آغاز فروش فوری چانگان CS35 سایپا به قیمت کارخانه | دور جدید فروش فوری سایپا با خودروهای وارداتی

شرکت خودروسازی سایپا از آغاز ثبت‌نام برای عرضه خودرو وارداتی چانگان CS35 در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی خبر داد.

کدخبر : 22793
سایت سرگرمی روز :

بر اساس اطلاعیه این شرکت، ثبت‌نام این خودرو از روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز دوشنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. این طرح مطابق با دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری مصوبه جلسه ۵۴۳ شورای رقابت ارائه می‌شود و افراد واجد شرایط می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.

تمامی متقاضیان برای حضور در این طرح باید طبق ماده ۴ دستورالعمل شورای رقابت، یکی از حساب‌های خود را در شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه، وکالتی به نام خودرو وارداتی اعلام کرده و مبلغ پنج میلیارد ریال در این حساب مسدود کنند. این اقدام به‌منظور اطمینان از واجد شرایط بودن متقاضیان و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی صورت می‌گیرد.

متقاضیان باید توجه داشته باشند که ثبت‌نام از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی انجام می‌شود و افرادی که شرایط لازم را داشته باشند، می‌توانند با تکمیل اطلاعات خود و واریز وجه مربوطه، در قرعه‌کشی شرکت کنند.

چانگان CS35 پلاس یک کراس‌اوور کامپکت از شرکت چینی چانگان است که توسط سایپا وارد شده است. این خودرو به یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ مجهز است که از فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi) بهره می‌برد. پیشرانه این خودرو قدرتی معادل ۱۵۵ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۲۵۵ نیوتن‌متر تولید می‌کند. نیروی تولید شده توسط موتور از طریق یک جعبه‌دنده دوکلاچه تَر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

این موتور از سری موتورهای بلوکُر جدید چانگان بوده و از مزایای اصلی آن می‌توان به راندمان حرارتی مناسب و کاهش تولید آلاینده‌ها اشاره کرد. همچنین سیستم تعلیق خودرو در جلو از نوع مک‌فرسون و در عقب از نوع توییست بیم است که ترکیبی از راحتی و عملکرد مطلوب را در رانندگی فراهم می‌کند.

چانگان CS35 پلاس همچنین استاندارد آلایندگی یورو ۶ را پاس می‌کند که نشان‌دهنده‌ی مصرف سوخت بهینه و کمترین میزان آلایندگی است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو حدود ۷.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که برای یک کراس‌اوور در این رده، عدد مناسبی محسوب می‌شود.

شرکت سایپا همچنین اعلام کرده است که در صورت افزوده شدن محصولات دیگر به شرایط ثبت‌نام، لیست خودروهای قابل عرضه به‌روزرسانی خواهد شد و متقاضیان می‌توانند خودروهای جدید را نیز انتخاب کنند.

ایمنی هر خودرو از عوامل تأثیرگذار در مقبولیت ماشین است. خودروی CS35 از نظر ایمنی دارای: کیسه هوای سرنشین جلو و راننده، ایموبیلایزر، کمربند ایمنی مجهز به سیستم پیش‌کشنده و قابل تنظیم ارتفاع، قفل مرکزی و ترمز ضد قفل ABS، EBD و BAS است.

امکانات دیگر این خودرو که در هر دو مدل دنده‌ای و اتوماتیک یافت می‌شود، شامل موارد زیر است:

کامپیوتر سفری

قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت

سنسور پارک دنده عقب

هشدار دهنده بسته نبودن کمربند ایمنی

چراغ‌های جلو هالوژنی با قابلیت تنظیم ارتفاع

شیشه بالابر برقی جلو و عقب

چراغ مه‌شکن جلو و عقب

دی لایت

اتولایت

زیر آرنجی جلو

تهویه دستی

آینه‌های جانبی برقی راهنمادار

سیستم صوتی مولتی مدیا دارای ۶ بلندگو

ریموت کنترل تاشو

گرمکن شیشه عقب

چراغ‌های جلوی بزرگ این خودرو با انحنای قابل توجهی به سمت گلگیرها روان شده‌اند. در قسمت جلو پنجره هم خطوط افقی کرومی که لوگوی چانگان را در دل خود دارند هماهنگی خوبی با چراغ‌ها دارند. نمای جانبی این ماشین با خطوط روی درها و گلگیرها باعث شده این خودرو بزرگتر و عضلانی‌تر به نظر برسد. علاوه بر این‌ها نوار پلاستیکی دور پنجره‌ها تا ستون C ادامه یافته است. رینگ‌های ۱۷ اینچی به جذابیت نمای ظاهری این خودرو کمک کرده‌است. اما بخش پشتی اتومبیل با چراغ‌های دو تکه ظاهری خشن و اسپورت دارد.

داخل کابین CS35 هم خیلی خوب طراحی شده‌است. داشبورد این خودرو ممکن است شما را به یاد خودروهای فورد بیاندازد که البته بی‌راه هم نیست؛ چون چانگان و فورد سال‌ها با هم همکاری داشته‌اند. بیشتر بخش داشبورد از پلاستیک ساخته شده که کمی خشک است. روکش فرمان و روکش صندلی‌ها در مدل اتوماتیک چرمی است و از دوخت قرمز چشم نواز در آن‌ها استفاده شده که ظاهری اسپرت و جوان‌پسند دارد.

دریچه‌های هوای عمودی در دو طرف نمایشگر TFT و کلیدهای سیستم صوتی در پایین این نمایشگر و با اندکی زاویه قرار گرفته‌‌اند که نمای جذابی به داشبورد بخشیده‌اند. در ضمن نورپردازی آبی رنگ پنل پشت فرمان نیز چشم‌نواز است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: