فال شمع | فال شمع امروز

فال شمع امروز جمعه 30 شهریور 1403

فال شمع خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 21853
سایت سرگرمی روز :

فال شمع روزانه متولدین فروردین

رنگ شمع شما: سبز

رنگ سبز در فال شمع روزانه به معنی پول، رفاه و خوش شانسی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: چتر

تفسیر چتر در فال شمع روزانه:

مشکلی در راه است، مراقب باشید.

توصیه روزانه برای متولدین فروردین

رابطه‌های شما منشأ اصلی استرس‌های شما هستند، به خصوص اگر یک نفر از شما خواسته‌ای داشته باشد و شما از پس انجام دادن آن برنیایید. نفس عمیق کشیدن، زمانی را به مدیتیشن و یا دعا خواندن اختصاص دادن باعث می‌شود که در این روز پر مشغله استرس‌های شما کمتر بشوند.

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت

رنگ شمع شما: نقره ای

رنگ نقره ای در فال شمع روزانه به معنی تجلی آرزو و رویا است.

شکل دیده شده در ظرف آب: خانه

تفسیر خانه در فال شمع روزانه:

روزها و اوضاع بهتری در راه است.

توصیه روزانه برای متولدین اردیبهشت

ممکن است شما حاضر نباشید که امروز در مواجهه با دیگری کوتاه بیایید،‌ حتی اگر این کار روشی نباشد که شما تاکنون داشته اید. شما احساس می‌کنید که دیگر هیچ راه برگشتی ندارید. انگار که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارید و مایلید که برای ایستادن پای عقاید و باورهای خود دست به هر کاری بزنید. بی شک  این کار قابل ستایش است، اما اطمینان پیدا کنید که فرضیه اخیرتان آنقدر مهم هست که قبل از اینکه خود را به خطر بیندازید فکر کنید که در قبال آن چه بدست میآورید.

فال شمع روزانه متولدین خرداد

رنگ شمع شما: نارنجی

رنگ نارنجی در فال شمع روزانه به معنی خلاقیت، اشتیاق، غرور، شکوفایی و فراوانی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: پل

تفسیر پل در فال شمع روزانه:

راهی جدیدی جلوی شما قرار می گیرد بهتر است در این راه قدم بگذارید و ریسک کنید.

توصیه روزانه برای متولدین خرداد

اگر کسی امروز از شما پرسید که چگونه کارهایتان را به این خوبی انجام می‌دهید شما همه چیز را برای او توضیح می‌دهید. شما معمولا انسان صادقی هستید اما زمانیکه لازم است موضوعی به عنوان یک راز باقی بماند آن را برای خودتان نگاه می‌دارید. متاسفانه نیروهای تبعیض آمیز شما اکنون به خوبی  در حال فعالیت هستند حتی زمانیکه فکر می‌کنید به خوبی حدو مرزهایتان را مشخص کرده‌اید. به یاد داشته باشید احساسات شما امروز در تعادل همی‌شگی خود قرار ندارند. بنابراین به قضاوت خودتان اعتماد نکنید.

فال شمع روزانه متولدین تیر

رنگ شمع شما: سفید

رنگ سفید در فال شمع روزانه به معنی آرامش و تعادل است.

شکل دیده شده در ظرف آب: علف

تفسیر علف در فال شمع روزانه:

خوشبختی در راه است.

توصیه روزانه برای متولدین تیر

‌ شخصی اخیرا به شما ابراز احساسات کرده، که الان نوبت بحث درباره آن است. درست است که هدف شما سرگرمی ‌نیست، اما شما اگر با سیاست هستید، باید از درگیری پرهیز کنید. به یاد داشته باشید که نمی‌توانید سرتان را زیر برف پنهان کنید. باید سعی کنید که میان این انکارها و خودداریها، به دنبال یافتن یک راه حل دوستانه باشید که اگر موفق شدید، یک پیشرفت اساسی برای شما به وجود خواهد آمد.

فال شمع روزانه متولدین مرداد

رنگ شمع شما: سیاه

رنگ سیاه در فال شمع روزانه به معنی پاکسازی چرخه های منفی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: قلب

تفسیر قلب در فال شمع روزانه:

رابطه عاشقانه‌ای پیش رو خواهید داشت.

توصیه روزانه برای متولدین مرداد

امروز بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که کارهای ناتمامتان را بررسی کنید، برای اینکه امشب که ماه وارد نشانه تان خواهد شد شما نیز خیلی پر مشغله خواهید بود. هم اکنون زیاد کار کردن شاید در برآورده شدن آرزوهایتان تاثیر مستقیمی نداشته باشد، اما اگر آرام تر کار کنید ابدا به هیچ نتیجه ای نخواهید رسید. صبور باشید، اگر دیر به نتیجه برسید بهتر از این است که هیچ وقت به اهدافتان نرسید.

فال شمع روزانه متولدین شهریور

رنگ شمع شما: قرمز

رنگ قرمز در فال شمع روزانه به معنی جذابیت و اشتیاق است.

شکل دیده شده در ظرف آب: رختخواب

تفسیر رختخواب در فال شمع روزانه:

تعطیلات پیش روی شما به خوبی سپری خواهد شد.

توصیه روزانه برای متولدین شهریور

امکان دارد شخصی که شما قبلا خیلی با او احساس نزدیکی می‌کردید، کم کم و به تدریج تغییر کند. تا جایی که از قوه تشخیص شما نیز فراتر می‌رود. سعی نکنید این روند را متوقف سازید. حتی اگر به این کرم ابریشم دوست داشتنی علاقه مند شده باشید، نمی‌توانید جلوی او را بگیرید تا از پروانه شدن باز بماند!! در حالی که او را رها می‌کنید، حتی اگر به طور کامل این تغییرات را درک نمی‌کنید، سعی کنید همچنان به پرورش دادن کسانی که دوستشان دارید ادامه بدهید.

فال شمع روزانه متولدین مهر

رنگ شمع شما: زرد

رنگ زرد در فال شمع روزانه به معنی دوستی، شادی و عزت نفس است.

شکل دیده شده در ظرف آب: زنگ

تفسیر زنگ در فال شمع روزانه:

یک جشن عروسی در پیش دارید

توصیه روزانه برای متولدین مهر

ممکن است امروز نسبت به موضوعی قضاوت صحیحی نداشته و تصمیمی ‌بگیرید که زیاد عملی نباشد. خوشبختانه، اکنون مجبور نیستید که به خاطر این رفتار غیر معقولی که امروز در پیش گرفته اید بهای سنگینی بپردازید. کلید اصلی جستجو و بررسیها این نیست که امروز زیاد مفید و موثر باشید، بلکه سعی کنید کمی ‌تفریح کنید. شما بعدها وقت کافی برای انجام دادن وظایف تان خواهید داشت. اما در این لحظه بهتر است که به جای اینکه کار سخت و طاقت فرسا را انتخاب کنید کمی تفریح کنید و ذهن تان را از درگیریهای کاری آزاد کنید.

فال شمع روزانه متولدین آبان

رنگ شمع شما: صورتی

رنگ صورتی در فال شمع روزانه به معنی عشق و شفقت است.

شکل دیده شده در ظرف آب: کلاه

تفسیر کلاه در فال شمع روزانه:

یک تغییر مکان در راه است.

توصیه روزانه برای متولدین آبان

درست وقتی که فکر می‌کنید می‌توانید به منظم بودن برنامه‌های روزانه تان اطمینان کنید، یک نفر پیدا می‌شود و همه کاسه کوزه‌هایتان را به هم می‌ریزد!! و هرقدر که قبلا استقامت و پایداری در کارتان داشتید متزلزل می‌شود. به جای اینکه خیلی سریع واکنش نشان داده و مبارزه کنید، قبل از اینکه دست به هر اقدام مهمی بزند مدتی صبر کنید. این حادثه آزمایش سریع واکنش نشان دادن شما در برابر حوادث نیست، بلکه درس صبر و شکیبایی است.

فال شمع روزانه متولدین آذر

رنگ شمع شما: آبی

رنگ آبی در فال شمع روزانه به معنی صلح، آرامش، خرد و شفا است.

شکل دیده شده در ظرف آب: نردبان

تفسیر نردبان در فال شمع روزانه:

بهتر است نگرش خود را نسبت به یکی از دوستان نزدیک خود تغییر دهید.

توصیه روزانه برای متولدین آذر

در حالیکه به خاطر فعالیت و سازندگی زیاد و و بالاتر از حد متوسط غرور و اعتماد به نفستان بیشتر شده است، اما شما به طور ذاتی نمی‌توانید به راحتی در مورد خودتان قضاوت کنید. اما حالا مجبور نیستید که برای اینکه ببینید افراد دیگر چقدر دوستتان دارند فقط کار بیشتری انجام دهید. با زیر سوال بردن مشاهدات خود وقت و انرژی تان را تلف نکنید. شما چیزهایی عالی و خوبی در زندگی تان دارید، پس به سادگی این چشم انداز خوب و زیبا را قبول کنید.

فال شمع روزانه متولدین دی

رنگ شمع شما: قهوه ای

رنگ قهوه ای در فال شمع روزانه به معنی صلح و بی طرفی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: سنجاق

تفسیر سنجاق در فال شمع روزانه:

مراقب باشید؛ امکان دارد معشوق شما عاشق فرد دیگری شود.

توصیه روزانه برای متولدین دی

سیاره حاکم شما عطارد، امروز به خاطر اینکه اورانوس از مسیر خودش خارج شده و سد راه او شده، دچار استرس و ناراحتی شده است. اگر در محل کارتان پیغامی ‌گرفتید که شما را آشفته و ناراحت کردسعی کنید که آن لحظه هیچ تصمیمی نگیرید تا کارها را خراب‌تر نکنید. در عوض، اجازه دهید که این درگیری و ناراحتی راه خودش را برود. شما باید در آخر تصمیم خود را بگیرید و اجازه دهید که دیگران هم حتی اگر جواب واضح و دقیقی نداشته باشند موضع خود را آشکار کنند. پس عجله نکنید!

فال شمع روزانه متولدین بهمن

رنگ شمع شما: طلایی

رنگ طلایی در فال شمع روزانه به معنی ثروت، رفاه، قدرت و اعتماد به نفس است.

شکل دیده شده در ظرف آب: آفتاب

تفسیر آفتاب در فال شمع روزانه:

به‌زودی خوشبخت و سعادتمند خواهید شد.

توصیه روزانه برای متولدین بهمن

حتی اگر در زندگی تان مشکلی به وجود آمده باشد، شما همیشه می‌توانید به مطالعات معنوی خود اتکا کنید. ولی متاسفانه شما انقدر در فلسفه و متافیزیک غرق شده‌اید که می‌کوشید شرایط سخت را به موقعیتی خیلی عالی تبدیل کنید. شاید این کار بعضی وقت‌ها خوب باشد، ولی اکنون بهتر است به جای سیر کردن در آسمان‌ها کمی ‌واقع بین تر باشید.

فال شمع روزانه متولدین اسفند

رنگ شمع شما: بنفش

رنگ بنفش در فال شمع روزانه به معنی دانش، قدرت و سلامتی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: جارو

تفسیر جارو در فال شمع روزانه:

تغییرات جدید جسمی و روحی در شما رخ خواهد داد.

توصیه روزانه برای متولدین اسفند

شاید شما فکر کنید که می‌دانید چه چیز می‌خواهید، اما ممکن است آن چیزی نباشد که واقعاً بدان نیاز داشته باشید و اگرچه شما این شانس را دارا هستید که به خواسته‌هایتان برسید اما تحت هیچ شرایطی نباید شاد بودن را فراموش کنید. علی رغم اینکه شاید ناامید باشید، هنوز هم می‌توانید لبخند را بر چهره دیگران بنشانید. ولی به یاد داشته باشید برای پنهان کردن نارضایتی درونی لازم نیست که تظاهر کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: