آغاز دور جدید فروش اقساطی خودرو | خرید خودرو از دم قسط زیر قیمت بازار و تحویل 3 ماهه

کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی KMC T۸ را با تحویل ۹۰ روزه اعلام کرد. قیمت این خودرو ۱ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان تعیین شده است.

کدخبر : 22621
سایت سرگرمی روز :

کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی KMC T۸ را با تحویل ۹۰ روزه اعلام کرد. قیمت این خودرو ۱ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان تعیین شده است.

اقساط این خودرو به صورت ۱۲ و ۲۴ ماهه است که در قالب چک صیادی هر سه ماه یکبار پرداخت می شود. متقاضیان جهت ثبت نام می توانند به نمایندگی های کرمان موتور مراجعه کنند.

KMC T۸ به پیشرانه ۲ لیتر توربو را مجهز است که خروجی های ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را ثبت می کند. قدرت در این پیکاپ از طریق جعبه دنده دستی ۶ سرعته به چرخ ها می رسد.

KMC T۸ کرمان موتور در جایگاه یک پیکاپ دو دیفرانسیل که امروز قیمتی بیش از ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان را در بازار دارد، امکانات خوب و قابل قبولی را در اختیار مالکان خود می گذارد.

دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی (تنها در حالت تک دیفرانسیل عقب این قابلیت فعال است)، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ آلومینیومی، ترمز ABS و EBD، تریم داخلی چرم مصنوعی، نمایشگر لمسی، سنسور باد تایرها، سنسور نور، چراغ های زنون، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، تهویه الکتریکی دستی، استارت دکمه ای، کروز کنترل، دوربین عقب، تنظیم الکتریکی حالت انتقال قدرت به چرخ ها، کامپیوتر سفری و… از جمله امکانات قابل مشاهده در پیکاپ KMC T۸ است.

خودرو

شرکت مدیران خودرو فروش ۳ محصول خود را از ۱۸ مهر ۱۴۰۳ آغاز خواهد کرد.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد.

این شرکت، مونتاژ کنندهٔ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد که خودروهای این کمپانی را در قالب دو برند فونیکس و ام‌وی‌ام در بازار ایران عرضه می‌کند.

این شرکت از سال ۱۳۹۹ لوگو خودروهای چری را به لوگو اختصاصی خود تغییر داد. مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ به منظور عرضه خودروهای رده بالا کمپانی چری برند فونیکس را تأسیس نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: