وام | وام قرض الحسنه | وام فوری

وام فوری 3 تا 40 میلیون تومانی بدون ضامن | دریافت وام فوری آنلاین با اقساط 12 ماهه

وام 40 میلیون تومانی بلو بانک، به صورت کاملا آنلاین، با نرخ سود 20 درصد و دوره بازپرداخت حداکثر 12 ماهه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

کدخبر : 21919
سایت سرگرمی روز :

بلو بانک، نئوبانکی که توسط بانک سامان طراحی و توسعه یافته، به مشتریان خود تا سقف 40 میلیون تومان وام بدون ضامن و وثیقه پرداخت می‌کند.

اما متقاضیان، باید برای دریافت این وام، یک مسیر اعتباری را طی کنند. جزئیات بیشتر در مورد وام 40 میلیون تومانی بلو بانک در ادامه بررسی شده است.

متقاضیان وام فوری بلوبانک، در مرحله اول از این مسیر اعتباری، می‌توانند بین 3 تا 10 میلیون تومان وام دریافت کنند. مبلغ این وام بر اساس میانگین حساب سه ماهه افراد تعیین می‌شود.

در مرحله بعد، بلوبانک بر اساس سنجش رفتار مالی وام‌گیرنده، مبلغ را وام تا 40 میلیون تومان افزایش می‌دهد. رفتار مالی افراد، بر اساس میزان گردش مالی آنها، تعداد و مبلغ تراکنش‌ها، استفاده از قابلیت‌ها و خدمات اپلیکیشن بلوبانک و از همه مهم‌تر، خوش حسابی در بازپرداخت وام‌ها تعیین می‌شود.

با فعال شدن این وام، متقاضیان می‌توانند در اپلیکیشن بلو بانک درخواست خود را ثبت کرده و به صورت غیرحضوری، این تسهیلات را دریافت کنند.

نرخ سود وام بلو بانک 20 درصد و حداکثر دوره بازپرداخت آن 12 ماهه است؛ هر چند متقاضیان می‌توانند در زمان دریافت وام، مدت سررسید آن را انتخاب کنند.

با در نظر گرفتن سود 20 درصد و بازپرداخت 12 ماهه، متقاضیان دریافت وام 40 میلیون تومانی بلو بانک، باید در هر قسط سه میلیون و 705 هزار تومان به این بانک بپردازند. به این ترتیب، مبلغ کل بازپرداخت وام به 44 میلیون و 464 هزار تومان می‌رسد

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور حمایت از رونق تولید و اشتغال زایی و همچنین افزایش قدرت خرید مردم، طرح تسهیلاتی به نام «کالا کارت» ارائه کرده است که در قالب آن به متقاضیان واجد شرایط وام 150 میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

 افرادی که مایل به دریافت وام 150 میلیون تومانی بانک مهر ایران هستند به ضامن رسمی نیاز دارند. این تسهیلات سود ندارد و تنها متقاضیان آن باید کارمزد چهار درصدی پرداخت کنند.

افرادی که این تسهیلات را دریافت می‌کنند با آن تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک مهر ایران را دارند. پس از دریافت این تسهیلات امکان بازپرداخت آن در زمان‌های مختلف وجود دارد. زمان بازپرداخت به انتخاب مشتری و صلاحدید بانک، شش ماهه یا 9 ماهه یا 12 ماهه یا 18 ماهه یا 24 ماهه خواهد بود.

با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 6 میلیون و 513 هزار و 738 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات تقریبا 6 میلیون و 329 هزار و 720 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن هم حول و حوش 157 میلیون و 889 هزار و 720 تومان است.

افرادی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده احسان داشته باشند. افراد پس از گذشت یک ماه از سپرده گذاری و ایجاد میانگین حساب مناسب، می‌توانند برای این تسهیلات درخواست بدهند.

 افراد برای تسهیلات طرح احسان بانک کشاورزی باید سپرده گذاری کنند. بعد از ایجاد سپرده، افراد باید به منظور تکمیل فرم‌های مربوط به دریافت تسهیلات به بانک مراجعه کرده و ضامن رسمی معتبر هم داشته باشند.

این وام قرض الحسنه بوده و تنها متقاضیان باید کارمزد چهار درصدی بپردازند. حداکثر زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز با توجه به مبلغ و تشخیص بانک منعطف است و حداکثر به 36 ماه می‌رسد.

بعد از پرداخت تسهیلات، وجه موجود در سپرده مشتریان مسدود نخواهد شد و امکان استفاده از آن وجود دارد. در صورتی که متقاضی به هر دلیلی مایل به ادامه فرآیند دریافت وام نباشد امکان انتقال امتیاز این تسهیلات را به اعضای درجه یک خانواده خود خواهد داشت.

در صورتی که بانک سقف وام به همراه نرخ کارمزد چهار درصدی و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده را برای متقاضی در نظر بگیرد، مبلغ هر قسط برای وی 9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات 24 میلیون تومان است و جمع رقم وام و سود آن به 324 میلیون تومان می‌رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: