واریزی جدید | واریزی جدید دولت

واریزی جدید 700 هزار تومانی دولت به حساب این دهک ها | واریزی جدید دولت برای این خانوارها امروز 16 مهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از توزیع یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان خبر داد.

کدخبر : 22487
سایت سرگرمی روز :

حمزه محمدی مقدم در یک ماه گذشته بیش از ۱۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در بین خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار در سطح استان ایلام توزیع شده است.

محمدی مقدم بیان کرد: کمک به همنوعان یکی از وظایف جمعیت هلال احمر است و حتی در زمان غیر از بحران نیز از نیازمندان دلجویی می‌کنیم.

وی افزود: جمعیت هلال احمر از طریق جذب خیران تلاش دارد تا کمک‌های بشردوستانه و خیرخواهانه را به نیازمندان برساند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام افزود: دریک ماه گذشته با کمک خیرین بیش از ۱۱۰۹ سبد معیشتی در بین نیازمندان سراسر استان توزیع شده است.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از اجرای طرح ارمغان مهر در سراسر کشور همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و توزیع بیش از ۳۵ هزار بسته حمایتی و نوشت افزار بین دانش‌آموزان کم‌تر برخوردار خبر داد.

به گزارش ایسنا، وحید سلیمی‌گفت: از روزهای پایانی شهریور ماه، با کمک داوطلبان و حمایت خیرین نیک اندیش جمعیت هلال احمر در سراسر کشور، ضمن شناسایی دانش‌آموزان کمتر برخوردار، بسته‌های حمایتی شامل نوشت افزار، معیشتی و بهداشتی به ارزش مجموع ۲۱۰ میلیارد ریال تهیه و آماده توزیع در میان جامعه هدف شد.

سلیمی افزود: با آغاز سال تحصیلی جدید، ۳۵ هزار و ۱۵۴ بسته نوشت افزار شامل دفتر، خودکار، مداد تحریر، جامدادی، مداد رنگی و مدادشمعی، تراش و پاک‌کن، پرگار و گونیا و ... در میان دانش‌آموزان توزیع شد.

وی به دیگر اقلام حمایتی طرح ارمغان مهر برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند نیز اشاره و تصریح کرد: کیف مدرسه، کفش و لباس فرم، کاپشن، مقنعه، قمقمه آب و ... از دیگر اقلام توزیعی در میان دانش‌آموزان بوده است.

رئیس سازمان داوطلبان در ادامه اظهار کرد: معرفی دانش‌آموزان کم‌برخوردار از مدارس مناطق روستایی برای دریافت خدمات رایگان معاینه چشم و ویزیت پزشکان عمومی داوطلب، ارائه مشاوره رایگان تحصیلی و نیز مشاوره رایگان تغذیه، از دیگر خدمات داوطلبان هلال احمر به جامعه هدف در طرح ارمغان مهر امسال بود.

سلیمی اضافه کرد: تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی حاوی شامپو و حوله، خمیردندان و مسواک، ناخن‌گیر و غیره و همچنین تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، اهدای کارت هدیه نقدی و بن خرید لباس، پرداخت شهریه مدرسه‌ و خرید کتب درسی مورد نیاز دانش‌آموزان کم برخوردار، از دیگر اقدامات ابتکاری برخی جمعیت هلال احمر استان‌ها در قالب طرح ارمغان مهر بوده است.

به گفته رئیس سازمان داوطلبان، تهیه و تامین صندلی، تانکر آب ۵هزار لیتری، ۲۵ دستگاه کولر آبی و اهدای آن به مدارس مناطق کمتر برخوردار به ویژه مناطق گرمسیری، اقدامات تکمیلی و بشردوستانه داوطلبان هلال احمر برخی استان‌ها بوده است.

 محمد قدمی، مدیرعامل هلال‌ احمر لرستان گفت: یکی از خدمات هلال‌احمر، برپایی کاروان سلامت است که امسال ۳۹ کاروان سلامت به مراکز استان، اعزام شده و هزار و ۵۱۰ بسته خدمات بهداشتی و دارویی به ارزش به بیش از یک میلیارد تومان توزیع شده است.

وی افزود: همچنین امسال ۱۹ پروژه محرومیت‌زدایی در استان، اجرا شد که ۲ هزار و ۴۳۰ نفر از این پروژه‌ها بهره‌مند شدند و برای اجرای این تعداد پروژه بیش از ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

‌مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر لرستان با اشاره به فعالیت هفت داروخانه همکار، تصریح کرد: ۱۶۹ پزشک همکار در این طرح مشارکت دارند و ۶ هزار و ۸۶۲ نفر از این خدمات استفاده نمودند.

‌قدمی‌بیان کرد: خیران زیادی ما را در اجرای برنامه‌ها یاری می‌رسانند؛ در این راستا ۲۰۶ قلم تجهیزات به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان توسط خیران اهداء شده است.

وی با اشاره به طرح رحمت، گفت: در این طرح هزار و ۳۶۰ بسته معیشتی با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان تهیه و توزیع شد، علاوه بر این نیز در طرح همای رحمت ۲ هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر لرستان گفت: هلال‌احمر امسال یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون برای حمایت از یک هزار پرونده بیمار صعب‌العلاج پرداخت کرده است.

قدمی خاطرنشان کرد: در سال جاری ۳ هزار و ۹۳۱ نفر از اعضای جمعیت هلال‌احمر برای اجرای برنامه‌ها مشارکت کردند که ۶۶ هزار و ۱۰۲ نفر از این برنامه‌ها بهره‌مند شدند و بیش از ۱۱ میلیارد و ۲۴۸ میلیون تومان ارزش کمک‌های نقدی و غیرنقدی این برنامه‌ها بوده است.

مهران کریمیان گفت: بیش از ۵۵۸ خانوار زیر پوشش بهزیستی خوزستان در طرح مسکن نهضت ملی استان جانمایی شده و مسکن آنها در مراحل مختلف ساخت است.

وی افزود: تاکنون ۱۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض از طرف بهزیستی خوزستان برای ساخت ۲۸۳ واحد مسکونی مددجویان و معلولان زیر پوشش که مسکن آنها در طرح‌های استان در مراحل مختلف ساخت هستند پرداخت شده است و  ۲۷۵ خانوار دیگر هم که در طرح‌های نهضت ملی مسکن جانمایی شده اند با شروع ساخت و ساز و پیشرفت فیزیکی و پس از تامین اعتبار، کمک‌های بلاعوض بهزیستی به آنها تخصیص داده خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: