وام | وام فوری | وام قرض الحسنه

وام فوری ۳۰ میلیونی آنلاین و بدون ضامن | دریافت وام فوری با اقساط کم و بازپرداخت طولانی مدت

متقاضیان وام 30 میلیون تومانی بانک خاورمیانه می‌توانند با افتتاح حساب در این بانک، از طریق اپلیکیشن بانکینو این تسهیلات را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

کدخبر : 21201
سایت سرگرمی روز :

​ بانک خاورمیانه در طرح «وامینو بانکینو» به آن دسته از مشتریانی که در این بانک دارای حساب کوتاه‌مدت عادی و سپرده هستند، تسهیلات 30 میلیون تومانی با نرخ سود 23 درصد و بازپرداخت حداکثر 12 ماهه پرداخت می‌کند. از ویژگی‌های مهم این طرح این است که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن بانکینو تمامی مراحل ثبت‌نام و دریافت تسهیلات را به صورت غیر حضوری پیگیری کنند.

بانک خاورمیانه برای این وام سقف 30 میلیون تومانی، نرخ سود 23 درصدی و مدت بازپرداخت 12 ماهه تعیین کرده است. شخص متقاضی برای دریافت تسهیلات وامینو بانکینو باید دارای سپرده در حساب کوتاه‌مدت عادی باشند.

از مزایای این طرح عدم نیاز به ارائه ضامن رسمی است و متقاضی فقط باید دارای گردش حساب مناسب، رتبه اعتباری لازم و همچنین سفته باشد. از دیگر الزامات برای دریافت این طرح، بدهکار نبودن متقاضی به بانک و نداشتن چک برگشتی اشاره کرد.

چنانچه متقاضی موفق به دریافت 30 میلیون تومانی وام از بانک خاورمیانه شود، باتوجه به نرخ 23 درصدی سود و 12 ماه فرصت برای پرداخت اقساط باید در هر قسط مبلغ دو میلیون و 822 هزارتومان به بانک خاورمیانه پرداخت کند. جمع مبالغ اقساط نیز پس از اتمام مدت سررسید به 33 میلیون و 867 هزارتومان خواهد رسید.

سقف وام لندو ۲۰ میلیون تومان است و به صورت یک کارت خرید عضو شتاب ارائه می‌شود. افراد می‌توانند این کارت را برای خرید از تمامی دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه‌های اینترنتی استفاده کنند.

دریافت وام بانک آینده به صورت آنلاین از سامانه خرید اقساطی لندو انجام می‌شود و مراحل ساده‌ای دارد:

وارد سایت لندو شوید و درخواست وام خود را ثبت کنید؛

اگر در بانک آینده حساب ندارید، یک حساب در این بانک باز کنید؛

بعد از تایید اعتبارسنجی، پیش‌پرداخت وام خود را واریز و مدارک لازم را بارگذاری کنید؛

سفته الکترونیکی را از سامانه بانک آینده تهیه و آن را با امضای الکترونیکی امضا ‌کنید؛

قراردادهای لندو و بانک آینده را به صورت آنلاین امضا کنید؛

مبلغ وام در لندو کارتی که قبلا برایتان ارسال شده شارژ می‌شود تا با آن خریدتان را انجام دهید.

برای دریافت این وام چه شرایطی باید داشته باشم؟

این وام بدون چک و ضامن ارائه می‌شود و فقط یک سفته الکترونیکی برای ضمانت وام کافی‌ست؛

در هر نقطه‌ای از ایران که باشید، می‌توانید وام بگیرید چون تمام مراحل غیرحضوری انجام می‌شود؛

برای دریافت وام باید اعتبارسنجی شما تایید شود. اگر در سیستم بانکی، اقساط معوق یا چک برگشتی نداشته باشید و به زبان ساده خوش حساب بوده باشید، اعتبارسنجی شما تایید خواهد شد.

آقایان برای دریافت وام بانک آینده و لندو، باید کارت پایان خدمت یا هرگونه معافیت از سربازی داشته باشند.

بعد از اعتبارسنجی اولیه، لندو کارت با پست پیشتاز به آدرس شما ارسال می‌شود. شما باید بعد از دریافت کارت و امضای قراردادها، آن را از طریق سایت لندو فعال کنید. بعد از تایید نهایی درخواست، مبلغ وام در لندو کارت شما شارژ می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید. لندو کارت هیچ محدودیتی برایتان ایجاد نمی‌کند و شما می‌توانید از همه فروشگاه‌های حضوری و آنلاین خرید کنید. ضمنا با این کارت می‌توانید انواع کالا (از جمله لوازم خانگی، لوازم دیجیتال، طلا، دوچرخه و …) را بخرید و انواع خدمات (از جمله بیمه، رزرو هتل، خدمات پزشکی و ..) را تهیه کنید.

برای ثبت‌نام و درخواست وام آنلاین لندو روی لینک کلیک کنید؛ سپس با تعیین مبلغ وام (بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان)، مدت بازپرداخت و نحوه استفاده از این اعتبار، درخواست خود را برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی لندو و بانک آینده و دریافت لندو کارت، ثبت کنید.

سقف تسهیلات در طرح «مروارید»، پنج میلیارد ریال با نرخ سود ۲۳، ۲۰ و ۱۷ درصد است و در قالب این طرح، مشتریان می توانند در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی نزد بانک ملی ایران سپرده گذاری کرده و بعد از گذشت حداقل ۶ ماه مطابق شرایط تعیین شده، از تسهیلات بهره مند شوند.

این طرح در قالب عقد مرابحه بوده و جامعه هدف افتتاح کننده حساب اشخاص حقیقی و حقوقی و جامعه هدف دریافت کننده تسهیلات تمامی اشخاص حقیقی خواهند بود.

بدین ترتیب اشخاص حقوقی (سازمان ها و شرکت ها) هم می توانند نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح اقدام کرده و در ازای امتیاز حاصله، کارکنان خود را برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی کنند.

بازپرداخت تمامی  تسهیلات موضوع طرح بصورت اقساطی با اقساط ماهانه، مساوی و متوالی خواهد بود.

همچنین پس از گذشت حداقل ۶ ماه از افتتاح حساب، متقاضی می تواند امتیاز اخذ تسهیلات موضوع این دستورالعمل را به سایرین انتقال دهد.

محدودیتی در انتقال امتیاز به افراد مختلف توسط اشخاص حقیقی و پذیرش امتیاز از دیگران وجود ندارد.

به ازای هر ۱۰ میلیون ریال در هر یک ماه، یک امتیاز به مشتری تعلق می گیرد و مبنای محاسبه امتیاز، حداقل مانده روزانه حساب ویژه طرح است.

این طرح با هدف پاسخگویی به نیازهای همه مشتریان طراحی شده و متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات به شعب بانک ملی ایران مراجعه کنند.

افرادی که مایل به دریافت وام 50 میلیون تومانی طرح «آینده داران» از بانک آینده برای خرید کالا و محصولات مختلف هستند باید در این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی، بلندمدت یا قرض الحسنه جاری داشته باشند. متقاضیان دریافت این تسهیلات نیازی به ارائه ضامن نیز ندارند.

افرادی که به دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک آینده تمایل دارند با این مبلغ تنها می‌توانند از فروشگاه‌های ایران مال خرید داشته باشند. این وام بدون ضامن سود متغیری دارد که با توجه به دوره بازپرداخت مشخص می‌شود.

در صورتی که دوره بازپرداخت شش ماهه باشد، سود این تسهیلات هفت درصد خواهد بود و اگر مدت زمان بازپرداخت 24 ماه تعیین شود، سود تسهیلات به 23 درصد خواهد رسید. بانک برای ضمانت بازپرداخت اقساط این تسهیلات سپرده متقاضی را مسدود کرده و با توجه به اعتبار شغلی وی وام را پرداخت می‌کند. در صورتی که متقاضی وام کارمند دولتی باشد، سپرده وی مسدود نشده و تنها با ارائه یک معرفی نامه از محل کار خود امکان دریافت این وام را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: