فال حافظ | فال حافظ روز

فال حافظ 13 مردادماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید

فال حافظ روز خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 4809
سایت سرگرمی روز :

فال حافظ برایمان از راه رسید، امیدواریم پیشگویی‌هایش برآورده شود. با فال حافظ در دست، به آینده نگاهی داریم و از تحولات آن برای خودمان استفاده می‌کنیم. فال حافظ، چون نگاهی به دوران گذشته دارد، به ما یادآوری می‌کند که از تجربیات گذشته برای شکل دادن به آینده استفاده کنیم. هر بار که فال حافظ را می‌خوانیم، باور داریم که همه چیز در دسترسمان است و تنها باید به خوبی از آن استفاده کنیم.

با فال حافظ، به دنبال راه‌حل‌های جدید و خلاقانه برای مسائل پیش رویمان هستیم. فال حافظ، به ما یادآوری می‌کند که هرچقدر هم زندگی پیچیده باشد، همواره راه حل‌هایی برای آن وجود دارد. با فال حافظ، به دنبال پاسخ‌هایی برای سوالات پیچیده و ناشناخته هستیم.

فال حافظ یکی از روش‌های پیشگویی در فرهنگ ایرانی است که بسیاری از مردم ایران به آن اعتقاد دارند. این روش برپایه گفته‌های مختلف شاعر بزرگ ایرانی، خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی است. برای انجام فال حافظ، ابتدا باید یک شعر از دیوان حافظ را با دقت و تمرکز خوانده و سپس به صورت تصادفی یکی از بخش‌های کوتاه شعر را انتخاب کنید. سپس این بخش را در نظر بگیرید و با توجه به علائم و نشانه‌های موجود در زبان شعر، سعی کنید به یک پیش‌بینی یا تعبیر برسید. از جمله علائم و نشانه‌هایی که معمولاً در فال حافظ مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توان به آوای حرف‌ها، تکرار کلمات، وزن شعر و همچنین اشارات به موضوعات مختلفی مانند عشق، دوستی، جهان‌بینی و غیره اشاره کرد. اگرچه فال حافظ یک روش پیشگویی سنتی است، اما برای بسیاری از مردم ایران هنوز هم جایگاه ویژه‌ای در زندگی روزمره دارد و به عنوان یک راهنمایی در برخی امور مهم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 فال حافظ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 191 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به دنبال یار وفاداری هستی که با خوب و بد تو بسازد و فکر کسی در سر توست که خود می دانی بین شما تفاوت بسیاری است و وصال او بعید به نظر می رسد. اگر در این راه اصرار داری باید خود را آماده مقابله با هرگونه مشکلی بکنی، اما صلاح تو در این است که از این فکر منصرف شوی. زیرا این راه بسیار پر فراز و نشیب است و سختی های بسیار دارد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت هفتم می فرماید:

* اگر از آن زلف گره گیر و پیچان، به من ستم روا داشته شود، بسیار آسان است. چه عیاری، راهزنی که غل و زنجیری در زندان بر پای او نهند، باکی ندارد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- لازمه موفقیت در این نیت، قبول رنج ها و سختی هاست که باید با جان و دل خریدار باشی و بر خدا هم توکل کنی تا عملی گردد.

۳- او بسیار حیله گر و مکار است. سخت مواظب باش و اگر از این اندیشه درگذری، فعلاً به صلاح شما می باشد. چون نه موقعیت مناسب می باشد و نه مقدمات آن فراهم شده و نه زمان برای انجام آن فرا رسیده است.

۴- مسافرت را توصیه می کنم. بیماری شدت می یابد. قرض فعلاً ادا نمی شود. مسافر نمی آید. طلاق عملی است ولی ازدواج عملی نمی باشد. بخاطر عدم کوشش شما، این موفقیت بزرگ حاصل نمی شود. در اداره و محل کار مشکلی بوجود خواهد آمد که بعداً گره گشا می شود.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: روحیه حساس و رویایی، عاشق پیشه، با وفا، مذهبی، فداکار، پشتکاردار، سیاستمدار، ناز پرورده، قابل احترام، عاشق خانواده، درویش مسلک، رفیق باز و روشنفکر مآب.

۶- به او نیز حق بدهید زیرا اقوام خود را دوست دارد. اگر پافشاری شما بیشتر ادامه یابد، روزگار خوبی نخواهید داشت. تا همین اندازه کافی است.

 فال حافظ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 182 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

فرصت های بسیاری را در زندگی از دست داده ای. به امید رسیدن به کمال مطلق، اهداف کوچکتر را از دست داده ای ولی تو باید از کوچکترین فرصت زندگی برای لذت بردن از عمر خود استفاده کنی. در مورد هرکس هم محاسن او را ببین و هم معایبش را و به جز خدا به کس دیگری چشم امید نداشته باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت چهارم و پنجم می فرماید:

* شربت گلاب علاج درد ما نمی باشد بلکه چاره این درد، چند بوسه آتشین شیرین تو می باشد.

* از کوچه قلندران وارسته با احتیاط عبورکن و بیرون برو تا معاشرت با چند رسوای عشق حال تو را از بین نبرد و آبرویت را نبرد.

۲- او شخصی مهربان و خوش برخورد است. اگر چه دمدمی مزاج بوده و زود عصبانی می شود، بالاخره هرکسی عیب و حسنی مخصوص به خود دارد که جنبه های خوب او بیشتر است. شما نیز از این دریچه به او نگاه کنید.

۳- این نیت با اندکی توجه، وقت شناسی، همکاری با استادی آگاه و با تجربه و داشتن سرعت عمل انجام می گیرد. از شخص آگاهی مشورت بخواه تا او شما را راهنمایی کند. بسیار سودمند است. این نیت حتماً قابل اجراست. به قول امرسون: "ترس همیشه از نادانی سرچشمه می گیرد."

۴- پدر و مادر دعایشان مستجاب می شود ولی یکی از بستگان از شما ناراحت است. دل او را بدست آورید. گمشده پیدا می شود. سفر کرده خبری می دهد. در این هفته مژده ای دریافت می کنید و ملاقات مهمی در پیش است.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: مصمم، بزرگوار، شیک پوش، خوشگذران، سخاوتمند، خوش تیپ، جسور و مهاجم، عاشق عطر، قابل احترام و تو دل برو.

۶- از تغییر و تحول انجام شده استقبال کنید و آنرا به فال نیک بگیرید. مواظب سلامتی پدر یا همسر خود باشید که دچار نگرانی نشوند.

 فال حافظ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 122 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

معامله با خداوند بهترین معاملات است. تو به خلق خدا یاری برسان تا خدا تو را در کلیه امور زندگیت یاری دهد. رفتار دیگران با ما در واقع انعکاس رفتار خود ماست. چنانچه با دیگران از روی مهر و وفا رفتار کنیم آنها نیز با ما رفتاری مشابه خواهند داشت. در کلیه امور به خدا توکل کن که قادر مطلق است نه به بنده خدا که در مقابل خدا ناتوان و عاجز است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: خیرخواه، فرشته خو، زیبا پسند، زیرک و ناقلا، کمک رسان، فیلسوف مآب، صلح جو، کاردان، سود جو، کمال گرا، پر احترام، خوش قلب و مهربان، آتشین مزاج، پر حرف، اهل معامله، اهل تحرک و خوش سابقه.

۲- حضرت حافظ در بیت های ششم، هفتم و هشتم می فرماید:

* ای دل، آنگونه عمل کن که اگر در زندگی خطری پیش آمد، فرشتگان با برداشت دست دعا به سوی خداوند، تو را از گزند نجات دهند.

* وقتی به جانان گفتم که دل و خاطر مرا نگهدار، گفت: هر چه می خواهی از خداوند بخواه نه از بندگانش.

* غبار راه تو را کجا میتوان پیدا کرد تا دلداده تو حافظ آن را به عنوان یادگار نسیم صبا حفظش کند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- به شما مژده می دهم که کبوتر اقبال و کامیابی در حال نشستن بر بام خانه شماست. دوران لذت و محبت فرا رسیده است و این نیت حتماً عملی می گردد و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد و حداکثر تا ده روز دیگر انجام می گیرد. اگر بخواهید می توانید با عقل و اندیشه و توکل بر خدا موفق شوید پس مطمئن باشید بخت شما و خانواده بلند می باشد و طالع شما در برج سعد است.

۴- ارزش زندگی خود را بدانید که همه شما را دوست دارند و به همه زور می گویید ولی آنها دم بر نمی آورند. از لجبازی دست بردارید و به زندگی لبخند بزنید. خرید و فروش عالی است. تغییر و شغل و مکان طبق نظر شما انجام می گیرد. مسافر حالش و کارش بسیار خوب شده است، جای نگرانی نمی باشد. بیمار شفا می یابد. در این کار موفقیت حتماً با شماست. قطره آب که دارد در نظر گوهر شدن، از کنار ابر تا دریا تنزل بایدش صائب !

۵- تغزیه شما تناسب و نظم خاص ندارد به زودی از طریق اینتر نت خبری خوب دریافت می کنید.

 فال حافظ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 213 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی با معرفت و وفادار به عهد و پیمان خود هستی. به یاد داشته باش که خوبی همیشه خوب و بدی همیشه ناپسند است و کار خوب بی اجبر و مزد نمی ماند. پس به همین شیوه پسندیده ادامه بده تا در نزد همگان از هر جهت بزرگی و منزلت پیدا کنی و به مقصود دیرین خود برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: پر سرو صدا، دلیر و ترساننده، راستگو، سخاوتمند، نظر بلند، ساده، جنجالی، نجیب، تند خو، جسور، اصیل، عجول، رک گو، واقع بین، سریع الانتقال، پشتکاردار، جدی، لوس و لجباز.

۲- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* آن خواهنده لعل و گوهر گرانبها، اکنون در جهان وجود ندارد وگرنه مهر فروزنده همچنان در کار بدل ساختن سنگ بد گوهر است.

* پس سالکی باید باشد تا آن را که با تیر کرشمه به قتل رساندی، به دیدار جان تازه ای عطا کن زیرا این گرفتار ناتوان همچنان پریشان دل و هراسان است که قبل از آن بود.

* نشان خون دل ما را که پنهان می سازی، هنوز از لب سرخ رنگ تو پیدا و آشکار است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- عجب روزگاریست. این دنیا برای همه پند و عبرت است. بنابراین شما از گذشتگان پند بگیرید و خود را درگیر مسائل پیچیده نسازید تا مغموم و افسرده نشوید. بدترین عامل عدم پیشرفت، تردید است در حالیکه اراده قادر به انجام هر کاری است.

۴- اگر مایل به انجام این کار و این نیت هستید، باید آستین ها را بالا بزنید و اقدام کنید. زیرا صداقت در کار، عامل پیشرفت می باشد. پس با توکل بر خدا اقدام کنید.

۵- برای سرعت بخشیدن به این نیت، لازم است مقدمات آن را فراهم سازید و بدون مطالعه اقدام نکنید.

۶- از مسافر خبری بگیرید که دلش برای شما تنگ شده است. بیمار به حال خود باقی می ماند ولی بهبودی او نسبی است. ازدواج زود است. طلاق راهی طولانی دارد. خرید و فروش چندان تفاوتی ندارد. اندیشه نکن که ازکشیدن بار، دیگر ناتوانی که شانه هایت سنگین شود. در شگفت می مانی از نیروی خویش. در شگفت میمانی که به رغم ضعف خویش، به مرادتان دست خواهید یافت.

 فال حافظ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 433 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از روزگاری که او پا در زندگی تو نهاده است، همه چیز دچار تغییرات مثبت شده است. او به تو آرامش و امنیت بخشیده است و تو با او معنای واقعی کامیابی را تجربه کرده ای. اکنون شاد باش و راحت زندگی کن. قدر او را بدان و شاکر خدای بزرگی باش که این نعمت گرانبها را در اختیار تو قرار داده است و از این گنج با ارزش با جان و دل محافظت نما.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- درباره اجرای این نیت بسیار فکر می کنید اما کمتر اقدام می کنید. در حالی که باید دست به کار شوید. دقت، سرعت عمل و فرصت را از دست ندهید تا شاهد مقصود را در آغوش گیرید. زیرا رقیبان در راه و حسودان در کمین هستند.

۲- مسافرت را توصیه نمی کنم. به زودی به مسافرتی مذهبی و تجاری خواهید رفت و در این مسافرت ضمن تجربیات زیاد، عواملی موجب شادی شما می شود که در زندگی شما موثر خواهد بود و موجب تحول کلی در نگرش خانوادگیتان خواهد شد.

۳- درباره مسافر خود خیلی نگران نباشید. او حالش خوبست و روزگار بر وفق مرادش می باشد. بلکه بیشتر به بیمار خود توجه داشته باشید که او نیاز به کمک دارد.

۴- این نیت با توکل بر خداوند و صبر و شکیبایی حتما عملی می گردد و جای نگرانی نمی باشد. از او مژده ای دریافت می کنید زیرا او راه و رسم کار را نمی داند اگر چه تظاهر به دانایی می کند.

۵- یکی از اقوام سخت به شما نیازمند است. به کمک او بشتابید تا خداوند نیز به شما کمک کند. پس بر خدا توکل کنید.

۶- با توجه به روحیه شما، رنگ مناسب برای شما، آبی، بنفش، زرشکی و ارغوانی است. زیرا دارای قلبی پاک هستید و وجودتان مملو از احساس و تعادل می باشد. این رنگ ها با برازندگی و شخصیت شما مطابقت دارد. سعی کنید از رنگ های مشکی و زرد مطلقاً استفاده نکنید که حالت عصبانیت و افسردگی برایتان ایجاد می کند.

 فال حافظ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 275 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

شما انسانی باشعور و با کمالات هستید. این تعصبات خشک و خشن در شأن شما نمی باشد. باید این اخلاقیات را قبل از آنکه تو را از چشم دیگران بیندازد، کنار بگذاری. از خدای بزرگ و بخشنده درخواست عفو و بخشش کن و از گناه دیگران نیز درگذر تا سعادت و کامیابی به تو روی آورد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم و هفتم می فرماید:

* ای سر حلقه ارادتمندان، امیر عاشقان شراب سرخ دزد دلم شد و اسرار عشق مرا آشکار کرد. تو را به چاه زنخدان و چانه محبوب مرا عفو کن و از کشتنم صرف نظر کن.

پروردگارا در موسم بهار و گل از خطای بند خود که شراب می نوشد، صرف نظر کن و این ماجرا به سرو کنار جوی ببخشای.

* ای زاهد متعصب، به شکرانه آن که روی نیکو رویان را ندیدی تا عاشق شوی ببخشایش و به مهربانی خداوند بر ما رحمت آور که دل از دست داده ایم.

و در بیت آخر می فرماید:

ای ساقی، چون شهریار شراب صبحگاهی بنوشد، بگو که ساغر زرین به حافظ عطا کند که هر شب تا بامداد در کار دعا گویی است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- زمان برای اجرای این نیت زود می باشد. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید.

۳- چون به مردم کمک می کنید و قلبی مهربان دارید، خداوند نیز به شما یاری می کند. بهتر است کمی درنگ کنید و آن را به زمان دیگر موکول سازید. چون اسباب و لوازم ضروری آن فراهم نمی باشد.

۴- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش تفاوتی ندارد. حسودان در کمین زندگی شما هستند. همسری مهربان و با وفا دارید و فکر می کنید بد عمل می کند در حالی که تمام اندیشه اش شما می باشید. اگر گمشده ای دارید در ۱۰ شب متوالی سوره مبارکه الحجر آیه ۱۴ تا ۲۲ را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار است. یکی از اقوام سخت به شما نیازمند است. به او کمک کنید که مستجاب الدعوه می باشد.

 فال حافظ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 73 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دل بستن به دنیا هیچ گاه عاقبت خوشی ندارد. اکنون به جای آن که شرمسار اعمال گذشته خود باشی به فکر آینده باش. از بخت و طالع خود شکوه نکن و بدان که دنیا به هیچ کس وفا نمی کند. حافظ اسرار خود باش و به فکر بهره های معنوی از زندگی. و بدان که برای از نو شروع کردن هیچ گاه دیر نیست. از همین امروز تصمیم بگیر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- او سخت دلبسته و عاشق و شیدا شده است، بطوری که تمام اوقات، اندیشه اش متوجه شما می باشد و این نیت در دل او جوانه زده که شما به او عنایت دارید ولی شرم و حیا، مانع از آن است که تمام اسرار درون را بی پرده، عرضه کند.

۲- حضرت حافظ در بیت اول می فرماید:

* هر چشمی از فروغ چهره تو نورانی است و هیچ چشمی نیست که منت پذیر خاک کوی تو نباشد. مبارک باشد. همه شما را دوست دارند و به موفقیت شما علاقه دارند و چشم به راه اقدامات شما می باشند. پس واجب است که تلاش و کوشش خود را برای اجرای این نیت خالصانه و مجدانه کنی.

۳- شما به چیزی دلبسته اید که سخت به آن مشتاق هستید ولی از زخم زبان دیگران عذاب می کشی. این مسایل عادی است و حسودان همیشه حاضرند ولی شما نباید از میدان به در روی بلکه با اراده ای قوی و با مشورت یکی از بزرگان، اقدام فوری را انجام بده.

۴- این نیت آنقدر مهم و با اهمیت می باشد که به ریسک کردن می ارزد. پس تردید را از خود دور ساز.

۵- شخصی عصبانی، زود رنج، مغرور، ولخرج و ایثارگر می باشید اما متاسفانه دیگران ارزش واقعی شما را درک نمی کنند. بسیار بجاست که بر عصبانیت خود مسلط شوید و نسبت به اطرافیان مهربانتر باشید.

۶- گمشده پیدا می شود. خوابی که دیده اید، انشاء الله خیر است. به حرف او که دیروز با شما راجع به یکی از نزدیگان صحبت کرد، گوش نده که او نسبت به زندگی شما حسادت می ورزد.

۷- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش هر دو یکسان است. خبر خوشی در انتظار شماست. مبارک باشد.

۸- آیا می دانید انسان های برنده سعی می کنند که رفتارهای خود را بر اساس قصد و نیت آنها ارزیابی کنند اما بازنده، رفتارهای خود را بر اساس قصد و نیت خویش و رفتارهای دیگران را بر اساس نتایج آنها ارزیابی می کند.

 فال حافظ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 68 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

روزها و ماهها را در انتظاری سخت گذرانده ای ولی اکنون زمان انتظار به پایان رسیده است و به زودی کسی که منتظرش بودی وارد زندگیت خواهد شد و برایت خوشبختی و موفقیت به همراه خواهد آورد. نیت خیری که در دل داری عملی کن که بسیار میمون و مبارک است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این نیت بر شما مبارک باشد که بسیار به موقع مناسب و خوبست اما شرطی هم دارد و آن اینکه، راز دل خود را فعلاً فاش نسازید. دیگر وقت تلاش، سرعت عمل و استعداد است که مورد توجه کامل قرار دهید و از آنها بهره کافی بگیرید.

۲- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:

* مژده دادند که از نزد ما گذرخواهی کرد. این خود یک نیت خوب و خیر و نیکوست پس دیگر نیت خیر را تغییر مده که فال مبارکی است.

یعنی تردید و دودلی موجب شکست شما میشود.

۳- اگر چه این انتظار برای شما طولانی بود و هست ولی مبارک باشد که چندان انتظاری برای رسیدن به مقصود نمانده است.

۴- ناگفته نماند که او فردی زیرک، بی وفا و بدعهد است و سخنان گرم و دلنشین او نباید موجب فریب شما شود. زیرا او شخصی خودخواه، خوش گذران، دمدمی مزاج، باری به هر جهت و پول دوست است.

۵- موفقیت در چند قدمی شماست. به زودی به مقامی یا ثروتی فراوان می رسید که موجب حسادت دیگران می شود.

۶- برای موفقیت و سرعت عمل، این هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و دعا و نذری کن که برآورده می شود. جای نگرانی نیست.

۷- مسافرت را توصیه نمیکنم. بیمار شفا می یابد. سفر کرده با خوشی می آید یا هدیه ای می فرستد. یکی از نزدیکان مقام و ثروتی به دست می آورد که برای شما نیز مفید است. خرید و فروش هر دو سودمند می باشد. طلاق و ازدواج هر دو صورت می گیرد.

۸- غم و رنج و وسواس و فکرهای تردید آمیز، موجب ناراحتی شما شده. فوری خود را از آنها دور ساز و از موسیقی کمک بگیر.

۹- شربت به لیمو، گلاب، نسترن، برای شما نافع است و به شما آرامش می دهد.

۱۰- همه در خانه شما را دوست دارند، پس نسبت به آنها مهربان تر باش. وقتی موفق شدی و به این نیت دست یافتی، مرا نیز حتماً دعا کن زیرا به شما اطمینان می دهم که این نیت با صبر و شکیبایی انجام می گیرد ولی عجله آنرا به تاخیر می اندازد.

 فال حافظ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 361 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی صبور و شکیبا هستی و با وجود بی مهریهایی که از یار دیده ای همچنان به او وفاداری، اما همیشه درمورد آینده نگرانی. نگرانی تو بی مورد است، زیرا خدا تو را در همه حال یاری خواهد کرد همچنین تمایل قلبی او به تو کارها را آسان تر خواهد نمود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم می فرماید:

* برخیز و با این خاکسار به میخانه روی آور تا در آن جمع بنگری که مقامی بس والا می باشد.

* بی خبر او سرمست بر من گذر کردی ولی به حافظ توجهی نکردی. بنابراین باعث تاسف من می باشد اگر راه جگر سوزم در دامن جامه زیبایی تو بیفتد. آن را به آتش کشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- شما با چنین هدف بزرگ و قابل قبولی نباید تردید و دودلی را به خود راه دهید بلکه همراه با تلاش و توکل بر خداوند گام بردارید و از رنج و ناراحتی های آن ناامید نشوید. بلکه با تمام توان در جلب رضایت او کوشش کنید. این نیت عملی است و طالع شما در برج سعد می باشد. به زودی شاهین اقبال بر بام خانه شما خواهد نشست و جای هیچ گونه نگرانی و اضطراب نیست.

۳- شما بسیار مهربان و شکیبا می باشید. از این که با دشمنان خود از راه حیله و کینه وارد نمی شوید بلکه با رفتار خوب و پسندیده ای به آنها می فهمانید، بسیار خوبست و خداوند در کارها به شما کمک می کند. موفقیت شما را پیشاپیش تبریک می گویم.

۴- در ۱۰ شب آینده خوابی خواهید دید که در کنار دریا یا دریاچه ای هستید. تعبیرش این است که در کنار فرد عاقلی هستید که او قادر است شما را پاک و زندگی خوبی برایتان بوجود آورد. انشاءالله هر چه زودتر آنچه می خواهید به دست خواهید آورد. نذر خود را ادا کنید. مسافرت و خرید و فروش و ازدواج سود آور است.

۵- رنگ سفید یا آبی آسمانی بر زیبایی و وقار و متانت شما خواهد افزود و احساس شما را شکوفا می کند.

 فال حافظ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 206 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

روزهای خوشی با هم داشتید اما اکنون فکر می کنی که او دیگر آن تمایل سابق را نسبت به تو ندارد. این اندیشه را از سر بیرون کن چون همانطور که تو به او محتاجی او نیز به تو مایل است. به زودی پیامهای امیدوارکننده ای به دستت خواهد رسید و تو را شادمان خواهد کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- هر روز می گویی دریغ از روز گذشته. در حالیکه باید تصمیم خود را قطعی بگیری و با قدرت و شوکت عمل کنی. از تردید و دودلی دست برداری که آفت پیشرفت می باشد.

۲- شما در هر جمعی نمونه و مورد توجه هستید. پس نیازی ندارید که او از شما تعریف یا انتقاد کند. بلکه به خود متکی باشید.

۳- وسواس و تردید شما را پژمرده کرده است و آن شادابی گذشته را ندارید. پس اگر می خواهید کارهایتان با نظم باشد و آن طوری که می خواهید، انجام بگیرد، سعی کنید دقت کنید، تصمیم بگیرید و وقت شناس باشید.

۴- تحولی جدی در زندگی خانوادگی شما ایجاد می شود که به نفع پدر و مادر یا همسرتان خواهد بود. هدیه ای دریافت می کنید. از مسافر خبر خوشی می رسد و ازدواج عملی می گردد. طلاق به اصلاح می گراید. خرید و فروش اشکال ندارد.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: اهل سیر و سفر، خوشگذران، رفیق پرور، پرحرف، با محبت، پر سر و صدا، ورزشکار، حادثه جو، خوشرو، با ایمان، عاقل، رک گو و بی پروا، راستگو، ولخرج، اهل رقابت، زود رنج و وسواسی.

۶- این نیت عملی می گردد و اشکالی در آن وجود ندارد. بلکه با توکل به خدا و ادای نذر و رفتن به یکی از مشاهد متبرکه و خواندن سوره مبارکه یوسف آیه ۱۰ تا ۳۰، گشایش بسیار خواهد بود.

۷- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* قبل از این خیلی بیشتر از حالا به فکر عشاق بودی و سعی و کوششی که در محبت نسبت به ما می کردی، مشهور آفاق و عالم بود.

* بر در شاه بودم که گدایی نکته جالبی به من گفت. اینکه بر سر هر سفره که نشستم، در حقیقت روزی دهنده خدا بود.

* یاد باد آن شب ها که با دلبران شیرین لب از عشق بحث می کردیم و از حلقه عشق سخن گفته می شد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

 فال حافظ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 478 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دل خود را به وسعت دریا کن و عزمت را چون سنگ محکم و استوار گردان تا در مبارزه با مشکلات پیروز شوی و غم و غصه ها را در بند کشی. تو در یک قدمی هدف ایستاده ای، تنها یک خیز پرتوان لازم است تا تو را به مراد دل برساند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- کار عشق با غرور و خود پرستی هماهنگی ندارد. اگر واقعاً عشق او را در سر داری، باید از خودپرستی و غرور دست برداری و راه رسیدن به محبوب را با رنج و درد طی کنی وگرنه موفق نمی شوی.

۲- سه بار عشق به سراغ شما آمده ولی با یکدندگی، لجبازی و غرور او را از خود طرد کرده اید. باید در این مورد تجدید نظر کنید و به کلی از خودخواهی دست بردارید. راه عشق را با دل و جان طی کنید و او را صمیمانه دوست داشته باشید.

۳- زندگی را به شوخی گرفته اید و بهره برداری از مادیات را سرلوحه کار خود قرار داده اید. در این راه تعامل و تامل را از دست داده اید. اشتهای شما در چشم و هم چشمی گویا سیری ناپذیر است. پس در دوستان و اخلاق خود تجدید نظر کنید که برای هر چیز اندازه نگه داشتن نیکوست.

۴- همسری مهربان، دلسوز و با وفا دارید ولی او را وادار به لجبازی می کنید. زیرا متوجه اعمال خود نمی باشید. مانند از خود راضی ها عمل می کنید. اگر چه دوست یا همسرتان با وفاست ولی متاسفانه زود باور و دمدمی مزاج است. باید به او گوشزد کنید.

۵- بیمارتان بهبود می یابد. خرید و فروش مفید است. سفر زیارتی یا سیاحتی در پیش دارد که بسیار مفید است.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: پرشور، رک و راست، بیزار از دورویی و ریا، مهربان، کمال گرا، با ایمان، اهل جر و بحث و با حیا.

۷- اگر دوست یا همسرتان شما را درک کند، از زندگی عالی برخوردار می شود. نگران تلفن های قطع شده نباشید. به سخنان دیگران توجه نکنید. نوزادی شیرین در خانواده شما به دنیا می آید.

 فال حافظ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 350 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بارها با خود تصمیم گرفته ای که دست از کارهای بیهوده بکشی و برای آینده خود فکری بکنی، ولی هر بار عهد خود را شکسته ای و فکر می کنی توان ترک عادت زشت گذشته را نداری. حس اعتماد به نفس خود را تقویت کن و از خدا یاری بخواه تا قبل از آنکه خیلی دیر شود تصمیم خود را عملی کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول، ششم و نهم می فرماید:

* با قصد توبه هنگام سحر تصمیم گرفتم که استخاره کنم. چون بهار توبه شکن فرا میرسد و هیچ چاره ای جز این کار ندارم.

* من گدای میخانه ام اما هنگام مستی ام ببین که ناز بر فلک و حکم بر ستاره می کنم.

* حافظ از پنهانی می خوردن غمگین است. با آواز ساز و نی رازش را آشکارا می کند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از این که همیشه سعی دارید دامن خود را به گناه آلوده نسازید و مال حرام در زندگیت راه پیدا نکند، آفرین بر شما. همیشه سعی کنید از جاده مستقیم خارج نشوید اگر چه عده ای شما را از این کار باز می دارند و می گویند چرا اینقدر به مردم کمک می کنید. شما با توکل بر خدا و برای رضای خداوند به این کار نیک ادامه دهید.

۳- به زودی مژده ای در یافت می کنید و تغییرات کلی در زندگی شما روی خواهد داد بطوری که همه را شیفته و شیدای خود خواهید ساخت.

۴- مسافرت را توصیه می کنم. بیمار شفا می یابد. قرض ادا می شود. گمشده خبرش خواهد آمد. اوضاع بر وفق مراد شما خواهد شد.

۵- لجبازی و وسواس را کنار بگذارید و با اخلاق خوب، زندگی را به جلو ببرید که موفقیت همگام شما می باشد.

۶- در ۱۰ روز آینده خوابی خواهید دید که با مادر و بچه ها در باغ بزرگی هستید. تعبیرش جمع خانوادگی شما تحولی جدید می یابد بطوری که همه از آن تحول و دگرگونی خرسند هستند و زندگیتان بمراتب بهتر می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: