حراج استثنایی کرمان موتور نصف قیمت بازار | فروش فوری کرمان موتور با تحویل دو هفته ای

فروش ویژه پیکاپ T9 و کی ام سی J7 کرمان موتور با تحویل ۲ هفته ای و سند اعلام شد.

کدخبر : 22976
سایت سرگرمی روز :

شرایط فروش ویژه دو محصول کرمان موتور از ساعت ۸ صبح یکشنبه ۲۹ام مهر ماه آغاز و تا پایان روز دوشنبه ۷ آبان ماه ادامه خواهد داشت. در این طرح فروش دو خودرو کی ام سی T9 و کی ام سی J7 با موعد تحویل ۱۵ روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد. مدل این خودرو ۱۴۰۳ و سند آن نیز آزاد است.

کرمان موتور

پیکاپ کی ام سی ۲،۱۷۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان و کی ام سی J7 با قیمت ۱،۳۸۲،۰۰۰،۰۰۰ تومان به فروش میرسد. متقاضیان خرید این خودروها می‌توانند به سایت فروش کرمان موتور به آدرس customer.kermanmotor.ir مراجعه کنند.

کرمان موتور

کی ام سی T9 دومین پیکاپ برند جک است که نوسط کرمان موتور در بازار ایران به صورت مونتاژی عرضه خواهد شد. پس از فروش موفق KMC T8، حالا این شرکت به سراغ نسخه بزرگتر و قوی این پیکاپ رفته تا بار دیگر بتواند بازار پیکاپ کشور را در تسخیر خود درآورد.

کی ام سی T9 از نظر ابعاد اندکی بزرگ تر از T8 است، اما از نظر طراحی ظاهری و ابهت، کاملاً یک سر و گردن بالاتر از برادر خود می ایستد. این پیکاپ در کنار تمام تغییرات ظاهری، داخلی و فنی، یک نکته بسیار مهم و وسوسه کننده دارد؛ T9 نخستین پیکاپ سانروف دار در بازار ایران است. آپشنی که تابه‌حال در هیچ یک از هم‌سگمنت های چینی T9 نبوده است. از دیگر نکات جااب توجه در ظاهر T9 هم می توان به مواردی همچون چراغ های جلوی دو قسمتی، جلوپنجره عضلانی و گرافیک متفاوت چراغ های عقب این پیکاپ اشاره کرد‌.

 

جک T9 یا همان KMC T9 با پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژر با حداکثر قدرت ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر به ایران آمده است. جعبه دنده این نسخه T9 از نوع ۸ سرعته اتوماتیک DAE است که در نسخه های دیزلی این پیکاپ هم استفاده می شود. در KMC T9 یا همان جک تی ۹ با دیفرانسیل یکپارچه عقب و تعلیق فنر شمش شبیه T8 مواجه هستیم.

در بخش داخلی جک T9 با طراحی کاملاً مدرنی مواجه هستیم که نسبت به T8 بسیار لوکس تر و البته با متریالی باکیفیت تر است. مانیتور خودرو و پنل آن شکل و شمایل عمودی به خود گرفته اند و تریم داخلی خودرو چرمی است و در بخش هایی از آن، قطعات دکوراتیو مسی رنگ به‌کار رفته است. طراحی غربیلک فرمان و کلاستر خودرو نیز از سطح و سگمنت یک پیکاپ فراتر است‌.

کی ام سی T9 در بحث امکانات ایمنی و رفاهی به مواردی همچون دوربین ۳۶۰ درجه، قفل دیفرانسیل اتوماتیک عقب، گرم‌کن صندلی های جلو، صندلی های برقی جلو، ترمز کمکی اضطراری، جلو آمپر دیجیتال، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل، تنظیم حالت انتقال قدرت به چرخ ها، تنظیم حالت رانندگی، سانروف، شش کیسه هوا، کول باکس، ترمز پارک برقی و… مجهز است. از این نظر نیز می توان T9 را در سطحی کاملاً بالاتر و برتر نسبت به T8 قلمداد کرد و حالا این پیکاپ به رقیبی جدی برای فوتون G7 ایران خودرو دیزل و بهمن G9 مبدل می شود.

منبع: پدال
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: