همستر کامبت | کد مورس همستر کامبت | کمبو همستر

فوری/همستر کامبت نقد شد | خرید و فروش توکن همسترکامبت در ایران

توکن همستر (HMSTER) به‌زودی در چند صرافی معتبر لیست خواهد شد.

کدخبر : 21674
سایت سرگرمی روز :

در حال حاضر گزینه برداشت صرافی‌هایی مثل بایننس، OKX و بای‌بیت به همستر کامبکت اضافه شده است.

گزارش‌های موجود نشان می‌دهد که گزینه برداشت توکن به پلتفرم همستر کامبت و به بخش ایردراپ آن اضافه شده است.​

 

 در حال حاضر گزینه برداشت صرافی‌هایی مثل بایننس، OKX و بای‌بیت به این پلتفرم اضافه شده، اما نکته مهم این است که تمام این صرافی‌ها به احراز هویت نیاز دارند. در نتیجه کاربران ایرانی نمی‌توانند از آن استفاده کنند. با این حال همستر کامبت گزینه برداشت به کیف پول‌های غیر حضانتی مثل تون کیپر را هم اضافه کرده است.

در این بخش کاربران باید کیف پول خود را وارد کنند تا احتمالاً ایردراپ همستر کامبت را دریافت کنند. توجه داشته باشید که اضافه شدن گزینه مذکور به این معنی نیست که کاربران می‌توانند در حال حاضر برداشت توکن خود را انجام دهند. در این مرحله تنها باید کیف پول خود را ثبت کرده و نوع برداشت دلخواهتان را مشخص کنید.

بر اساس اعلام تیم پشتیبانی بازی همستر کامبت، توکن HMSTER در صرافی‌های Bybit، Bitfinex و Okx در دسترس قرار خواهد گرفت. در حال حاضر، هیچ اشاره‌ای به لیست شدن این توکن در بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های کریپتو در جهان، نشده است.

اولین صرافی که توکن HMSTER را لیست می‌کند صرافی OKX خواهد بود . BYBITدومین صرافی که این توکن را به لیست خود اضافه می‌کند. Bitfinexسومین صرافی که توکن HMSTER را در پلتفرم خود قرار خواهد داد.

در حال حاضر، همستر کامبت در روسیه با مشکلات حقوقی مواجه شده است. برخی از سرمایه‌گذاران فرشته (Angel investors) ادعا کرده‌اند که در تأمین مالی بخش‌هایی از توسعه بازی نقش داشته‌اند و حق دریافت درآمد را دارند. این موضوع باعث نگرانی رسانه‌های روسی شده و ممکن است بر لیست شدن توکن HMSTER در صرافی‌ها تأثیر بگذارد. با این حال، به نظر می‌رسد که این مسائل تأثیری بر لیست شدن توکن در صرافی‌های اعلام شده نداشته باشد.

همستر کامبت که از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های منتشرشده در تلگرام است و بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال دارد، اخیراً گفته بود ایردراپ توکن HMSTR قرار است ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) انجام شود.

با توجه به استقبال از بازی همستر کامبت و تعداد بالای کاربران فعال آن، لیست شدن توکن HMSTER  در صرافی‌های معتبر می‌تواند به افزایش ارزش و محبوبیت این توکن کمک کند. با نزدیک شدن به تاریخ ایردراپ، ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد صرافی‌های دیگر که ممکن است این توکن را لیست کنند، منتشر شود.

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، برای ارتفای پروفیت و سود ساعتی‌تان در بازی همستر کامبت، باید به سراغ کارت‌هایی که در بخش Mine قرار دارند، بروید. شما می‌توانید با خرید این کارت‌ها و یا ارتقای آن‌ها، سود ساعتی‌تان را بهبود ببخشید. منتهی همانطور که گفته شد، الزاما ارتقای تمامی کارت‌ها استراتژی درستی نیست و شما باید به سراغ کارت‌هایی بروید که در ازای پرداخت سکه کمتری، پروفیت بیشتری به شما می‌دهند. در ادامه می‌توانید لیستی از بهترین کارت‌های همستر کامبت برای افزایش پروفیت‌تان را ببینید.

نوبتی هم که باشد، نوبت به بزرگ‌ترین سوال بازی یا همان پروفیت مهم تره یا سکه می‌رسد. حال که با بازی همستر آشنا شدیم و مفهوم پروفیت و راه‌های ارتقای آن را به خوبی درک کردیم، نوبت آن رسیده تا به سوال مهمی پاسخ دهیم. پروفیت مهم‌تر است، یا سکه؟ کدام را ارتقا دهیم؟ راستش را بخواهید در ابتدا تصور می‌شد که سکه از اهمیت بیشتری برخوردار است. بسیاری از گیمرها چند صد میلیون سکه داشتند و پروفیت برایشان چندان مهم نبود اما با چیزی‌ که سازنده‌های بازی اعلام کردند، همه‌چیز تغییر پیدا کرد.

درست در ششم ماه ژوئن سال ۲۰۲۴ بود که همستر کامبت با انتشار پستی در کانال تلگرامی‌اش از اهمیت پروفیت پرده برداشت. آن‌ها مدعی شدند که توکن‌های این بازی در نهایت با توجه به تعداد سکه‌ها و میزان پروفیت هر فرد توزیع خواهد شد و صرفا سکه ملاک نهایی آن‌ها نیست. به گفته سازنده‌های بازی، بهتر است که گیمرها صرفا به دنبال جمع‌آوری سکه نباشد و از سکه‌هایشان به درستی استفاده کنند و از آن‌ها برای ارتقای پروفیت‌شان کمک بگیرند. البته فراموش نکنید که این به معنای بی‌ارزش بودن سکه‌های بازی نیست و شما صرفا باید تعادل کافی میان تعداد سکه‌ها و پروفیت‌تان بر قرار کنید.

جمع‌بندی

همستر کامبت در کانال تلگرامی رسمی خود بارها به اهمیت پروفیت و پاسخ سوال پروفیت مهم تره یا سکه پرداخته است. بر اساس چیزی‌ که سازنده‌های بازی اعلام کرده‌اند، سکه به تنهایی ملاک ارزیابی آن‌ها نیست و گیمرها باید از سکه‌ها برای ارتقای پروفیت‌شان استفاده کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: