امشب؛ واریز یارانه نوروز 700 هزارتومانی به حساب یارانه بگیران | با کد دستوری زیر از دریافت یارانه نوروز جا نمانید
وزارت تعاون با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: در سومین مرحله از طرح، خانوارهای مشمول درآمدی چه
وزارت تعاوندر اطلاعیهای اعلام کرد: مرحله اول طرح کالابرگ الکترونیکی با واریز اعتبار به حساب سرپرستان خانوار تحت پوشش سازمانهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد) از تاریخ ۱۱ اسفند آغاز شد. در ادامه مرحله دوم برای دهکهای درآمدی اول تا سوم در تاریخ ۱۶ اسفند پرداخت شد. در سومین مرحله از طرح، خانوارهای مشمول درآمدی چهارم تا هفتم از فردا عصر ۲۳ اسفند۱۴۰۳ میتوانند از اعتبار تخصیصی برای خرید کالاهای اساسی به ازای هر نفر ۳۵۰ هزار تومان استفاده کنند.
همچنین این طرح با هدف حمایت از معیشت خانوارهای مشمول و تقویت سبد غذایی دهکهای اول تا هفتم اجرا میشود. بر این اساس، دهکهای اول تا سوم به ازای هر نفر ۵۰۰ هزار تومان و دهکهای چهارم تا هفتم به ازای هر نفر ۳۵۰ هزار تومان اعتبار دریافت خواهند کرد. این اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی شامل اقلامی از گروههای لبنیات، پروتئین و خواربار اختصاص مییابد.
مشمولان طرح کالابرگ الکترونیکی میتوانند متناسب با نیازشان کالاهای تعیینشده را (حداقل سه نوع کالای مختلف) خریداری کنند.
محدودیتی در مقدار خرید هر کالا و نشان تجاری خاصی وجود ندارد، در صورت خرید بیش از سقف اعتبار تخصیصی، مابهالتفاوت هزینه باید توسط خریدار پرداخت شود.
مشمولان میتوانند خریدهای خود را در چند نوبت انجام دهند و نیازی به استفاده از کل اعتبار در یک مرحله نیست.
اعتبار طرح کالابرگ الکترونیکی تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۴ قابل استفاده و برداشت است. خریداران میتوانند محصولات تولیدکنندگان مختلف را از گروههای کالایی مدنظر انتخاب کنند.
طرح کالابرگ الکترونیکی در بیش از ۲۳۰ هزار فروشگاه عمده، خرد و ۱۳ فروشگاه زنجیرهای (افق کوروش، اتکا، ترقی، جانبو، دیلی مارکت، رفاه، گندم، محسن، مینومارت، هایپراستار، هایپرفامیلی، هفت و والمارکت) اجرا میشود. علاوه بر این، خرید اینترنتی از طریق «اسنپمارکت» و «دیجیکالا» نیز امکانپذیر است.
مشمولان این طرح میتوانند برای مشاهده فروشگاهها و اطلاع از مانده اعتبار خود، اپلیکیشن «شما» را از خدماتدهندگانی چون «بازار»و «مایکت» دریافت و نصب کنند.
همچنین امکان استعلام مانده اعتبار از طریق کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* فراهم شده است. مرکز تماس ۰۲۱-۶۳۶۹ آماده پاسخگویی به سؤالات و درخواستهای مشمولان طرح است.
به هموطنان توصیه میشود از ورود به لینکهای نامعتبر پرهیز کنند.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیکی برای ۲۵۴ هزار و ۸۹۷ خانوار دهک درآمدی چهارم تا هفتم در استان آغاز شد.
احمد توصیفیاندر حاشیه بازدید از برخی فروشگاه های زنجیره ای مجری طرح افزود: طرح کالابرگ الکترونیکی با هدف حمایت از معیشت خانوارهای مشمول و تقویت سبد غذایی دهک های اول تا هفتم همزمان در سه مرحله در کشور اجرایی شده است که ۵۴۴ هزار و ۵۲۳ خانوار مشمول این طرح می شوند.
وی از واریز مرحله سوم اعتبار کالابرگ الکترونیکی به حساب سرپرستان خانوارهای دهک چهارم تا هفتم از امروز خبر داد و افزود: ۲۵۴ هزار و ۸۹۷ خانوار لرستانی در قالب ۷۹۳ هزار و ۹۷۷ نفر جزو دهک های درآمدی چهارم تا هفتم هستند که می توانند از امروز نسبت به دریافت سبد کالای خود اقدام کنند.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه دهک های چهارم تا هفتم به ازای هر نفر سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعتبار دریافت خواهند کرد، اظهار داشت: مشمولان طرح کالابرگ الکترونیکی میتوانند متناسب با نیازشان کالاهای تعیین شده را (حداقل سه نوع کالای مختلف) خریداری و محدودیتی در مقدار خرید هر کالا و نشان تجاری خاصی وجود ندارد، اما در صورت خرید بیش از سقف اعتبار تخصیصی، مابهالتفاوت هزینه باید توسط خریدار پرداخت شود.
توصیفیان گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی در لرستان با بیش از چهار هزار و ۳۰۰ فروشگاه عمده، خرد و زنجیره ای اجرا میشود و مشمولان این طرح میتوانند برای مشاهده فروشگاهها و اطلاع از مانده اعتبار خود، نرم افزار «شما» را از خدمات دهندگانی چون «بازار»و «مایکت» دریافت و نصب کنند.
وی یاد آور شد: همچنین امکان استعلام مانده اعتبار از طریق کد دستوری *۵۰۰*۱۴۶۳# و کانال نرم افزار« بله» در آدرس kalabarg@ فراهم شده و مرکز تماس ۰۲۱-۶۳۶۹ آماده پاسخگویی به سؤالات و درخواستهای مشمولان طرح است.