماه همه چیز در مورد پرهیز از کره چشم و ماندن در سطح بسیار پایین است. پس از چند ماه خوب، آگوست می تواند دچار درگیری شود و باعث ایجاد یک سری عدم تعادل عاطفی شود که بر زندگی حرفه ای و شخصی شما تأثیر بگذارد. از این زمان برای ابراز قدردانی از کسانی که در این سال کمک بزرگی به شما کرده اند استفاده کنید. آنها را با یک شام خوب پذیرایی کنید یا فقط یک یادداشت تشکر ساده همراه با گل بفرستید.

آذر ماه

آذری ها، شما در ثروت، شبکه و روابط موفق باشید. پیشنهادات وسوسه انگیز زیادی پیدا خواهید کرد که به سختی می توان آنها را رد کرد، اما در مورد تعهدات و قول هایی که در ماه شبح 2024 می دهید بسیار مراقب باشید. از دل خود پیروی کنید، اما امنیت شخصی خود را در اولویت قرار دهید. مدیریت احساسات باید اولویت اصلی شما باشد.

دی ماه

به عقب برگردید، استراحت کنید و آرام شوید. این شعار شما برای این ماه است. ماه ارواح 2024 از نظر کاری یک ماه پر استرس است، با ضرب‌الاجل‌هایی برای انجام و همچنین پروژه‌هایی که باید به پایان برسد. برای جلوگیری از فرسودگی شغلی، با هر ظرفیتی که می توانید استراحت کنید، حتی اگر این یک استراحت کوچک یا یک روز مرخصی برای صرف نتفلیکس و استراحت باشد. سلامت جسمی و روانی باید بالاترین اولویت شما باشد.

بهمن ماه

بهمن ماه، این ماه نجومی با انرژی زودیاک شما در تضاد است، که دلالت بر مشکلات مالی و عاطفی دارد. از درگیر شدن در/ یا تحت تاثیر قرار گرفتن افکار یا ایده های خود خودداری کنید زیرا ممکن است مورد انتقاد قرار بگیرید. نسبت به دیگران خیلی قضاوت کننده نباشید و همچنین برای جلوگیری از شکست، نگرش راحت خود را حفظ کنید.

اسفند ماه

سرمایه گذاری های تجاری و پروژه های پرسود خارج از منطقه آسایش شما در این دوره به دامان شما می افتند. اینها ممکن است در درازمدت مثمر ثمر و ارزشمند باشند، بنابراین اکنون زمان شماست که ریسک های حساب شده ای را برای دستاوردهای آینده بپذیرید. فقط در تصمیم گیری های خود محتاط و از نظر مالی هوشمند باشید. به نظر می رسد که ماه روح 2024 واقعاً خوش شانس است که روح خرگوش شما را آشکار می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: