وام | وام فوری | وام قرض الحسنه

وام بدون بهره برای زنان و بانوان با ضمانت یارانه | دریافت وام فوری 30 تا 300 میلیون تومانی برای زنان با شرایط استثنایی

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به منظور آسایش بانوانی که در این مجموعه سپرده قرض‌الحسنه دارند، طرح وامی به نام «اندوخته بانوان» را تدارک دیده است.

کدخبر : 22377
سایت سرگرمی روز :

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به منظور آسایش بانوانی که در این مجموعه سپرده قرض‌الحسنه دارند، طرح وامی به نام «اندوخته بانوان» را تدارک دیده است.

وام بدون‌بهره برای بانوان 

 بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور آسایش بانوانی که در این مجموعه سپرده قرض الحسنه دارند، طرح وامی به نام « اندوخته بانوان » را تدارک دیده است.

شرایط پرداخت وام طرح اندوخته بانوان در شعب این بانک به شرح زیر می باشد:

۱- وام قابل پرداخت در این طرح ۱۰۰ میلیون تومان است.

۲- بانوان به منظور درخواست این تسهیلات باید حداقل ۸۰۰ هزار تومان به مدت چهار ماه در حساب خود نگهداری کنند.

۳- به منظور پرداخت این تسهیلات بانک اعتبارسنجی لازم را از متقاضیان انجام می‌دهد.

۴- این وام با کارمزد چهار درصدی به بانوان پرداخت می‌شود.

۵- پس از دریافت این وام، بانوان این امکان را دارند ظرف مدت ۳۶ ماه اقساط آن را بپردازند.

۶- متقاضیان این وام پس از دریافت آن باید هر ماهه ۳ میلیون و ۳۰ هزار و ۳۰۳ تومان قسط بدهند.

۷- کل سود این وام به ۸ میلیون تومان می‌رسد.

۸- جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۱۰۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

بانوان سرپرست خانوار علاوه بر دریافت این وام، امکان مراجعه به استانداردی استان محل زندگی خود به منظور دریافت امتیازات ویژه مالی را دارند.

زنانی که مشتری موسسه اعتباری نور هستند می‌توانند از طریق طرح «ریحانه نور» وام 50 میلیونی دریافت کنند. این تسهیلات نیازمند 4 تا 9 ماه خواب سپرده است.

افرادی امکان دریافت وام 50 میلیونی موسسه نور را دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. میزان سود این تسهیلات 17 درصد اعلام شده است.حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 36 ماه می‌رسد. البته به اصل سپرده تا زمانی که مسدود است، سود 10 درصدی تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای این تسهیلات مسدودی سپرده است.

با توجه به میزان وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، مبلغ هر قسط 1 میلیون و 782 هزار و 636 تومان است. کل سود وام 14 میلیون و 174 هزار و 909 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 63 میلیون و 214 هزار و 166 تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است این تسهیلات تنها مختص بانوان است. در ضمن زنانی امکان درخواست این تسهیلات را دارند که بدهی معوق یا چک برگشتی نداشته باشند.

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در نشست با اقشار مختلف زنان گیلان بیان کرده که این بخش در تلاش است تا زمینه‌های پرداخت وام بدون ضامن را برای زنان سرپرست خانوار فراهم کند.

خزعلی در نشست با اقشار مختلف زنان گیلان اعلام کرد: توانمندسازی بانوان، طرح بیمه زنان سرپرست خانوار، دورکاری مادران شاغل، تسهیلات فرزندآوری، ارتقای علمی، فکری، روحی و اجتماعی زنان از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم است. به همین سبب این بخش می‌خواهد شرایط دریافت آسان وام بدون ضامن را برای زنان سرپرست خانوار به وجود آورد. به نظر معاون رئیس جمهور، مدیریت و سرمایه گذاری در حوزه زنان و خانواده باید هدفمند و دارای برنامه ریزی درست باشد.

به گفته خزعلی، در حال حاضر تسهیلات 50 میلیون تومانی به زنان سرپرست خانوار یا بانوان بدسرپرست به منظور ایجاد اشتغال‌های پایدار پرداخت می‌شود. اما اکنون تلاش می‌شود مبلغ این وام به 100 میلیون تومان افزیش پیدا کند و ضامنی در این خصوص اخذ نشود. البته این مسیر از طریق کارآفرینان و با حمایت و نظارت امور زنان و خانواده در حال انجام است.

لازم به ذکر است طرح پرداخت وام بدون ضامن یا کم ضامن برای زنان سرپرست خانوار بعد از سفرهای استانی در برخی مناطق اجرایی شده و تلاش می‌شود، در سراسر کشور هم به اجرا برسد.

خزعلی در این نشست از دیگر تصمیمات دولت برای زنان هم گفت؛ وی بیان کرد که دولت با در نظر گرفتن حدود شرع برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها و دیگر اماکن تصمیمات کلانی گرفته و انتظار می‌رود به طور کامل اجرایی شود. در پی این تصمیم، چند روز گذشته بخشی از زنان برای بازی ایران و عراق در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: