وام | وام فوری | وام قرض الحسنه

وام فوری 30 میلیون تومانی بدون حضور در بانک و تحویل یکروزه | دریافت وام فوری بدون ضامن برای همه

آخرین خبر در رابطه با وام را در ادامه بخوانید.

کدخبر : 21412
سایت سرگرمی روز :

بانک تمام دیجیتال ویپاد بدون نیاز به ارائه ضامن یا وثیقه وام 30 میلیون تومانی به مشتریان خود اعطا می‌کند.

شیوه ثبت نام و دریافت وام 30 میلیون تومانی کاملا آنلاین بوده و نیازی به حضور در شعب بانک وجود ندارد. علاوه بر این امکان ثبت‌نام در هر ساعتی از شبانه روز برای کاربران فراهم شده است. تا به امروز ویپاد بیش از 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات را با چنین شرایط به مشتریان اعطا کرده است.

بانک پاسارگاد با توجه به نیاز روزافزون مشتریان به دریافت خدمات اینترنتی و آنلاین، بانک تمام دیجیتال ویپاد را معرفی کرده است. با ویپاد می‌توان به صورت آنلاین در بانک پاسارگاد حساب باز کرد. علاوه بر این تمام خدمات بانک پاسارگاد به صورت غیرحضوری در ویپاد ارائه می‌شود.

کاربران می‌توانند اپلیکیشن این بانک تمام دیجیتال را از کافه بازار، سیب اپ یا سایت ویپاد دریافت کنند. علاوه بر این با ارسال عدد یک به سرشماره 30009014 نیز لینک دریافت اپلیکیشن برای کاربران فرستاده می‌شود.

تمامی کارمندان و اشخاصی که حقوق و مزایای خود را از طریق حساب قرض الحسنه خود در بانک ملی دریافت می‌کنند، از مشمولان دریافت طرح تسهیلاتی بدون ضامن این بانک هستند.

سقف مبلغ این وام بر اساس اعتبارسنجی وام‌گیرنده، حداکثر ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان و نرخ سود آن نیز ۲۳ درصد اعلام شده است.

شرایط دریافت وام بدون ضامن بانک ملی

متقاضی دریافت این طرح باید:

دارای حساب قرض الحسنه در بانک ملی

دارای رتبه اعتباری B، A یا C از سوی بانک مرکزی

همچنین گواهی کسر از حقوق برای ارائه به بانک و ضمانت باشد تا بتواند برای ثبت‌نام و دریافت وام اقدام کند.

وام‌گیرنده پس از دریافت ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات کارت اعتباری، باید با احتساب ۲۳ درصد سود طی ۳۶ ماه در هر قسط ماهانه مبلغ سه میلیون و ۲۰۵ هزار تومان به بانک ملی بپردازد.

پس از اتمام زمان بازپرداخت اقساط نیز مجموع پرداختی‌های وام‌گیرنده به ۱۵۳ میلیون تومان می‌رسد.

این طرح شامل هزینه‌های جانبی به مبلغ یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان نیز بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن به بانک ملی است.

یکی از طرح‌های تسهیلاتی جدید بانک ملی «اعتبار ملی» نام دارد که سقف آن به 500 میلیون تومان می‌رسد. مشتریان دارای حساب سپرده قرض الحسنه بانک ملی ایران امکان درخواست برای این وام بدون ضامن را دارند.

افرادی که مایل به دریافت وام 500 میلیون تومانی بانک ملی ایران هستند، کافی است اعتبار خوبی در بانک داشته باشند. البته برای گرفتن این وام ایجاد میانگین حساب حداقل سه ماهه یا حداکثر 18 ماهه ضروری است. همه مراحل درخواست وام اعتبار ملی در سامانه بام قابل انجام است و برای این تسهیلات به حضور در شعبه نیازی نیست. این وام با سود 14 درصد اعطا می‌شود و امکان بازپرداخت آن طی حداکثر 36 ماه وجود دارد.

در صورتی که بانک سقف مبلغ وام را با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده به متقاضی بپردازد، وام گیرنده باید هر ماهه 17 میلیون و 88 هزار تومان قسط بدهد. در پایان دوره بازپرداخت سه ساله، وام گیرنده جمعا 615 میلیون و 347 هزار تومان به بانک می‌پردازد.

«اعتبار ملی» طرحی است که بانک ملی ایران به منظور ارائه تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی برحسب عملکرد حساب مشتریان ارائه داده است. این وام بدون ضامن با شرایط ویژه به مشتریان ارائه می‌شود.

متقاصیان دریافت وام ۴۰۰ میلیون تومانی نیاز به افتتاح سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب بانک ملی دارند. ضمنا متقاضیان باید به مدت حداقل سه و حداکثر ۱۸ ماه میانگین حساب داشته باشند تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند. این تسهیلات با سود ۱۴ درصدی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط آن به ۳۶ ماه می‌رسد.

با در نظر گرفتن شرایط مذکور، وام گیرنده باید ماهیانه ۱۷ میلیون و ۸۸ هزار و ۸۱۵ تومان قسط بپردازد. کل سود این تسهیلات به ۱۱۵ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۳۳۶ تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز ۶۱۵ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۳۳۶ تومان اعلام شده است.

مشتریان بانک ملی که مایل به دریافت وام هستند، امکان استفاده از طرح تسهیلاتی 500 میلیون تومانی «اعتبار ملی» را دارند. متقاضیان این وام 500 میلیون تومانی بدون ضامن، باید در یکی از شعب بانک ملی سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.

 افرادی که به دریافت وام 500 میلیون تومانی اعتبار ملی تمایل دارند، نیازمند ایجاد میانگین حساب حداقل سه یا حداکثر 18 ماهه هستند.

سود این تسهیلات 14 درصد اعلام شده و بدون ضامن به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. تنها ضمانت اصلی برای دریافت این مبلغ وام اعتبارسنجی است. پس از دریافت وام، اقساط آن باید طی 36 ماه تسویه شود.

طبق اعلام قبلی بانک ملی، متقاضیان می‌توانند به جای دریافت این وام به صورت نقدی و یکجا، اعتبار دریافت کرده و با آن از فروشگاه‌های مختلف خرید داشته باشند. لازم به ذکر است که امکان درخواست این مبلغ وام و انجام فرآیند دریافت آن بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق مراجعه به سامانه بام وجود دارد.

علاوه بر اعتبارسنجی، مدارک مورد نیاز برای دریافت این وام ارائه کارت ملی، شناسنامه، فیش حقوقی یا مدرک درآمد- به منظور اثبات توانایی بازپرداخت اقساط-، گواهی اشتغال به کار و چک صیادی است.

بعد از دریافت این مبلغ وام، به صورت نقدی یا به شکل کارت اعتباری، با شرایط ذکرشده، باید هر ماه 17 میلیون و 88 هزار و 815 تومان قسط به بانک پرداخت شود. کل سود وام 115 میلیون و 197 هزار و 336 تومان اعلام شده است. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز به 615 میلیون و 247 هزار و 336 تومان می‌رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: