وام | وام قرض الحسنه | وام فوری

وام 300 میلیون تومانی بانک ملت برای همه | دریافت وام فوری با بازپرداخت 36 ماهه

مشتریان بانک ملت که دارای حساب قرض الحسنه نیک هستند، امکان درخواست برای تسهیلات 300 میلیون تومانی «نیک وام» را دارند.

کدخبر : 21404
سایت سرگرمی روز :

این وام قرض الحسنه بوده و به مشتریان دارای رتبه اعتباری مناسب تعلق می‌گیرد. طبق اعلام بانک ملت، متقاضی باید حداقل نمره اعتباری 30 را داشته باشد تا بتواند برای این تسهیلات درخواست بدهد. در صورتی که مشتری رتبه اعتباری کمتری داشته باشد، امکان درخواست وام را ندارد.

 وام 300 میلیون تومانی بانک ملت به مشتریانی پرداخت می‌شود که میانگین حساب 4، 8 یا 12 ماهه ایجاد کرده باشند. بانک ملت مبلغ سپرده مشتریان را در هنگام ایجاد میانگین حساب مسدود نمی‌کند و وام گیرنده همواره امکان استفاده از آن و واریز و برداشت را دارد. این وام کاملا قرض الحسنه است و تنها گیرندگان آن باید کارمزد چهار درصدی آن را بپردازند. افراد امکان بازپرداخت این تسهیلات را طی 36 ماه دارند.

لازم به ذکر است این وام به افرادی که هیچ بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی ندارند، تعلق می‌گیرد.

همه اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند برای نیک وام درخواست بدهند. اشخاص حقیقی در صورتی که از دریافت وام منصرف شوند، امکان انتقال امتیاز آن به اقوام درجه یک را دارند. اشخاص حقوقی هم امکان اعطای امتیاز این وام را به پرسنل بیمه شده خود که حساب حقوقی آن‌ها در شعب بانک ملت بوده و حقوقشان از طریق بانک واریز می‌شوند را دارند.

بعد از دریافت سقف این وام، با در نظر گرفتن مدت زمان بازپرداخت و کارمزد چهار درصدی، باید هر ماه معادل 9 میلیون و 90 هزار تومان قسط پرداخت شود. در پایان زمان بازپرداخت اقساط، وام گیرنده باید 324 میلیون تومان به بانک پرداخته باشد.

سامانه فرابانک ملت طرحی برای اعطای وام فوری به مشتریان خود ارائه کرده است و مشتریان بانک ملت می‌توانند با استفاده از این سامانه، به صورت غیرحضوری و بدون نیاز به مراجعه به شعبه تا سقف 200 میلیون تومان وام بگیرند.

 برای دریافت این وام ابتدا لازم است متقاضیان در بانک ملت سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند که این سپرده تا زمان تسویه کامل وام مسدود خواهد شد.

این وام با شرایط مسدودی سپرده، ضامن رسمی و اعتبار شغلی با نرخ سود 23 درصدی ارائه می‌شود و لازم است که وام گیرنده ازمشتریان این بانک باشد وهیچ‌گونه بدهکاری و یا وام تسویه نشد‌‌ه‌ای نداشته باشد.

به علاوه، این بانک به افرادی که سابقه چک برگشتی دارند هم تعلق نمی‌گیرد. همچنین برای برخی تسهیلات این سامانه نیاز به ایجاد میانگین حساب یا داشتن سپرده بلندمدت است.

 حداکثر مدت زمان بازپرداخت وام 60 ماه و هر قسط وام 200 میلیون تومانی حدود پنج میلیون و 640 هزار تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی توسط مشتری، 138 میلیون و 200 هزار تومان و مجموع کل رقم وام و سود 338 میلیون و 300 هزار تومان است. همچنین هزینه‌های جانبی این وام که شامل تشکیل پرونده و اعتبار سنجی می‌شود، 30 هزار تومان است.

دارندگان حساب قرض‌الحسنه در هر یک از شعب بانک ملت امکان درخواست برای وام 200 میلیونی این مجموعه را دارند. این وام در قالب طرح تسهیلاتی «حامی» و به شکل کارت اعتباری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

افرادی که به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک ملت تمایل دارند باید اعتبار شغلی مورد نظر این مجموعه را داشته باشند و بتوانند ضامن رسمی و معتبری ارائه دهند. لازم به ذکر است که در صورت پرداخت این تسهیلات امکان هزینه آن برای خرید هر نوع کالایی وجود ندارد. در واقع افراد با این مبلغ ملزم به خرید از فروشگاه‌های طرف حساب بانک ملت هستند.

براساس اطلاعات موجود، افراد با این تسهیلات امکان خرید از ایران رادیاتور و پاکشوما را دارند. علاوه بر این دو برند، امکان خرید با تسهیلات مذکور از برند اسنوا، دوو و بست نیز وجود دارد. ضمنا این تسهیلات به افرادی پرداخت می‌شود که قبلا از آن استفاده نکرده باشند.

سود این وام طبق تصویب بانک مرکزی 23 درصد است و افراد بعد از دریافت امکان پرداخت اقساط را طی حداقل 12 ماه و حداکثر 36 ماه دارند.

لازم به ذکر است که به منظور دریافت وام، سپرده متقاضی مسدود نخواهد شد و ضمنا به هیچ وجه نیاز به ایجاد میانگین حساب برای دریافت این تسهیلات نیست.

با توجه به شرایط مذکور افراد باید ماهیانه 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان قسط بدهند. کل سود این تسهیلات به 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان خواهد بود و جمع رقم وام و سود آن نیز 278 میلیون و 709 هزار و 995 تومان اعلام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: