با فشار این نقطه روی بدن استرس را از خود دور کنید

این نقطه را روی بدن خود فشار دهید تا استرس را از بین ببرید. بلافاصله نتیجه را احساس خواهید کرد!

کدخبر : 22854
سایت سرگرمی روز :

 قدمت این روش طب چینی به 2500 سال قبل می رسد و اکنون به درستی به عنوان "درمان" بسیاری از بیماری های جسمی و روانی از جمله استرس و افسردگی در نظر گرفته می شود.

بر اساس آموزه های چینی باستان، نقاط خاصی از طب فشاری در بدن ما وجود دارد که در امتداد خطوط انرژی قرار دارند. این خطوط معمولاً نصف النهارهای انرژی نامیده می شوند.

نصف النهارهای انرژی نیروی زندگی ما (یا چی) را هدایت می کنند. اگر عملکرد این مریدین ها مختل شود، می توان با تحریک آنها با استفاده از تکنیک های طب فشاری، آن را بهبود بخشید. در مجموع 12 نصف النهار انرژی وجود دارد و همه آنها از مهم ترین اندام های بدن ما عبور می کنند .

این نصف النهارها بدن را در فرم نگه می دارند و اگر یکی از آنها عملکرد طبیعی خود را متوقف کند، بدن تعادل خود را از دست می دهد.

با اعمال فشار به قسمت های خاصی از بدن، افراد می توانند عوارض جانبی ناشی از اضطراب و افسردگی را از بین ببرند. این تکنیک بسیار شبیه به طب سوزنی است، اما به جای سوزن از انگشتان شما استفاده می کند. و هنگامی که به ناحیه CV 17 فشار وارد می کنید، نتایج مثبت تقریباً بلافاصله احساس می شود.

CV 17 "مریدین قدامی میانی 17" است که در مرکز قفسه سینه قرار دارد. چینی ها معتقدند که این منطقه کانون انرژی بدن است که تمام احساسات انسان در آن متمرکز است. بیشتر مستعد تأثیرات مخرب استرس است.

به طور کلی پذیرفته شده است که این مکان CV 17 به حفظ تعادل انرژی های یین و یانگ در بدن کمک می کند. متخصصان در زمینه طب فشاری متقاعد شده اند که حتی فشار جزئی به ناحیه CV 17 می تواند فرد را از بسیاری از مشکلات سیستم عصبی رها کند و سیستم ایمنی بدن او را تقویت کند.

ناحیه CV 17 درست در مرکز "دریای آرامش" یعنی چهار انگشت بالای جناغ سینه (تقریبا در وسط قفسه سینه) قرار دارد.

برای شروع، محل CV 17 را با مالش آرام قفسه سینه تا زمانی که احساس افسردگی کوچکی کنید، پیدا کنید.

صاف بنشینید و کف دست های خود را در حالت نماز قرار دهید.

CV 17 را با نوک انگشتان خود به مدت 2 تا 3 دقیقه فشار دهید.

چشماتو ببند

آرام باش سعی کنید هوا را با سرعت عادی دم و بازدم کنید.

صاف بنشینید، اما گردن و شانه های خود را شل نگه دارید.

اگر از بی خوابی رنج می برید ، سعی کنید به آرامی با نوک انگشتان خود به این ناحیه ضربه بزنید. نتیجه مثبت تضمین شده است.

تحریک CV 17 نه تنها به کاهش استرس و اضطراب کمک می کند، بلکه برای مبارزه با خستگی، عدم تعادل هورمونی و اختلال استرس پس از سانحه نیز عالی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: