فال شمع | فال شمع امروز

فال شمع امروز دوشنبه 2 مهر 1403

فال شمع خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 21944
سایت سرگرمی روز :

فال شمع روزانه متولدین فروردین

رنگ شمع شما: زرد

رنگ زرد در فال شمع روزانه به معنی دوستی، شادی و عزت نفس است.

شکل دیده شده در ظرف آب: خانه

تفسیر خانه در فال شمع روزانه:

روزها و اوضاع بهتری در راه است.

توصیه روزانه برای متولدین فروردین

شما امروز ایده‌های احمقانه را جدی می‌گیرید!! مثل رژیم گرفتن در زمانی که دور و بریهای ما در حال ترتیب دادن جشن و مهمانی هستند! اما شما حال و هوای مهمانی ندارید؛ چرا که می‌خواهید به برنامه هایتان سر و سامانی بدهید. چیزی که شما می‌خواهید داشتن کمی تفریح و سرگرمی نیست؛ شما فقط نیاز دارید که به فکر سلامتی تان باشید و در این زمینه به دنبال محرکی هستید که بتوانید کاری انجام دهید. غریزه‌های درونی خود را دنبال کنید، اما در مسیری که پیش گرفته‌اید لذت بردن را فراموش نکنید.

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت

رنگ شمع شما: آبی

رنگ آبی در فال شمع روزانه به معنی صلح، آرامش، خرد و شفا است.

شکل دیده شده در ظرف آب: ابر

تفسیر ابر در فال شمع روزانه:

چیزی یا کسی شما را تهدید می کند بهتر است احتیاط کنید.

توصیه روزانه برای متولدین اردیبهشت

امروز شما می‌توانید در یک لحظه خیلی به خودتان مطمئن باشید و در لحظه دیگر از اعتماد به نفس بالای خود رنج می‌برید. سیر کردن در این روند اصلاً جالب نیست، اما شما می‌توانید طی این مراحل چیزهای خیلی مهمی‌درباره خودتان بفهمید و خودتان را بهتر بشناسید. سرزنش کردن و مقصر دانستن دیگران باعث نمی‌شود احساس بهتری پیدا کنید و مطمئناً به آنها هم کمکی نخواهد کرد.

فال شمع روزانه متولدین خرداد

رنگ شمع شما: بنفش

رنگ بنفش در فال شمع روزانه به معنی دانش، قدرت و سلامتی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: جادوگر

تفسیر جادوگر در فال شمع روزانه:

احتمال وقوع خطری وجود دارد که خنثی خواهد شد.

توصیه روزانه برای متولدین خرداد

شما قصد دارید آشفتگیهای خود را کاهش دهید، بنابراین می‌توانید به طور کامل بر روی چیزهایی که نیاز دارید و می‌خواهید امروز اتفاق بیفتد تمرکز کنید. اما وقتی حس کنکاوی شما تحریک شود، موضوع پیچده‌تر می‌شود. برایتان سخت است که اطلاعاتی را که در اطرافتان وجود دارد را نادیده بگیرید، برای اینکه بخشی از آنها بسیار مهم هستند. از طرف دیگر اطلاعات بیشتر داشتن احتمالاً باعث می‌شود که طرز فکرتان تغییر کند. الان شما خودتان می‌دانید که چه کاری باید انجام دهید، پس همان کار را انجام دهید.

فال شمع روزانه متولدین تیر

رنگ شمع شما: نقره ای

رنگ نقره ای در فال شمع روزانه به معنی تجلی آرزو و رویا است.

شکل دیده شده در ظرف آب: ستاره

تفسیر ستاره در فال شمع روزانه:

خوشبختی و سعادت پیش روی شماست.

توصیه روزانه برای متولدین تیر

ممکن است امروز کسی از اطرافیانتان کار فوق العاده ای انجام دهد که شما را شوکه کند. ابراز وجود دیگران می‌تواند بسیار خارج از موضوع باشد که شما حتی ندانید چگونه باید به آن فکر کنید. به جای اینکه حرف‌هایی را بزنید که بعدها از گفتن شان پشیمان شوید، بهتر است فعلا از واکنش نشان دادن و احساساتی برخورد کردن خودداری کنید. اجازه دهید دیگران بفهمند شما تا بحال احتیاط می کردید، و نیاز به زمان دارید که قبل از اینکه بتوانید پاسخ گوی مسئله ای باشید آن را به خوبی بررسی کنید.

فال شمع روزانه متولدین مرداد

رنگ شمع شما: نارنجی

رنگ نارنجی در فال شمع روزانه به معنی خلاقیت، اشتیاق، غرور، شکوفایی و فراوانی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: حلقه

تفسیر حلقه در فال شمع روزانه:

دشمنی و کدورتی داشتید که به‌زودی به آشتی تبدیل می‌شود.

توصیه روزانه برای متولدین مرداد

امروز ممکن است از تراکم کارهایی که باید انجام دهید گیج و پریشان شوید. مشکل حقیقی این است که احساسات شما با عقل و منطق تان جور در نمی‌آید، شما تردید دارید که از عقلتان پیروی کنید یا از دل؟ اگر چه ممکن است اتخاذ تصمیمی برای شما فوری و حیاتی باشد، اما تا می‌توانید صبر کنید. یکباره طالع و بخت شما تغییر می‌کند و شما قادر خواهید بود که به راحتی مسیر جدیدتان را انتخاب کنید.

فال شمع روزانه متولدین شهریور

رنگ شمع شما: قرمز

رنگ قرمز در فال شمع روزانه به معنی جذابیت و اشتیاق است.

شکل دیده شده در ظرف آب: زنگ

تفسیر زنگ در فال شمع روزانه:

یک جشن عروسی در پیش دارید

توصیه روزانه برای متولدین شهریور

امروز تمرکز کردن بر روی وظایفتان برایتان خیلی سخت شده است، برای اینکه ونوس سیاره بخت شما وارد پنجمین خانه تان، یعنی خانه شادی و بازی می‌شود. اگرچه شما عادت ندارید از زیر بار مسئولیت‌هایتان فرار کنید، ولی امروز وسوسه می‌شوید که این کار را بکنید! به خاطر تمام امکانات هیجان انگیزی که دیگران دارند، بیش از اندازه خود را عصبانی نکنید؛ همیشه ضرب المثل «مرغ همسایه غاز است» را به خاطر داشته باشید!!!

فال شمع روزانه متولدین مهر

رنگ شمع شما: سفید

رنگ سفید در فال شمع روزانه به معنی آرامش و تعادل است.

شکل دیده شده در ظرف آب: توپ

تفسیر توپ در فال شمع روزانه:

مشکلی دارید که در آینده نزدیک حل خواهد شد.

توصیه روزانه برای متولدین مهر

از زمانیکه شما تصمیم گرفته‌اید خودتان را به جریان روزمره زندگی بسپارید انرژی آسمانی برج جوزا برای شما می‌تواند کاملاً خسته کننده باشد. در این ماه خورشید معمولاً بیشتر از آن چیزی که شما اغلب می‌خواهید یا نیاز دارید به شما اطلاعات می‌دهد. حواستان جمع باشد؛ مشکلات سر بر میآورند و شما را از توجه کردن به مسائل معنوی باز می‌دارند. اگر شما با داده‌های بسیار زیاد سردرگم شده‌اید به طبیعت پناه ببرید و یا به گوشه امن خانه‌تان بروید.

فال شمع روزانه متولدین آبان

رنگ شمع شما: صورتی

رنگ صورتی در فال شمع روزانه به معنی عشق و شفقت است.

شکل دیده شده در ظرف آب: کلاه

تفسیر کلاه در فال شمع روزانه:

یک تغییر مکان در راه است.

توصیه روزانه برای متولدین آبان

امروز برای اینکه بتوانید وقت کافی برای استراحت کردن داشته باشید، باید حتماً در اول صبح مشکلات شخصی خود را حل کنید. امروز یک نفر کاری را بهتان پیشنهاد می‌کند که به نظرتان خیلی عالی می آید، اما درست نیست قبل از تحقیق و بررسی کردن جواب مثبت دهید. این اتفاق می‌تواند زندگیتان را از این رو به آن رو کند، اما تا وقتی که در مورد این کار به طور کامل تحقیق نکرده‌اید هیچ اقدامی نکنید.

فال شمع روزانه متولدین آذر

رنگ شمع شما: سیاه

رنگ سیاه در فال شمع روزانه به معنی پاکسازی چرخه های منفی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: جارو

تفسیر جارو در فال شمع روزانه:

تغییرات جدید جسمی و روحی در شما رخ خواهد داد.

توصیه روزانه برای متولدین آذر

ممکن است شما قادر به دیدن این نباشید که دور و اطرافتان چه خبر است، اما می‌دانید به نقطه ای رسیده اید که نقطه شروع تغییر و تحول است. تصمیمی‌که امروز می‌گیرید، می‌تواند تاثیر مستقیمی ‌در روزها و هفته‌های آینده شما داشته باشد. به دقت به ندای درونی خود گوش دهید و به شعور و عقاید خود اعتماد کنید. اما سپس افکار منطقی خود را کنار بگذارید و مستقیما از آنچه که قلب تان می‌گوید پیروی کنید.

فال شمع روزانه متولدین دی

رنگ شمع شما: طلایی

رنگ طلایی در فال شمع روزانه به معنی ثروت، رفاه، قدرت و اعتماد به نفس است.

شکل دیده شده در ظرف آب: علف

تفسیر علف در فال شمع روزانه:

خوشبختی در راه است.

توصیه روزانه برای متولدین دی

امروز هیچ تصمیم مالی مهمی نگیرید، برای اینکه شما همه حقایق را نمی‌دانید. قضاوتهای کاربردی شما ممکن است درگیر اعتقادات معنویتان باشد، اما وقتی که به مسائل مالی دقت می‌کنید، زمانی که باید این کار را بکنید، باور این موضوع که همه چیز عالی پیش خواهد رفت کار خیلی سختی خواهد بود.

فال شمع روزانه متولدین بهمن

رنگ شمع شما: قهوه ای

رنگ قهوه ای در فال شمع روزانه به معنی صلح و بی طرفی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: سگ

تفسیر سگ در فال شمع روزانه:

دچار کمبود عزت نفس شده‌اید

توصیه روزانه برای متولدین بهمن

امروز روبرو شدن با یک آینه نقادانه چیزی است که کاملا بهش احتیاج دارید تا تکانی به خود داده و از خودشیفتگی بیرون بیایید! حتی اگر فکر می کنید که می دانید چگونه باید در برابر مشکلات اخیر واکنش نشان دهید، حالا شما کم کم در حال دیدن دنیا با دیدی جدیدتر هستید. برنامه های گذشته تان برای هماهنگ کردن شما با موقعیت جدیدتان کافی نیستند. اگر در لحظه حال تمرکز داشته باشید، قادر خواهید شد که به آسانی خودتان را با هرچیزی که سرنوشت برایتان تدارک دیده هماهنگ کنید.

فال شمع روزانه متولدین اسفند

فال شمع روزانه اسفند

رنگ سبز در فال شمع روزانه به معنی پول، رفاه و خوش شانسی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: چرخ

تفسیر چرخ در فال شمع روزانه:

شخصی که از او دور هستید، به سوی شما باز خواهد گشت.

توصیه روزانه برای متولدین اسفند

اقامت ماه در سومین خانه شما یعنی محیط اطراف‌تان یک موهبت است چرا که بخشی از زندگی شما را آرام می‌کند. بعضی چیزها ممکن است در طی هفته های گذشته بسیار پیشرفت کرده باشد و باز هم ممکن است خارج از کنترل شوند. خدا را شکر، الان به نظر می‌رسد همه چیز تحت کنترل باشد و اگر شما درگیر ناخواسته درگیر مسئله‌ای شدید مطمئن باشید که به زودی تمام می‌شود. امی‌دتان به خدا باشد!

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: