وام | وام فوری | وام قرض الحسنه

پرداخت 3 وام دولتی با تحویل فوری برای یارنه بگیران | وام قرض الحسنه با کارمزد 4 درصدی و بازپرداخت 3 ساله

آخرین اخبار از دریافت وام فوری را در دامه بخوانید.

کدخبر : 21448
سایت سرگرمی روز :

وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک ملت در طرح تسهیلاتی «نیک وام» با کارمزد چهار درصدی به واجدان شرایط پرداخت می‌شود.

300 میلیون تومانی بانک ملت در طرح تسهیلاتی «نیک وام» با کارمزد چهار درصدی به واجدان شرایط پرداخت می‌شود.

بانک ملت در طرح قرض الحسنه‌ نیک وام به ارائه تسهیلات 300 میلیون تومانی به مشتریان واجد شرایط خود اقدام کرده است. مشمولان این وام قرض الحسنه اشخاصی هستند که در حساب خود سپرده‌گذاری کرده‌اند. اما این طرح تسهیلاتی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

متقاضیان دریافت طرح نیک وام بانک ملت، ابتدا باید در این بانک حساب قرض الحسنه افتتاح کنند و مبلغی را در آن به عنوان سپرده قرار دهند و سپس اقدام به ایجاد میانگین حساب حداقل چهار ماهه کنند تا بتوانند تا 110 درصد از میزان سپرده خود وام با سررسید حداقل 12 ماهه دریافت کنند. البته ضریب تسهیلات در این طرح برای دارندگان معدل حساب 12 ماهه با مدت بازپرداخت 36 ماهه به 320 درصد خواهد رسید.

نکته قابل توجه طرح نیک وام بانک ملت این است که این تسهیلات فقط به اشخاصی تعلق خواهد گرفت که حداقل دارای رتبه اعتبارسنجی C باشند و افراد با رتبه اعتباری پایین‌تر مشمول این وام نخواهند شد. اشخاصی حقیقی نیز قادر به انتقال امتیازات این تسهیلات به اقوام درجه یک خود خواهند بود.

چنانچه متقاضی موفق به دریافت تسهیلات تا سقف 300 میلیون تومان شد، باتوجه به دوره 36 ماهه بازپرداخت باید ماهانه مبلغ 9 میلیون تومان به بانک ملت پرداخت کند. هزینه‌های جانبی این وام نیز برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی 300 هزارتومان تعیین شده است.

وام 400 میلیونی بانک رسالت با سود 2 درصدی ویژه سپرده‌گذارانی است که در این بانک میانگین حساب مناسب ایجاد کرده‌اند. شرایط این تسهیلات را در ادامه میخوانید.

تسهیلات قرض الحسنه به دلیل نداشتن سود یا کارمزد‌هایی با درصد پایین از متقاضیان زیادی برخوردار است. حال بانک رسالت نیز طی یک طرح قرض الحسنه به مشتریان دارای حساب قرض الحسنه و دارندگان معدل و میانگین حساب بالا، وام 400 میلیون تومانی با نرخ سود دو درصدی اعطا می‌کند. جزئیات بیشتر این تسهیلات در ادامه بررسی شده است.

اولین شرط لازم برای پرداخت تسهیلات 400 میلیون تومانی این است که متقاضی دارای حساب قرض الحسنه در بانک رسالت باشد. بانک رسالت همچنین به غیر از دو درصد کارمزد، سود دیگری برای این وام قرض الحسنه تعیین نکرده است. از دیگر شروط تسهیلات قرض الحسنه بانک رسالت ایجاد میانگین حساب حداقل سه تا 6 ماهه است؛ البته مبلغ سپرده در بانک مسدود نمی‌شود که از ویژگی‌های این طرح به شمار می‌رود.

متقاضی می‌تواند پس از ایجاد میانگین حساب سه ماهه تا 100 درصد از میزان سپرده خود این تسهیلات را با مدت زمان بازپرداخت 60 ماهه دریافت کنند. شایان ذکر است که به ازای هر ماه خواب سپرده دو ماه به مدت بازپرداخت اقساط اضافه خواهد شد.

مدت بازپرداخت این طرح که نسبت به میانگین حساب متغیر است، با میانگین 20 درصدی حساب حداکثر 60 ماه و با احتساب معدل حساب 100 درصدی، 12 ماه خواهد بود. ارزش هر قسط این وام قرض الحسنه نیز با احتساب کارمزد دو درصدی هفت میلیون و 272 هزارتومان خواهد بود.

قابل توجه است که بانک رسالت تنها درصورتی این تسهیلات را به متقاضی پرداخت خواهد کرد که او دارای سابقه چک برگشتی یا بدهی به بانک نباشد.

​مشتریان بانک آینده در طرح «کارا» و مشتریان بانک گردشگری در طرح «تسهیلات با دستگاه کارتخوان» می‌توانند با ارائه مدارک لازم وام یک میلیاردی دریافت کنند.

طرح‌های تسهیلاتی متعددی برای متقاضیان وام یک میلیاردی وجود دارد که در این گزارش جزئیات وام‌های یک میلیارد تومانی بانک آینده و بانک گردشگری بررسی شده است. این تسهیلات به اشخاصی تعلق می‌گیرد که در این بانک‌ها سپرده‌گذاری کرده و دارای ضامن رسمی، اعتبار شغلی یا سند ملک برای ضمانت بازپرداخت باشند.

طرح کارا یا وام با پشتوانه میانگین حساب بانک آینده به آن دسته از مشتریانی پرداخت خواهد شد که در این بانک دارای حساب قرض الحسنه هستند و موفق به ایجاد میانگین حساب حداقل سه ماهه شده‌اند. البته صاحبان سپرده کوتاه‌مدت نیز قادر به دریافت وام کارا بانک آینده خواهند بود. سود تسهیلات برای حساب‌های قرض الحسنه 6 درصد و برای حساب‌های کوتاه مدت 15 درصد خواهد بود.

ضمانت اقساط طرح کارا نیز از طریق ضامن رسمی و سند ملک امکان‌پذیر خواهد بود و دیگر نیازی به مسدودی سپرده نیست. مبلغ اقساط وام یک میلیاردی بانک آینده نیز با احتساب 36 ماه مدت بازپرداخت برای دارندگان حساب قرض الحسنه با سود 6 درصدی 30 میلیون و 421 هزارتومان و برای صاحبان حساب کوتاه‌مدت با سود 15 درصدی 34 میلیون و 635 هزارتومان است.

از دیگر وام‌های یک میلیاردی که متقاضیان می‌توانند با فراهم کردن شرایط لازم از آن بهره‌مند شوند، تسهیلات با دستگاه کارتخوان بانک گردشگری است.

مشمولان دریافت این وام اشخاصی‌اند که صاحب دستگاه کارتخوان متصل به بانک گردشگری و حساب سپرده جاری در این بانک هستند. خواب سپرده نیز از دیگر شروط این طرح بانک گردشگری است که باید حداقل دو ماه از آغاز آن گذشته باشد تا بانک بتواند وام یک میلیاردی خود را به صاحب آن پرداخت کند.

متقاضی پس از معرفی ضامن رسمی و ارائه مدارک اعتبار شغلی خود، می‌تواند تا 200 درصد از میزان سپرده خود از تسهیلات بانک گردشگری بهره‌مند شود. نرخ سود وام یک میلیارد تومانی بانک گردشگری 10 درصد و مدت بازپرداخت اقساط آن نیز یک تا دو سال تعیین شده است. وام‌گیرنده همچنین باید در هرقسط مبلغ 46 میلیون و 144 هزارتومان به بانک گردشگری پرداخت کند..

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: