فال شمع | فال شمع امروز

فال شمع امروز شنبه 7 مهر 1403

فال شمع خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 22158
سایت سرگرمی روز :

فال شمع روزانه متولدین فروردین

رنگ شمع شما: آبی

رنگ آبی در فال شمع روزانه به معنی صلح، آرامش، خرد و شفا است.

شکل دیده شده در ظرف آب: تاج

تفسیر تاج در فال شمع روزانه:

به‌زودی به بیماری ناخوشی دچار خواهید شد. مراقب خود باشید.

توصیه روزانه برای متولدین فروردین

روشناییهای ماورایی بازگشته اند و خیلی خوب است که که نسبت به خود و برنامه‌هایتان مثبت اندیش باشید. انگار که یک زنجیره قوی شما را حمایت می‌کند و مانع دنبال کردن رویاهایتان و یا حتی فکر کردن به آروزهایتان می‌شود. شاید دوباره به این زودی چنین فرصتی نصیبتان نشود. پس تا آنجایی که می‌توانید از این موقعیت لذت ببرید، اما در نهایت نظرتان را در مورد جایی که می‌خواستید بروید عوض نکنید.

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت

رنگ شمع شما: سیاه

رنگ سیاه در فال شمع روزانه به معنی پاکسازی چرخه های منفی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: گوش

تفسیر گوش در فال شمع روزانه:

به محیط اطرافتان بیشتر توجه کنید، یک فرصت و پیشرفت شغلی در راه است.

توصیه روزانه برای متولدین اردیبهشت

امروز دوستانتان خیلی به شما توجه خواهند کرد، بنابراین قبل از اینکه ازآنها درخواست کمک کنید خوب فکرهایتان را بکنید. شما دوست ندارید خودتان را در موقعیت‌های حساس قرار دهید، ولی اگر موجب شود با فری که دوستش داری دهمکاری کنید برایتان مفید خواهد بود. باوجود اینکه این کار در نهایت شما را به آرامش می‌رساند، ولی الان می‌توانید با اطمینان خاطر و بدون فکر کردن به نتیجه کار به نصیحت خوب دوست و یا نامزدتان اطمینان کنید.

فال شمع روزانه متولدین خرداد

رنگ شمع شما: قهوه ای

رنگ قهوه ای در فال شمع روزانه به معنی صلح و بی طرفی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: زنجیر

تفسیر زنجیر در فال شمع روزانه:

راه درستی را برگزیده‌اید و به این مسیر ادامه دهید.

توصیه روزانه برای متولدین خرداد

شما می‌خواهید افراد دیگر دقیقا بفهمند که شما چه احساسی دارید، اما نمی‌خواهید خیلی خودتان راگرفتار کرده و همه چیز را برای آنها شرح دهید. البته این ضرب المثل را به یاد داشته باشید که: دو صد گفته چون نیم کردار نیست. البته اگر شما بدون اینکه هیچ حرفی بزنید شروع به کار کنید، باور اینکه هرکس خودش می‌تواند بفهمد که چه اتفاقاتی در جریان وقوع است اشتباه است. فقط فراموش نکنید اینکه شما انتخاب کرده اید ضعف‌های خود را پنهان کنید، گناه آنها نیست. اگر خودتان درخواست کمک نکنید هیچ کس نمی‌تواند نجات‌تان بدهد.

فال شمع روزانه متولدین تیر

رنگ شمع شما: صورتی

رنگ صورتی در فال شمع روزانه به معنی عشق و شفقت است.

شکل دیده شده در ظرف آب: سگ

تفسیر سگ در فال شمع روزانه:

دچار کمبود عزت نفس شده‌اید

توصیه روزانه برای متولدین تیر

چرخش ماه دلنشین برج میزان و خورشید در نشانه‌تان باعث شده که شما بدون توجه به کارهایی که پیش رویتان دارید در آرزوی خوشحال کردن افراد دیگر باشید. حتی اگر شما بخواهید موفق بشوید، فهمیدن حقیقت کار راحتی نیست، ولی شما نیاز ندارید که این کار را با هزینه و خرج دیگران انجام دهید. در حالیکه راه خود را به سوی موفقیت ادامه می‌دهید، از حال اطرافیانتان نیز آگاه باشید و مطمئن شوید که به نیازهایشان توجه می‌کنید.

فال شمع روزانه متولدین مرداد

رنگ شمع شما: بنفش

رنگ بنفش در فال شمع روزانه به معنی دانش، قدرت و سلامتی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: چرخ

تفسیر چرخ در فال شمع روزانه:

شخصی که از او دور هستید، به سوی شما باز خواهد گشت.

توصیه روزانه برای متولدین مرداد

هنگامی‌که شخصی به شما صحبتی را می‌گوید یا رفتاری را می‌کند  که از رفتار او ناراحت شده‌اید، به شدت عصبانی می‌شوید و دیگر قدرت کنترل خود را از دست می‌دهید. بهتر است به خود مسلط باشید و به سادگی، صحنه زندگی را ترک نکنید. در این روزها کمی‌خود خواه شده اید و اطرافیان‌تان را که برای شما زحمات فراوانی را متحمل شده‌اند را  به سادگی فراموش کرده‌اید، شما مدیون آنان هستید، به آنها نیز اهمیت بدهید.

فال شمع روزانه متولدین شهریور

رنگ شمع شما: زرد

رنگ زرد در فال شمع روزانه به معنی دوستی، شادی و عزت نفس است.

شکل دیده شده در ظرف آب: پرنده

تفسیر پرنده در فال شمع روزانه:

به‌زودی خبرهای خوبی به شما خواهد رسید.

توصیه روزانه برای متولدین شهریور

شما در این روزها جرات و شهامت  خاصی پیدا گرده‌اید که در برابر تمامی‌مشکلات با مقاومت بیشتری بایستید، به ندای درونی قلبتان گوش دهید، این ندا شما را تا اوج افتخار همراهی خواهد کرد. از نزاع و کشمکش با دوستان یا اعضای خانواده تان بپرهیزید، زیرا این نزاع‌ها سرعت کاری شما را پایین میآورد و شما را از ادامه پیشرفت باز می‌دارد. مواظب افکار بدتان باشید اجازه ندهید که این افکار بر شما تسلط یابند، شما نباید خود پسند و مغرور شوید زیرا اگر تا کنون نیز موفق بوده‌اید به خاطر تلاش اطرافیان‌تان بوده است. شما برای پیشرفت‌تان هنوز نیازمند کمک دیگران هستید.

فال شمع روزانه متولدین مهر

رنگ شمع شما: نقره ای

رنگ نقره ای در فال شمع روزانه به معنی تجلی آرزو و رویا است.

شکل دیده شده در ظرف آب: جارو

تفسیر جارو در فال شمع روزانه:

تغییرات جدید جسمی و روحی در شما رخ خواهد داد.

توصیه روزانه برای متولدین مهر

ماه نو در چهارمین خانه از اساس و بنیاد شما قرار گرفته است اما با این حال برای تان زیاد راحت نیست که دوباره به تاریخ شخصی خود بپیوندید. شما ترجیح می دهید که در آینده به سهم خود برسید با این حال ممکن است شرایط بیشتر از آنکه شما می‌خواهید شما را معطل کند. بوسیله بیان کردن به دیگران درباره اینکه چه چیزی شما را هیجان زده می‌کند می‌توانید از تمایل به افکار تیره و منفی جلوگیری کنید. تمرکز داشتن مستلزم این است که واقعا اشتیاق داشته باشید تا موانع را از راه خود پس بزنید و هر موقع لازم شد عقب نشینی کنید.

فال شمع روزانه متولدین آبان

رنگ شمع شما: قرمز

رنگ قرمز در فال شمع روزانه به معنی جذابیت و اشتیاق است.

شکل دیده شده در ظرف آب: رختخواب

تفسیر رختخواب در فال شمع روزانه:

تعطیلات پیش روی شما به خوبی سپری خواهد شد.

توصیه روزانه برای متولدین آبان

حالا که ماه وارد هشتمین خانه شما یعنی خانه صمی‌می‌ت شده است، احساساتتان نیز شدیدتر شده است. شما دوست دارید همه چیز را شفاف و زیبا نگه دارید، اما افراد دیگر لزوماً از این قانون پیروی نمی‌کنند. شما شک دارید که آیا به مراحل بعدی بروید و یا تا موقعی که سازگاری و تعادل خود را دوباره به دست نیاورده‌اید صبر کنید. دست برداشتن از مقاومت سبب می‌شود مسیر سرنوشت شما را به دور دستها ببرد.

فال شمع روزانه متولدین آذر

رنگ شمع شما: سبز

رنگ سبز در فال شمع روزانه به معنی پول، رفاه و خوش شانسی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: سنجاق

تفسیر سنجاق در فال شمع روزانه:

مراقب باشید؛ امکان دارد معشوق شما عاشق فرد دیگری شود.

توصیه روزانه برای متولدین آذر

ممکن است شما احساس کنید که دریافت و ادراک خود را نسبت به جهان واقعی از دست داده‌اید و این موضوع شما را بیشتر عصبانی می‌کند. اساسیترین کارهای شما، مثل پرداخت کردن صورت حسابهایتان، امروز غلبه‌ناپذیر به نظر می‌رسند. شما امروز تمرکز محدود شده‌ای را که برای انجام دادن وظایف خسته کننده لازم است را ندارید. به جای اینکه خودتان را مجبور کنید کاری را که هیچ فایده‌ای ندارد انجام دهید، امروز را به استراحت کردن بپردازید و به رویاهایتان اجازه دهید که آزادانه سیر و سفر کنند.

فال شمع روزانه متولدین دی

رنگ شمع شما: نارنجی

رنگ نارنجی در فال شمع روزانه به معنی خلاقیت، اشتیاق، غرور، شکوفایی و فراوانی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: تار عنکبوت

تفسیر تار عنکبوت در فال شمع روزانه:

همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت.

توصیه روزانه برای متولدین دی

شما بالاخره نتیجه سخت کار کردن خود را می‌بینید و پاداشی که درجستجویش بودید به شما داده خواهد شد. شما می‌توانید کاملاً از روند کاری خود لذت ببرید، مخصوصاً اگر امروز کار خود را به خوبی انجام داده باشید. متاسفانه شما اعتقاد پیدا کرده‌اید که لیاقت زندگی لوکس و تجملیتری را دارید و این موضوع باعث تنبل شدن خواهد شد. این طرز فکر اشتباه است؛ حتی اگر شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، این نباید باعث شود از زیر بار مسئولیت‌های روازنه و همی‌شگی خود شانه خالی کنید.

فال شمع روزانه متولدین بهمن

رنگ شمع شما: طلایی

رنگ طلایی در فال شمع روزانه به معنی ثروت، رفاه، قدرت و اعتماد به نفس است.

شکل دیده شده در ظرف آب: چتر

تفسیر چتر در فال شمع روزانه:

مشکلی در راه است، مراقب باشید.

توصیه روزانه برای متولدین بهمن

زندگی پیچیده می‌شود!! به خصوص اگر بخواهید دست به عمل زده و کاری هیجان انگیز انجام دهید. متاسفانه شما نمی‌توانید راحت باشید و هرکاری دلتان خواست انجام دهید. سلسله روابط پیچیده ای در زندگی شما وجود دارد و مانع می‌شود که در مورد افراد دیگر زیاد صحبت کنید. پس فعلا عاقلانه تر است که با قدرت فرد دیگری موافقت کنید و علایق خود را برای وقت دیگری نگه دارید.

فال شمع روزانه متولدین اسفند

رنگ شمع شما: سفید

رنگ سفید در فال شمع روزانه به معنی آرامش و تعادل است.

شکل دیده شده در ظرف آب: فنجان

تفسیر فنجان در فال شمع روزانه:

در آینده نزدیک با یکی از آشنایان نزدیک خود دعوای تلخی خواهید داشت

توصیه روزانه برای متولدین اسفند

شاید شما بخواهید برای دیدن همه جنبه های مشکل پیچیده‌ای که گرفتارش شده‌اید روش خود را تغییر دهید، اما این کار هم لزوماً شما را به جواب نزدیک نمی‌کند. پیدا کردن یک راه حل به آن سادگی که شما می‌کردید نیست. بررسی کردن برنامه‌های پنهانی و پوشیده برای امروزتان کافی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: