فال روزانه | فال روز

فال روزانه 21 آذر ماه | فال امروز چه برنامه ای برای شما چیده است؟

اگر یک فال روزانه بگیرید ممکن است چیزهای خوب و چیزهای بدی برای شما مشخص شود پس با سایت سرگرمی روز همراه شوید.

کدخبر : 9590
سایت سرگرمی روز :

 فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید

فال روزانه 21 آذر متولدین فروردین ماه

بیشتر به خودتان متکی باشید و به نظرات غیرمنطقی دیگران اهمیت ندهید و خود را در محدودیت‌ها و قوانین دیگران گرفتار نکنید و با توجه به استانداردهای زندگی شخصی خود پیش بروید.اعتمادبه‌نفس خود را افزایش دهید تا بتوانید توانمندی‌های واقعی خود را به اشتراک بگذارید.قبل از شروع هر کاری، هدف خود را مشخص کنید و از منفی نگری و بی‌منطقی دوری‌کنید. 

به محیط اطرافتان هوشیار باشید و به افراد مهم زندگی‌تان بیشتر اهمیت دهید.در صورت احساس ناراحتی کارتان را متوقف کرده و چند دقیقه پیاده‌روی کنید.زندگی را بیش‌ازحد سخت نگیرید و تمرین کنید که  در مواقع لزوم "نه" بگویید.بیش از همیشه به روح و روان خود توجه کنید اما احساسات منفی را از خود دور کنید، احساس گناه و پشیمانی مانع پیشرفت شما می‌شوند و برخی  احساسات شدیدی به شما حاکم می‌شود، ممکن است برای آینده مخرب باشد.

فال روزانه 21 آذر متولدین اردیبهشت ماه

 شما شخصی فعال، با شهامت، پر از شور و انرژی و بسیار با سیاست هستید. شما با شخصیت تأثیرگذاری که دارید می توانید چیزهای زیادی را به دست آورده و کنترل همه چیز را در دست بگیرید، اما همه ی اینها به شرطی است که به دمدمی مزاجی ها و بی صبری های خود غلبه کنید. امسال شما پله های ترقی را هر چند به آرامی اما با موفیت طی خواهید کرد. آنهایی که در زمینه ی تجارت فعال هستند امسال معاملات پرسودتری خواهند داشت و وارد عرصه های سودآورتری خواهند شد. فعالیت های اجتماعی شما را با افراد جدیدی آشنا خواهند کرد که می توانند کمک های زیادی به شما کرده و زمینه را برای پیشرفت بیشتر شما فراهم کنند. آنهایی که در یک رابطه ی عاطفی هستند مورد حمایت طرف مقابلشان خواهند بود و با وجود رفتارهای هر از گاهی آزاردهنده ای که از خود نشان می دهند عشقشان آنها را غرق در محبت خود خواهد کرد. آنهایی که هنوز تنها هستند ممکن است با شرکت در جمع های مختلف به یک نفر علاقمند شوند، اما احتمال این که این علاقه پایدار باشد و به نتیجه ای برسد خیلی کم است.

فال روزانه 21 آذر متولدین خرداد ماه

شما امروز فکر می کنید که هر خیالی که در سر داشته باشید می تواند به واقعیت بدل شود، اما این تصور شما اشتباه است و می تواند باعث شود که به دردسر بیفتید. هرچند که همیشه بین رویاها و آینده ی ما ارتباط مستقیمی وجود دارد، اما هیچ تضمینی در کار نیست که حتما هر چه در سرتان می گذرد محقق خواهد شد. با این همه این را هم در نظر داشته باشید که انسان هایی که غیرممکن ها را ممکن کرده اند به این محدودیت ها هیچ اعتقادی نداشته اند و در راه رسیدن به اهداف بزرگی که دارید حتی اگر به دردسر هم بیفتید نتیجه ای که در نهایت به دست خواهید آورد ارزش تمام این سختی ها را دارد. شما نیاز به یک تغییر اساسی در زندگی دارید و این جز با فاصله گرفتن از ان چیزی که به ان عادت کردید حاصل نمیشود. به خود استراحت دهید واز فشارهای عصبی دوری کنید بیش از این خود را درگیر گذشته و اینده نکنید از بی وفایی شخصی در اطرافتان گله مندید گر چه حق با شماست اما لو نیز مشکلات خود را دارد ، اگر به شما امکانات مالی داده شود با خلاقیت هاو توانایی های خود از هیچ همه چیز می سازید.

فال روزانه 21 آذر متولدین تیر ماه

روی مسائل مالی بیشتر تمرکز کنید و سعی نمایید در برخی موارد صرفه‌جویی کنید.واقع‌بین باشید و از بلندپروازی‌های زیاد خودداری کنید. با محیط اطراف خود بهتر ارتباط بگیرید و علاوه بر آگاهی از دنیای بیرون به کشف دنیای درونی خود نیز بپردازید. اضطراب و استرس را از خود دور کنید و خانواده و افراد زندگی خود را دوست داشته و با خوش‌بینی به آنها بنگرید.گاهی باعقل و منطق عمل کنید و تفاوت‌های خود را با دیگران قبول کنید.مهر و محبت داشته و مهربان باشید و ارتباط‌های بهتری با دیگران داشته باشید، سعی کنید در ارتباط با دیگران تا حد ممکن از قضاوت پرهیزکرده و با احترام به نظرات و وجه نظرهای مختلف برخورد کنید.

فال روزانه 21 آذر متولدین مرداد ماه

امروز شما از حرف هایی که اطرافیانتان می زنند زیاد سر در نمی آورید و نمی دانید باید گفته های آنها را باور کنید یا این که فقط دچار سوء تفاهم شده اید و برداشت درستی از گفته هایشان ندارید. حتی وقتی خانواده و دوستانتان شما را تشویق به تلاش برای رسیدن به اهدافتان می کنند هم نمی توانید اعتماد کامل به حرف هایشان داشته باشید و احساس می کنید که این حرف ها را برای خوشایند شما می گویند و خودشان هم اعتقادی به گفته هایشان ندارند. با رفت و آمدهای جدید، بگو مگو ها و بحث و جدل های تازه ای در زندگیتان بوجود خواهد آمد مسائل را کمی آسانتر بگیرید و بپذیرید هیچ کس دانای کل نیست .این رویدادها خیلی زود حل میشود .ادامه یک رابطه سبب به هم ریختن اوضاع زندگیتان میشود. عشقی پاک در سینه دارید ولی برای رسیدن به آن باید بیش از اینها تلاش کنید. این روزها بهتر است از گرفتن وام مالی گریزان باشید.

فال روزانه 21 آذر متولدین شهریور ماه

شما امروز احساس می کنید که زندگیتان از کنترل شما خارج شده است و افکار و احساساتتان هم در جنگ با یکدیگر هستند و نمی دانید که چکار باید بکنید. هر ایده ای که به سرتان می زند در ابتدا خیلی خوب به نظر می رسد و ارزش عملی کردن را دارد، اما پس از گذشت مدتی کوتاه به واقعیت پی می برید و نظرتان در مورد آن تغییر می کند. شما هیچ وقتی برای این که بخواهید نسبت به خودتان دچار شک و تردید شوید ندارید، پس به راحتی تسلیم نشوید و هر کاری که از دستتان بر می آید برای رسیدن به نتیجه انحام دهید. هر حرفی را بدون تحقیق و بررسی نپذیرید، بهتر است در مورد یک مسئله کاری هرچه زودتر پای میز مذاکره نشسته و با صحبت های منطقی در حل مسئله بکوشید، نوآوری و فاصله گرفتن از تکرار و روزمرگی به نفع شماست، از شخصی کمک بگیرید و مشکلات را از آنچه که هست پیچیده تر نکنید، دوستان را به عمل بسنجید نه به حرف همه خوب حرف میزنند.

فال روزانه 21  آذر متولدین مهر ماه

در مواجهه با چالش‌ها، انرژی مثبت را حفظ کنید و از افکار منفی دوری نمایید.از افراد منفی گرا دور باشید زیرا ممکن است انرژی‌های زیادی از اطرافیانتان دریافت نمایید. اشتباهات خود را پذیرفته و از آنها درس بگیرید.تلاشگر و سخت‌کوش باشید و برای انجام مسئولیت‌های خود انگیزه بالایی ایجاد کنید تا بهتر بتوانید مسئولیتتان را انجام دهید. مهارت‌های خلاقانه خود را به‌کار بگیرید تا به سمت موفقیت گام بردارید.سعی کنید فعالیت‌هایی را انجام دهید که با توانایی و شایستگی شما هماهنگ باشند. سفر کنید و از هر فرصتی برای رفتن به سفرهای چندروزه و ... استفاده نمایید. عشق خود را به افراد زندگی‌تان نشان دهید و به دیگران محبت نمایید.

فال روزانه 21 آذر متولدین آبان ماه

امروز تلاش برای رسیدن به منافع مادی چه برای خودتان و چه برای هدفی که دنبال می کنید می تواند بسیار موفقیت آمیز باشد. ذهن شما امروز بسیار خلاق شده است و می توانید ایده های نوآورانه ای داشته باشید که به نظر خودتان فقط از یک نابغه برمی آیند، اما دیگران ممکن است از این نظر چندان با شما موافق نباشند و با مخالفت ها و ممانعت های خود اعث دلسردی شما شوند؛ به آنها اهمیت ندهید! فداکاری وگذشت درمورد خانواده و فامیل،نشان از قلب پاک و مهربان شما دارد.فقط کاش همه این کارها را بتوانید بی توقع انجام بدهید تا کمتر غصه بخورید.در انتظار شخصی هستید و از آتش عشق او در تب و تاب هستید.قدر استعدادی بالقوه در خود رابدانید و با گذراندن دوره ای در پرورش آن بکوشید.کینه های قدیمی را از دلتان بیرون کنیدو بگذارید در دلتان جا برای دوست داشتن باز شود.

فال روزانه 21 آذر متولدین آذر ماه

امروز یک تماس تلفنی از یکی از دوستان و یا اعضای خانواده دریافت خواهید کرد که در آن از شما تقاضای کمک می شود. شما خیلی بیشتر از همیشه دوست دارید که به اقوام و آشنایان خود کمک کنید، اما بهتر است سعی کنید منطقی باشید. این شخص به احتمال زیاد دارد مشکل خود را بزرگ نمایی می کند و یا در مورد دلیل واقعی بروز این مشکل صداقت کافی از خود نشان نمی دهد. در واقع بیشتر مکالماتی که امروز دارید به همین صورت خواهند بود و جدا کردن دروغ و واقعیت از هم کار دشواری خواهد بود. در حال تصمیم گیری برای یک اتفاق مهم احساسی در زندگیتان هستید، در زمینه مسائل احساسی بدون مراجعه به عقلتان به بن بست خواهید رسید، با احتیاط و دور اندیشی تصمیم بگیرید، صبر و تحمل شما زبان زد خاص و عام است، با مدیریتی که دارید بحران را پشت سر خواهید گذاشت، از آزمون های پی در پی شخصی خم به ابرو نیاورید او نیاز دارد که مطمئن شود که میتواند به شما تکیه کند.

فال روزانه 21 آذر متولدین دی ماه

امروز رفتار عجیب و غریب و غیر منتظره ی یک نفر ممکن است شما را غافلگیر کند. وضعیت شما شبیه به این است که ناخواسته یک نفر را به چالش کشیده باشید و حالا ندانید چکار باید بکنید. شما نمی خواهید طرف مقابلتان متوجه این بلاتکلیفی و حیرت زدگیتان بشود و می ترسید که احترام و اعتبار خود را از دست بدهید. ترسی به دل راه ندهید و با خونسردی با قضیه برخورد کنید. شما استعداد زیادی در استفاده از کامپیوتر و تکنولوژی دارید که تا پیش از این نسبت به آن بی توجه بوده اید، اکنون زمان خوبی برای شرکت در یک دوره ی آموزشی می باشد. بدگویی ها و غیبتهای شخصی سبب شده روابط صمیمی شما با دوستان یا فامیل یا همکارانتان تیره و تار شود برای حل این مشکل ابتدا باید این فرد را کاملا کنار بگذارید سپس با توضیح و برقراری ارتباطات تازه اجازه چنین دخالتهایی را ندهید هم نشینی با شخصی ب شما وجهه و اعتبار خاصی خواهد بخشید اخلاق ارام او در زندگی شما تاثیر شگفت خواهد گذاشت.

فال روزانه 21 آذر متولدین بهمن ماه

امروز شما در حال تقلا برای به دست آوردن استقلال بیشتر هستید، به ویژه اگر نگران این هم باشید که با حرف ها و کارهایتان به احساسات شخصی که برایتان عزیز هم هست لطمه ای وارد کنید. با وجود این که شا سعی دارید انعطاف پذیر باشید، اما نمی خواهید برای کنار آمدن با دیگران بیش از اندازه از خودتان مایه بگذارید. با این حال اگر بخواهید برای حفظ ظاهر رفتار ریاکارانه ای از خودتان نشان بدهید بعدا در رابطه ی خود با مشکل مواجه خواهید شد. اشخاصی چون مگسان دور شیرینی همیشه بدنبال شما روانه هستند و مرتب زمزمه های عاشقانه و وسوسه انگیز در گوشتان میخوانند خودتان را گول نزنید این افراد را بدون ایجاد حساسیت از خودتان دور کنید روزهای رنج و سختی شما به پایان خود نزدیک شده وبه زودی شاهد مقصود را در آغوش میکشید دوستی نزدیک یا همکارتان حقیقتی را با شما در میان خواهد گذاشت قدر آن را بدانید.

فال روزانه 21 آذر متولدین اسفند ماه

امروز شرکت در فعالیت های گروهی مختلف می تواند در افزایش اعتبار شما بین دوستان و اطرافیانتان نقش بسزایی داشته باشد. به این دلیل که ذهن شما در حال حاضر در اوج خلاقیت قرار دارد، شما می توانید ایده هایی فوق العاده ارائه بدهید و به اشتراک گذاشتن افکارتان با آنها به ویژه در رابطه با مسائل انسان دوستانه می تواند تأثیر زیادی روی فعالیت های آنها داشته باشد. امروز روز شلوغ و پرکاری است و شما مسئولیت های زیادی دارید که باید به آنها رسیدگی کنید، سعی کنید در طول روز زمانی را به خودتان و استراحت کردن اختصاص بدهید. موقعیت و موفقیت های اخیر شما حسادت نارفیقان و نارقیبان را به دنبال دارد نباید باکی از ان داشته باشید شما بسیار خوش قلب و فداکار هستید اما کاه به دلیل بعضی لجبازیها خودرا به دردسر میاندازید در زمینه ی کاری و مشکلات مالی محیط کار باید با سیاست عمل کرد در مورد اختلاف نظرها ومسایل پیش امده ی احساسی بهتر است عاقل و محتاط باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: