وام فوری 10 تا 300 میلیون تومانی برای یارانه بگیران | دریافت وام فوری بدون ضامن با اقساط بلند مدت + لینک ثبت نام

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: ۱۸۰همت (هزار میلیارد تومان) تسهیلات سال گذشته توسط این بانک به متقاضیان پرداخت شد.

کدخبر : 22840
سایت سرگرمی روز :

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در آیین افتتاحیه پروژه ساختمانی شعبه انقلاب و چهار واحد اقامتی مأمور سرا در خرم آباد با اشاره به پرداخت ۱۸۰ همت (هزار میلیارد تومان) تسهیلات سال گذشته توسط این بانک گفت: این میزان تسهیلات در قالب ۲.۵ میلیون فقره بوده که نسبت به سال گذشته افزایش ۳۰ درصدی داشته است.

سید سعید شمسی نژاد گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان امسال بیش از ۴.۵ میلیون فقره تسهیلات قرض الحسنه معادل ۳۴۰ همت به مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت شود.

وی همچنین در خصوص تسهیلات پرداختی در لرستان افزود: نیمه نخست امسال بیش از ۳۸ هزار فقره معادل ۲ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است و پیش بینی می‌شود تا پایان سال به بیش از ۷۵ هزار فقره افزایش یابد.

شمسی نژاد اضافه کرد: تلاش ما بر این است همه تسهیلات تکلیفی همچون ازدواج، فرزندآوری و وام مربوط مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در اولویت پرداخت باشد تا به تعهدات خود جامه عمل بپوشانیم.

وی با تأکید بر هزینه کرد منابع بانکی مناطق محروم در همان مکان افزود: هم اکنون ۵۰۰ شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیش از ۱۸ میلیون مشتری در سراسر کشور فعال است و از حیث منابع رتبه هشتم کشور را دارد.

شمسی نژاد با بیان اینکه بانک‌های قرض الحسنه به دلیل ماهیت، تعهدات خاص خود را دارند عنوان کرد: در این راستا متوازن سازی در پرداخت تسهیلات و تکالیف در دستورکار قرار دارد چرا که در کل شبکه بانکی کشور تعهدات بالا و منابع محدود است.

وی با اشاره به صفر شدن کارمزد تسهیلات کمتر ۲۰۰ میلیون ریال در بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: هم اکنون ۱۰ درصد منابع لرستان در اختیار بانک قرض الحسنه مهر می‌باشد که این امر نشان دهنده اعتماد مردم و مسوولان است.

شمسی نژاد افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران در خدمت رسانی به محرومان و اقشار ضعیف همچنان پای کار خواهد بود و امید می‌رود در آینده نزدیک جزو سه بانک برتر کشور باشد.

اشخاص حقوقی مشتری بانک قرض الحسنه مهر ایران در صورتی که میانگین حساب داشته باشند، امکان درخواست برای وام 300 میلیون تومانی طرح «مهریار» این مجموعه را دارند. این وام قرض الحسنه است و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد.

اشخاص حقوقی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی هستند باید سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب بانک مهر ایران داشته باشند. گذشته از افتتاح حساب قرض الحسنه، لازم است که متقاضیان میانگین حساب حداقل سه ماهه ایجاد کنند. ضمنا این گروه باید اساسنامه و جواز کسب خود به همراه یک فقره چک به بانک مهر ایران ارائه بدهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به 36 ماه می‌رسد.

طرف حقوقی یا شرکت‌ها با معرفی کارکنان خود به شعبه بانک مهر ایران امکان انتقال امتیاز این تسهیلات به آنان را دارند. ضمانت اصلی برای کارکنان شرکت‌ها، ارائه ضامن رسمی است.

در صورت در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط به 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 18 میلیون و 857 هزار و 196 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و نرخ سود آن نیز 318 میلیون و 919 هزار و 38 تومان اعلام شده است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور حمایت از رونق تولید و اشتغال زایی و همچنین افزایش قدرت خرید مردم، طرح تسهیلاتی به نام «کالا کارت» ارائه کرده است که در قالب آن به متقاضیان واجد شرایط وام 150 میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

 افرادی که مایل به دریافت وام 150 میلیون تومانی بانک مهر ایران هستند به ضامن رسمی نیاز دارند. این تسهیلات سود ندارد و تنها متقاضیان آن باید کارمزد چهار درصدی پرداخت کنند. افرادی که این تسهیلات را دریافت می‌کنند با آن تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک مهر ایران را دارند. پس از دریافت این تسهیلات امکان بازپرداخت آن در زمان‌های مختلف وجود دارد. زمان بازپرداخت به انتخاب مشتری و صلاحدید بانک، شش ماهه یا 9 ماهه یا 12 ماهه یا 18 ماهه یا 24 ماهه خواهد بود.

با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 6 میلیون و 513 هزار و 738 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات تقریبا 6 میلیون و 329 هزار و 720 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن هم حول و حوش 157 میلیون و 889 هزار و 720 تومان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: