وام | وام فوری | وام قرض الحسنه

وام فوری30 میلیون تومانی دولت برای یارانه بگیران | وام بدون ضامن با تحویل فوری و اقساط 900 هزار تومانی

آخرین اخبار از دریافت وام فوری را در ادامه بخوانید.

کدخبر : 23050
سایت سرگرمی روز :

وام بدون ضامن 30 میلیون تومانی پست بانک با نرخ سود چهار درصد به جامعه روستایی تعلق می‌گیرد و حداکثر دوره بازپرداخت آن 36 ماهه است.

پست بانک در طرح تسهیلاتی نیکان تا سقف 30 میلیون تومان با نرخ کارمزد چهار درصد، وام قرض‌الحسنه بدون ضامن به روستاییان اختصاص داده است. بازپرداخت این تسهیلات که بر‌ مبنای اعتبارسنجی انجام می‌شود، 24 تا 36 ماهه در نظر گرفته شده است. همچنین متقاضیان دریافت این وام نباید دارای چک برگشتی یا بدهی به بانک باشند.

مبلغ پرداختی به متقاضیان روستایی حداقل پنج و حداکثر 30 میلیون تومان است که بر اساس اعتبارسنجی به آنها تعلق می‌گیرد.

متقاضیانی که موفق به دریافت وام نیکان پست بانک شوند، در صورتی که تا سقف 10 میلیون تومان از پست بانک دریافت کنند، ملزم به بازگرداندن مبلغ دریافتی به همراه چهار درصد کارمزد با مبلغ اقساط ماهانه 454 هزار تومان در مدت زمان 24 ماهه هستند. در صورتی که وام‌گیرنده تا سقف 30 میلیون تومان تسهیلات دریافت کند، ملزم به بازپرداخت آن در مدت‌زمان 36 ماهه با مبلغ قسط 909 هزار تومان خواهد بود.

در مجموع رقم وام و سود تسهیلات قرض‌الحسنه نیکان با محاسبه سقف 30 میلیون تومان پرداختی از سمت بانک، مبلغ 32 میلیون و 400 هزار تومان است. شایان ذکر است متقاضیان ملزم به پرداخت مبلغ 300 هزار تومان بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی هستند. متقاضیان برای دریافت تسهیلات می‌توانند به شعب پست بانک مراجعه کنند.

وام فوری بانک ملت در قالب طرح «رشد» وام ۲۰۰ میلیون تومانی را برای مشتریانش تدارک دیده است. این وام به دارندگان حساب سپرده قرض الحسنه تعلق می‌گیرد و سود آن بین یک تا ۲۳ درصد تغییر می‌کند.

پست بانک در یک طرح جدید تسهیلاتی به نام «رحمت 2»، وام 300 میلیون تومانی قرض الحسنه به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌کند. برای این وام تنها کارمزد چهار درصدی در نظر گرفته شده است.

 افرادی که مشتری پست بانک هستند با سپرده گذاری 5 میلیون تومانی در حساب قرض الحسنه و ایجاد میانگین حساب بین سه تا 12 ماه، امکان درخواست برای وام 300 میلیونی این مجموعه را دارند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام ضامن رسمی به همراه اعتبار شغلی اعلام شده است.

مدت زمان بازپرداخت این وام متناوب بوده و بین شش تا 48 ماه تغییر می‌کند. اشخاص حقوقی نیز امکان دریافت این وام را دارند، البته سقف تسهیلات برای آن‌ها به 750 میلیون تومان می‌رسد.

با در نظر گرفتن سقف این مبلغ وام برای اشخاص حقیقی، نرخ کارمزد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 6 میلیون و 773 هزار و 716 تومان اعلام شد. کل سود وام به 25 میلیون و 138 هزار و 387 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز بین 325 میلیون و 193 هزار و 387 تومان اعلام شده است.

کاربران اپلیکیشن بلو بانک می‌توانند با مراجعه به پنل بلوکلاب خود از وام 10 میلیون تومانی بدون نیاز به ضامن بهره‌مند شوند.

به گزارش کاماپرس، بلو بانک که توسط بانک سامان طراحی و توسعه یافته، به مشتریان خود تسهیلاتی بین سه تا 10 میلیون تومان ارائه می‌کند.

بلوبانک برای این وام، نرخ سود 22 درصدی و همچنین چهار درصد کارمزد تعیین کرده است و به این ترتیب برای مبلغ 10 میلیون تومانی این وام،  باید در هرقسط ماهانه مبلغ یک میلیون و 795 هزارتومان به بانک بپردازد. پرداختی نهایی وام‌گیرنده به بانک نیز رقمی بالغ بر 10 میلیون و 771 هزارتومان تعیین شده است.

متقاضی دریافت این وام باید مشتری و کاربر اپلیکیشن بلوبانک باشد تا بتواند فرآیند دریافت تسهیلات را از طریق این اپلیکیشن انجام دهد.

این وام شرایط ویژه‌ای برای متقاضیان در نظر گرفته که یکی از آنها این است که متقاضی نیازی به ضامن رسمی، وثیقه یا سفته برای دریافت این وام ندارد. با این حال، میانگین حساب وام‌گیرنده باید در سه ماه متوالی بیشتر از سه میلیون تومان باشد. در واقع اگر هر فرد هر روز سه میلیون تومان یا فقط یک روز از ماه، ۹۰ میلیون تومان درحساب خود داشته باشد؛ میانگین حساب او ۳ میلیون تومان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: