وام | وام فوری | وام قرض الحسنه

وام بدون ضامن ۵۰ میلیون تومانی با دریافت آنی | دریافت وام فوری باز سود ۲ درصد با اقساط ۱ ساله

بانک خاورمیانه وامی با سقف ۵۰ میلیون تومان و سود ۲۳ درصد، به صورت غیرحضوری و بدون ضامن ارائه می کند.

کدخبر : 22490
سایت سرگرمی روز :

وام وامینو بانک خاورمیانه با سقف ۵۰ میلیون تومان و سود ۲۳ درصد، به صورت غیرحضوری و بدون ضامن از طریق بانکینو ارائه می‌شود.

بانک خاورمیانه به عنوان یکی از نهادهای نوآور در عرصه بانکی، تسهیلاتی جدید تحت عنوان وامینو ارائه کرده است. این تسهیلات به‌طور کامل به صورت غیرحضوری و از طریق بانکینو، نئو بانک خاورمیانه، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. در این گزارش به بررسی شرایط و ویژگی‌های وام وامینو می‌پردازیم.

وام وامینو با دو نوع بهره به مشتریان ارائه می‌شود: یکی با سود ۲ درصد برای تسهیلات کوتاه‌مدت و دیگری با سود ۲۳ درصد برای تسهیلات اقساطی. سقف این تسهیلات ۵۰ میلیون تومان است و با توجه به گردش حساب مشتری، تا سقف ۳۰ میلیون تومان به او تعلق می‌گیرد.

سود وام: سود این تسهیلات بر اساس نوع پرداخت به دو دسته تقسیم می‌شود:

وامنیو با سود ۲ درصد: این نوع تسهیلات برای وام‌های کوتاه‌مدت اعمال می‌شود.

وامینو اقساطی با سود ۲۳ درصد: برای بازپرداخت‌های طولانی‌تر، این سود لحاظ می‌شود.

یکی از شروط اصلی دریافت این وام، داشتن حساب سپرده کوتاه‌مدت عادی در بانک خاورمیانه است. این حساب به عنوان پایه‌ای برای اعطای تسهیلات در نظر گرفته می‌شود و مشتری باید حساب فعالی با گردش مالی مناسب داشته باشد. برای دریافت وام، نیاز به ارائه سفته است و این وام بدون نیاز به ضامن و تنها بر اساس اعتبارسنجی مشتری ارائه می‌شود.

حداکثر مدت بازپرداخت وام وامینو تا ۱۲ ماه است که بسته به میزان وام دریافتی، بازپرداخت آن در دوره‌های ۱، ۴، ۶ و ۱۲ ماهه انجام می‌شود. این انعطاف در مدت بازپرداخت به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بر اساس توان مالی خود، گزینه‌ای مناسب را انتخاب کنند.

وام وامینو به طور کامل غیرحضوری است و از طریق پلتفرم بانکینو ارائه می‌شود. تمامی مراحل دریافت تسهیلات از ثبت‌نام و بارگذاری مدارک تا دریافت وام به صورت آنلاین انجام می‌شود. پس از تایید اعتبارسنجی و دریافت مدارک، مبلغ وام به حساب متقاضی واریز خواهد شد. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک، وام خود را به سرعت و با کمترین پیچیدگی‌ها دریافت کنند.

برای دریافت وام وامینو، وام‌گیرنده نباید بدهکار بانکی باشد یا چک برگشتی داشته باشد. همچنین، مبلغ وام بر اساس کارکرد حساب تعیین می‌شود و تا سقف ۳۰ میلیون تومان با توجه به گردش حساب به مشتری اعطا می‌شود.

وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی پست بانک در طرح تسهیلاتی «رحمت 2» بل نرخ سود چهار درصد و حداکثر دوره بازپرداخت 48 ماهه پرداخت می‌شود. جزئیات بیشتر را در ادامه می‌خوانید.

 استقبال متقاضیان تسهیلات از طرح رحمت پست بانک ایران باعث شد که این بانک با معرفی طرح «رحمت 2» شرایط جدیدی را برای وام قرض الحسنه خود تعیین کند. مشتریان پست بانک ایران می‌توانند در طرح تسهیلاتی «رحمت 2» با مراجعه به شعب یا باجه‌های روستایی این بانک، وام قرض الحسنه دریافت کنند. مبلغ این وام برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی معادل 750 میلیون تومان تعیین شده است.

نرخ سود این وام تنها چهار درصد و حداکثر مدت بازپرداخت آن نیز 48 ماهه است. همچنین پست بانک ایران، کف مبلغ این وام را 100 میلیون تومان تعیین کرده است. 

مشتریان حقیقی و حقوقی پست بانک که از ابتدای مردادماه سال جاری در این بانک افتتاح حساب کرده باشند، می‌توانند با افزایش اقساط به بیش از یک ماه (ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه و 12 ماهه) و همچنین محاسبه میانگین سپرده‌گذاری به فواصل، سه، 6، 9 و 12 ماه، این وام را دریافت کنند.

نسبت مبلغ وام به میانگین سپرده برای دوره‌های بازپرداخت و سپرده‌گذاری مختلف در طرح تسهیلاتی «رحمت 2» پست بانک ایران، در جدول زیر نمایش داده شده است.

متقاضیانی که موفق شوند وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی پست بانک ایران با نرخ سود چهار درصد، دوره بازپرداخت 48 ماه و اقساط ماهانه را دریافت کنند، باید هر ماه 6 میلیون و 818 هزار تومان قسط پرداخت کنند. به این ترتیب، جمع کل اقساط وام در پایان زمان سررسید به 330 میلیون تومان می‌رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: