فال روزانه | فال روز

فال روزانه امروز جمعه 30 شهریور 1403

فال روزانه و دقیق امروز خود را در سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 21843
سایت سرگرمی روز :

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد که ای صاحب فال شما فردی کوشا و بااراده هستید، اگر از این استعداد استفاده کنید موفق و کامیاب می‌شوید. ممکن است در زندگی با خطرهایی مواجه شوید که با تدبیر می‌توانید آنها را پشت سر بگذارید. کارهای سخت برای شما آسان می‌شود. آنچه را که خواستار هستید اگر مصلحت باشد انجام خواهد شد.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد که ای صاحب فال ! بدان که چیزی از دست تو رفته که به سبب آن غم واندوه می خوری اما عاقبت کار را نمی دانی؛ اگر صبر کنی هر آینه به مقصودی که داری خواهی رسید؛ پس در دوران سرگردانی با خدا باش که عاقبت بخیر خواهی بود. اگر نیت سفر داری برو که خوب است. صدقه بده تا آنچه را که از خداوند طلب می کنی بیابی. از سمت شخصی کار تو گشوده می شود و از بزرگی راحتی خواهی یافت و کارها به مراد دل تو خواهد شد ان‌شاءالله.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد که ای صاحب فال در زندگی در موقعیت حساسی قرار می‌گیرید؛ چون با گروهی سرکش و مکار سر و کار پیدا می کنید که لازم است آنها را ارشاد و راهنمایی کنید. اگر کاری را برای رضایت خداوند انجام می‌دهید از شکست در آن هراس نداشته‌ باشید. اگر صبور و بردبار باشید به نفع شما خواهدبود.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

​فال روزانه شما نشان دهنده این است که ای صاحب فال! مدتی در اندوه بودی؛ صبر کن و رازت را به کسی مگو. رنجی به تو رسیده است که خدا تو را نگه داشت و به خیر گذشت. به زودی سختی و اندوه به پایان خواهد رسید و خشنود خواهی شد و کارها به مراد تو خواهد شد ان‌شاءالله . نیکوکار باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد که ای صاحب فال! مشکل تو به لطف و کرم پروردگار رفع خواهد شد و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد. هرگز نگران و ناامید مباش و به لطف خداوند ایمان داشته باش.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد که ای صاحب فال! بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فرومانده و عاجز شده‌ای، غم مخور که به مرادت خواهی رسید؛ پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود اما به زودی ستاره‌ سرنوشت تو به خواهد درخشید و کارت به زودی بالا می گیرد. با کسی عهدی خواهی بست، عهدشکن مباش و بر عهد و پیمان خود استوار بمان.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال روزانه شما می گوید که ای صاحب فال! این نیتی که کرده ای به غایت خوب است و از غم رها می شوی. گروهی حاسد تو بودند، حق تعالی از فضل خود تو را از شر آنها نگه داشت و در روزی را به روی تو بگشاید. تو را چشم زخمی رسیده اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می‌خواهد بدان خواهی‌ رسید.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال روزانه شما نشان می دهد که ای صاحب فال! نیتی داری که بسیار نیکوست. اگر چیزی از دست تو رفته باز به دست خواهی‌آورد و اگر قصد سفری داری برو که بسیار نعمت نصیب تو شود و اگر ترس داری ایمن شوی و اگر قرض داری ادا شود و تو را امید مال است، زود به آن برسی .با همه یکدلی کن که هر کس باشد با تو نیکی می‌کند. روزی تو گشوده است. حاسدان و مکاران بر تو ظفر نیابند و به مراد دل برسی ان‌شاء‌الله.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

فال روزانه شما نشان می دهد که ای صاحب فال مژده باد تو را که آن قصد و آرزویی که مدت‌ها در دل داری به زودی به آن خواهی رسید ان‌شاءالله . تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید. چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو است و از جایی که امید نداری به مراد دل برسی ان‌شاءالله . از حال اطرافیان غافل مشو و اگر می توانی گره از کار کسی بگشایی کوتاهی نکن.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

در فال روزانه شما آمده است که ای صاحب فال به نظر می رسد شخصی صبور و بردبار باشید. به دیگران وعده‌های زیادی می‌دهید. مراقب باشید که به آنها عمل کنید. اگر وکیل یا قاضی هستید با مردم به عدالت رفتار کنید و حق مظلوم را از ظالم بگیرید‌. کاری را که قصد انجام آن را دارید در آن موفق خواهید شد. یک شخص بدخواه در پی اغفال شماست، مراقب او باشید. چیزی را که منتظرش هستید اتفاق خواهد افتاد.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال روزانه شما می گوید که ای صاحب فال به نظر می رسد شخصی متواضع، با حکمت و درستکار هستید. اگر گرفتار صدمه یا مشکلی هستید خیر است و حکمتی در آن نهفته است. چیزی را که از دست داده‌اید دوباره به دست خواهیدآورد. از مشکلی که دارید رها خواهید شد‌، باید به خداوند توکل و توسل کنید. چشم تان نباید به دنبال مال مردم باشد. در ضمن کینه‌توزی نکنید تا سلامت باشید و آرامش داشته باشید. اگر کسی به شما بدی کرده است او را ببخشید که از این راه به عزت خواهید رسید.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد که ای صاحب فال! از تجربه‌ بزرگان بهره ببر و مشورت دوستان را پذیرا باش که برای تو منفعت خواهد داشت. اگر چیزی از تو غیب شد به تو باز خواهد گشت. اگر قصدی داری کمی دیگر صبر کن. ممکن است از طرف کسی غم و اندوهی به تو برسد اما نگران نباش که به خیر و سلامت رفع خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: