وام | وام قرض الحسنه | وام فوری

وام فوری 150 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد برای همه | دریافت وام فوری بدون حضور در بانک و بازپرداخت 5 ساله

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور حمایت از رونق تولید و اشتغال زایی و همچنین افزایش قدرت خرید مردم، طرح تسهیلاتی به نام «کالا کارت» ارائه کرده است که در قالب آن به متقاضیان واجد شرایط وام 150 میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

کدخبر : 21883
سایت سرگرمی روز :

افرادی که مایل به دریافت وام 150 میلیون تومانی بانک مهر ایران هستند به ضامن رسمی نیاز دارند. این تسهیلات سود ندارد و تنها متقاضیان آن باید کارمزد چهار درصدی پرداخت کنند.

افرادی که این تسهیلات را دریافت می‌کنند با آن تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک مهر ایران را دارند. پس از دریافت این تسهیلات امکان بازپرداخت آن در زمان‌های مختلف وجود دارد. زمان بازپرداخت به انتخاب مشتری و صلاحدید بانک، شش ماهه یا 9 ماهه یا 12 ماهه یا 18 ماهه یا 24 ماهه خواهد بود.

با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 6 میلیون و 513 هزار و 738 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات تقریبا 6 میلیون و 329 هزار و 720 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن هم حول و حوش 157 میلیون و 889 هزار و 720 تومان است.

این تسهیلات تنها به منظور خرید اقساطی کالا پرداخت می‌شود و بانک در مقابل محصولات خریداری شده وام گیرندگان مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت.

همچنین بانک مهر ایران در مورد بهای کالای مورد نظر متقاضیان و موجودی انبار فروشندگان و خدمات ارائه شده توسط پذیرندگان مسئولیتی ندارد.

ضمنا این بانک تسهیلات مذکور را به افرادی اعطا می‌کند که بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی نداشته باشند.

مشتریان بانک مهر ایران که مایل به دریافت وام قرض الحسنه از این مجموعه هستند، می‌توانند برای تسهیلات طرح «امتیازی مهر» درخواست بدهند. سقف این وام 300 میلیون تومان بوده و بدون سود و با کارمزد چهار درصدی به متقاضان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

 تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک مهر ایران به افرادی تعلق می‌گیرد که میانگین حساب یک تا 12 ماهه ایجاد کرده باشند.

در زمان انجام فرآیند دریافت تسهیلات امتیازی بانک مهر ایران و پرداخت اقساط، حساب متقاضی مسدود نخواهد شد و امکان استفاده از آن وجود دارد. ضمانت اصلی برای این وام ارائه ضامن رسمی و معتبر به بانک است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به 60 ماه می‌رسد.

لازم به ذکر است که بانک در صورت داشتن بودجه کافی این تسهیلات را به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌کند. ضمنا متقاضیان این وام نباید هیچ نوع بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند تا این وام به آن‌ها تعلق بگیرد.

در صورتی که بانک سقف مبلغ تسهیلات را با کارمزد و مدت زمان بازپرداخت اعلامی به متقاضی بپردازد، مقدار هر قسط 5 میلیون و 524 هزار تومان خواهد بود. وام گیرنده در زمان سررسید باید جمعا 331 میلیون و 557 هزار تومان به بانک بپردازد.

متقاضیان این تسهیلات امکان درخواست افتتاح حساب برای دریافت وام امتیازی مهر ایران را به صورت غیرحضوری دارند. به این منظور متقاضی باید به سایت بانک مهر ایران مراجعه کرده و به افتتاح حساب غیرحضوری اقدام کند. همچنین متقاضیان این وام می‌توانند از طریق وبسایت بانک مهر ایران، میزان اقساط این وام و شرایط بازپرداخت آن را بسنجند و سپس نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

بانک مهر ایران به منظور تامین مالی مشتریان حقیقی و حقوقی خود طرح تسهیلاتی به نام «پیشبرد» را تدارک دیده است. سقف این وام برای مشتریان حقیقی 400 میلیون و برای حقوقی‌ها 750 میلیون تومان اعلام شده و هیچ سودی ندارد.

 مشتریان حقیقی و حقوقی بانک قرض الحسنه مهر ایران که مایل به دریافت وام بدون سود طرح پیشبرد هستند باید سپرده گذاری 10 میلیون تومانی داشته باشند و حداقل یک ماه و حداکثر سه ماه میانگین حساب داشته باشند.

ضمانت لازم برای این وام برای اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت است. در صورتی که وام گیرنده شخص حقیقی باشد باید اعتبار لازم را داشته و رتبه اعتباری وی مورد قبول بانک باشد.

اما اشخاص حقوقی باید پروانه فعالیت یا جواز کسب به بانک ارائه بدهند. نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی نیز برای هر دو دسته متقاضیان این وام ضروری است. بعد از دریافت این وام، امکان بازپرداخت آن طی شش ماه وجود دارد. لازم به ذکر است که این وام کاملا بدون سود بوده و هیچ کارمزدی برای آن تعریف نشده است.

با در نظر گرفتن مبلغ تسهیلات برای اشخاص حقیقی و نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 66 میلیون و 666 هزار تومان خواهد بود.

بانک مهر ایران این تسهیلات را به افراد حقیقی و حقوقی به شرط در دسترس بودن منابع مالی کافی می‌پردازد. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این تسهیلات می‌توانند به یکی از شعب بانک مهر ایران در محل زندگی خود مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: