سبد کالا دولت | بسته معیشتی

واریزی جدید 1 میلیون تومانی دولت برای این دهک ها از امشب | توزیع رایگان بسته معیشتی جدید برای این خانوارها

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از توزیع ۶۹۵ سبد معیشتی بین نیازمندان استان خبر داد.

کدخبر : 22304
سایت سرگرمی روز :

احمد بخشی  در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کمک به همنوعان یکی از وظایف جمعیت هلال احمر است، اظهار کرد: این جمعیت حتی در زمان غیر از بحران نیز از نیازمندان دلجویی می‌کند و این موضوع را جزو رسالت‌های خود می‌داند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: جمعیت هلال احمر از طریق جذب خیران تلاش دارد تا کمک‌های بشردوستانه و خیرخواهانه را به نیازمندان برساند.

بخشی با اشاره به اینکه امروز با کمک خیران، سبدهای ارزاق غذایی میان نیازمندان استان خراسان جنوبی توزیع شد، بیان کرد :۶۹۵ سبد معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شد که ارزش هر سبد غذایی ده میلیون ریال که جمعاً به ارزش ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی یادآور شد: جامعه هدف در این گروه محلات کم برخوردار، افراد معرفی شده از سوی ستاد مواد مخدر و دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان است.

بیش از 500 بسته کمک معیشتی با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در استان سمنان میان خانواده زندانیان نیازمند استان توزیع شد.

 ارزش ریالی هر بسته از بسته‌های معیشتی یک میلیون تومان می‌باشد که در مجموع ۵۰۰ میلیون تومان میان خانواده زندانیان نیازمند استان سمنان به کمک خیرین و انجمن حمایت خانواده زندانیان تهیه و توزیع شد.

گفتنی است در شش ماهه ماهه نخست امسال بیش از 810 میلیون تومان به همت خیرین و انجمن حمایت در قالب کمک‌های نقدی، بسته‌های معیشتی، توزیع لوازم والتحریر و... در سطح استان سمنان به گروه هدف اهدا شده است.

هزار و پانصد بسته معیشتی و لوازم التحریر در قالب رزمایش نوید مهر در استان ایلام توزیع شد.

بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در یک رزمایش مومنانه با عنوان نوید مهر هزار و پانصد بسته معیشتی، هزار پانصد بسته لوازم التحریر و تعدادی البسه بین نیازمندان استان توزیع کرد.

 وحیدنیا مسئول امور شعب بنیاد آبشار عاطفه‌ها در استان ایلام ارزش ریالی این بسته‌ها را یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها که به همت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها و خیرین استان جمع آوری شده از امروز در بین نیازمندان سراسر استان در حال توزیع است.

 بانک سپه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود برای حمایت از دانش آموزان کم برخوردار در مناطق محروم کشور با خرید ملزومات تحصیلی و لوازم التحریر، "طرح پویش مهر سپه" را اجرا کرد.

این بانک همزمان با آغاز سال‌ تحصیلی‌ در طرح سراسری پویش مهر سپه با اختصاص ۷۰ میلیارد ریال بودجه به منظور تهیه ملزومات تحصیلی و لوازم التحریر با کیفیت ایرانی برای دانش آموزان کم برخوردار سراسر کشور اقدام کرد.

با اجرای طرح سراسری پویش مهرسپه در ماه مهر، هفت هزار بسته ملزومات تحصیلی و لوازم التحریر شامل کوله پشتی، دفتر، مداد، خودکار، پاک کن، مدادتراش، مداد رنگی و جامدادی که با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغال پایدار، از تولید کنندگان داخلی تامین شد، با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار به هزاران دانش آموز در سراسر کشور اهدا شد.

بانک سپه با اجرای این طرح بخشی از برنامه های جامع خود را برای کمک به بهبود شرایط تحصیلی دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار کشور و ایجاد فرصت های برابر آموزشی عملیاتی کرد.

مدیرکل بیمه سلامت همدان گفت: دسترسی بیمه شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره) به پزشکان متخصص و فوق تخصص با رعایت نظام ارجاع افزایش یافت.

فریبرز نیاستی  اظهار کرد: در راستای تسهیل دسترسی و ارتقای خدمات بیمه ای به بیمه شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بر اساس مصوبات جلسه کمیته فنی، این اداره کل با پذیرش بیمه شدگان صندوق یاد شده توسط تمامی پزشکان متخصص و فوق تخصص طرف قرارداد با بیمه سلامت استان همدان در صورت رعایت نظام ارجاع موافقت کرد.

وی بیان کرد: هم اکنون حدود ۱۸ هزار نفر از مددجویان کمیته امدادهمدان زیر پوشش بیمه سلامت هستند و در مراکز دولتی ۱۰۰ درصد هزینه‌های درمانی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت همدان با بیان اینکه پنج دهک نخست درآمدی به صورت رایگان زیر پوشش بیمه سلامت هستند گفت: ۱۰۰ درصد هزینه های بستری بیمه شدگان برای دهک درآمدی یک تا سه در در مراکز درمانی دولتی رایگان است.

نیاستی افزود: هم اکنون بیمه سلامت ۹۵ درصد هزینه های بستری روستاییان را در مراکز درمانی دولتی پرداخت می کند.

وی با اجرای ۱۰۰ درصدی نسخه نویسی الکترونیکی در همدان گفت: بسیاری از بیماری‌های توانبخشی زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است و خدمات توانبخشی مورد نیاز بیماران خاص و صعب العلاج با پوشش بیمه ای ۱۰۰ درصد در مراکز دولتی ارایه می شود.

مدیرکل بیمه سلامت همدان اظهار کرد: برای بیماران مبتلا به ‌اتیسم، آسیب نخاعی، سکته مغزی، ‌ام.اس و برخی بیماران متابولیک خدمات مورد نیاز توانبخشی مطابق با بسته خدمتی تعریفی وزارت بهداشت زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است.

نیاستی اضافه کرد: به دنبال انعقاد تفاهم نامه ای بین بیمه سلامت و مرکز رادیوتراپی دارالایتام مهدیه برای نخستین بار در کشور ۷۸ درصد هزینه های رادیوتراپی بیماران صعب العلاج و سرطانی در مرکز تشخیصی و درمانی مهدیه همدان از سوی بیمه سلامت استان از محل صندوق حمایت از بیماران خاص و سخت درمان پرداخت شد و ۲۲ درصد مابقی هم از سوی مرکز مهدیه به بیماران تخفیف داده می شود.

وی ادامه داد: بنابراین بیمار برای دریافت خدمت رادیوتراپی هیچ گونه هزینه ای را در این مرکز پرداخت نمی کند و فقط فرآیند درمان خود را پیگیری می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: