وام | وام فوری | وام قرض الحسنه

وام فوری ۲۰۰ میلیونی با اقساط ۳۶ ماهه | دریافت وام فوری با شرایط آسان فقط در یک‌ساعت برای همه

مشتریان بانک ملت که حساب قرض الحسنه را داشته و امکان فراهم کردن ضامن رسمی مورد پذیرش بانک را نیز دارند و از اعتبار شغلی خوبی بهره مند هستند، امکان درخواست وام فوری 200 میلیون تومانی طرح حامی را خواهند داشت.

کدخبر : 21140
سایت سرگرمی روز :

 علاوه بر شرایط مذکور، نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی، عدم استفاده قبلی از وام کالا و خرج کردن این مبلغ در فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت از دیگر شروط استفاده از این وام محسوب می‌شود. این تسهیلات در قالب کارت اعتباری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده و نرخ سود آن 23 درصد و مدت زمان بازپرداخت آن بین 12 تا 36 ماه متغیر است.

با توجه به شرایط مذکور و مدت زمان بازپرداخت این وام، میزان هر قسط 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان خواهد بود. کل سود این تسهیلات نیز به 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 278 میلیون و 709 هزار و 995 تومان اعلام شده است.

دیجی‌پی برای خرید اقساطی هر نوع کالایی (موبایل، لپتاپ، لوازم برقی خانه، طلا و…) وام فوری می‌دهد.

 برای دریافت وام یک روزه از دیجی پی، شما باید چند مرحله را طی کنید. این فرآیند شامل ثبت‌نام آنلاین و یا حضوری برای دریافت وام فوری است.

در این مطلب توضیحات مربوط به هر دو روش مطرح شده است:

ثبت‌نام آنلاین برای دریافت وام فوری

ثبت‌نام در سایت دیجی پی: ابتدا باید در وب‌سایت رسمی دیجی پی ثبت‌نام کنید. این کار را می‌توانید از طریق صفحه ورود به حساب کاربری انجام دهید.

کسب رتبه اعتباری مناسب: برای استفاده از سرویس خرید اقساطی یک روزه، شما باید رتبه اعتباری مناسبی داشته باشید. دیجی پی با توجه به اطلاعات مالی و اعتباری شما، رتبه اعتباری تعیین می‌کند.

انتخاب محصول: پس از کسب رتبه اعتباری، شما می‌توانید کالای مورد نظر خود را از بین محصولات موجود در فروشگاه‌های طرف قرارداد دیجی پی انتخاب کنید.

استفاده از سرویس خرید اقساطی یک روزه: اگر رتبه اعتباری شما بالاتر از حد لازم باشد، می‌توانید از سرویس خرید اقساطی یک روزه استفاده کنید. این سرویس برای مشتریان با رتبه اعتباری بالا در 10 تا 15 دقیقه فعال خواهد شد.

اگر ترجیح می‌دهید، می‌توانید به صورت حضوری به شعبه دیجی پی مراجعه کنید و فرم درخواست وام را پر کنید. در این حالت، شما باید به نزدیک‌ترین شعبه بروید و با مشاوران دیجی پی تماس بگیرید تا بتوانید فرآیند دریافت وام را آغاز کنید.

فرآیند دریافت اعتبار و خرید اقساطی بدون ضامن دیجی‌پی بسیار آسان و سریع است و شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن کالای مورد نظر خود را دریافت کنید

شما می‌توانید با توجه به شرایط خود، تعداد اقساط و مبلغ هر قسط را تعیین کنید.

با توجه به اینکه این سرویس برای مشتریان با رتبه اعتباری بالا طراحی شده، قبل از اقدام، رتبه اعتباری خود را بررسی کنید.

پست بانک در یک طرح جدید تسهیلاتی به نام «رحمت 2»، وام 300 میلیون تومانی قرض الحسنه به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌کند. برای این وام تنها کارمزد چهار درصدی در نظر گرفته شده است.

 افرادی که مشتری پست بانک هستند با سپرده گذاری 5 میلیون تومانی در حساب قرض الحسنه و ایجاد میانگین حساب بین سه تا 12 ماه، امکان درخواست برای وام 300 میلیونی این مجموعه را دارند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام ضامن رسمی به همراه اعتبار شغلی اعلام شده است. مدت زمان بازپرداخت این وام متناوب بوده و بین شش تا 48 ماه تغییر می‌کند. اشخاص حقوقی نیز امکان دریافت این وام را دارند، البته سقف تسهیلات برای آن‌ها به 750 میلیون تومان می‌رسد.

با در نظر گرفتن سقف این مبلغ وام برای اشخاص حقیقی، نرخ کارمزد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 6 میلیون و 773 هزار و 716 تومان اعلام شد. کل سود وام به 25 میلیون و 138 هزار و 387 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز بین 325 میلیون و 193 هزار و 387 تومان اعلام شده است.

افراد حقیقی و حقوقی مشتری بانک کشاورزی که دچار کمبود نقدینگی شده و به دریافت وام تمایل دارند، می‌توانند برای تسهیلات 300 میلیون تومانی طرح «احسان» درخواست بدهند. این تسهیلات به متقاضیانی که سپرده مخصوص احسان را افتتاح کنند و بین یک تا 12 ماه میانگین حساب ایجاد کنند، تعلق خواهد گرفت.

افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. این تسهیلات سودی ندارد و به دو صورت با کارمزد چهار درصدی و بدون کارمزد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. وام گیرندگان پس از دریافت این وام ظرف حداقل 12 ماه یا حداکثر 36 ماه باید اقساط را بپردازند. افرادی که امتیاز دریافت وام را به دست می‌آورند اما به هر دلیلی از ادامه فرآیند صرف نظر می‌کنند، امکان انتقال امتیاز کسب شده را به اعضای درجه یک خانواده خود دارند. همچنین افراد حقوقی نیز می‌توانند امتیاز وام را به پرسنل انتقال بدهند.

با توجه به حداکثر مبلغ تسهیلات، نرخ کارمزد و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط 9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات 24 میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن نیز 324 میلیون تومان اعلام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: