فال روزانه | فال روز

فال روزانه 23 آذر ماه | فال امروز چه برنامه ای برای شما چیده است؟

اگر یک فال روزانه بگیرید ممکن است چیزهای خوب و چیزهای بدی برای شما مشخص شود پس با سایت سرگرمی روز همراه شوید.

کدخبر : 9706
سایت سرگرمی روز :

 فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید

فال روزانه 23 آذر متولدین فروردین ماه

امروز یک روز عالی است تا به برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف خود بپردازید و شاید این آخرین فرصتی باشد که به شما دست داده.برای خوشحال کردن افراد خانواده کاری انجام داده و سعی کنید به روابط خود با دیگران اهمیت بدهید.کارهای خود را به تعویق نیندازید، زیرا این ممکن است در آینده منجر به پشیمانی شما شود.کمی از بلندپروازی خود کم کرده و اهداف واقع‌بینانه‌تری را تعیین کنید.دوستانی را انتخاب کنید که برای شما بهترین باشند و از اشتباه کردن بیش‌ازحد در مقوله مهم دوست‌یابی، پرهیز کنید.روی مسائل و بودجه مالی خود بیشتر تمرکز کرده و از ولخرجی‌هایی که ممکن است مشکلات ایجاد کنند، خودداری کنید.فراموش نکنید که بدون تلاش، به موفقیت دست پیدا نمی‌کنید بنابراین، به تلاش و پیشرفت در راستای اهدافتان اهمیت بدهید.

فال روزانه 23 آذر متولدین اردیبهشت ماه

تأثیرپذیری خود را از محیط اطراف کاهش دهید و به زندگی شخصی خودتان توجه کنید زیرا ممکن است تأثیرپذیری از فرهنگ‌های مختلف خارج از کشور برای شما مشکلاتی ایجاد کند.فرصت‌ها را از دست ندهید و آزادی عمل داشته باشید، این‌گونه قادر به دستیابی به موفقیت‌های بزرگ هستید.اضطراب و نگرانی زیادی را به خود وارد نکنید و مسائل کوچک را بزرگ نگیرید.تلاش کنید فکر خود را گسترش دهید و به وسیع‌ترین حد ممکن تفکر کنید و همیشه به واقع‌بینی تمایل داشته باشید.انرژی امروز شما بسیار بالاست که باعث می‌شود کارهای ناتمام گذشته را به اتمام برسانید. امروز زمانی را برای خوش‌گذرانی با دوستانتان، بیرون از منزل بگذرانید و یا در خانه به استراحت بپردازید.یک سرگرمی مفید برای خود پیدا کنید تا ذهنتان را تازه کنید و لحظاتی خوشایندی را سپری کنید.

فال روزانه 23 آذر متولدین خرداد ماه

ذهن آشفته‌ای دارید و نمی‌توانید تصمیم‌های مهمی که در پیش رو دارید را به درستی اتخاذ کنید. از آنجایی که تصمیم‌های شما در سرنوشت دیگر اعضای خانواده نیز تاثیر می‌گذارد، امروز به دنبال آرامش باشید و تمرکز بیشتری بدست بیاورید. روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌‌ باز نمی‌کنید و همیشه می‌خواهید یک‌تنه مشکلات را از سر راه بردارید، اما امروز با مشکلی روبرو خواهید شد که یک‌تنه از عهده حل آن بر نمی‌آیید. در نتیجه به خاطر داشته باشید که یک دست صدایی ندارد و با کمک گرفتن از دوستان و آشنایان، این مشکل را بدون هیچ دردسری پشت سر بگذارید. انسان صادق و درستکاری هستید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از صداقت و راستگویی ضرر نکرده است. چشمتان را به روی زیبایی‌های دنیا بسته‌اید و فقط تاریکی‌ها را می‌بینید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، زیبایی‌های دنیا را ببینید و زندگی را با تمامی فراز و فرودهایش بپذیرید. امروز فردی در محل کار یا همسایه‌ها نقشه شومی برای شما کشیده و می‌خواهد آبرو و اعتبار‌تان را زیر سوال ببرد، اجازه چنین کاری را به این فرد ندهید و به ایشان ثابت کنید که آبروی‌تان را از سر راه گیر نیاورده‌اید. یکی از اطرافیان به کمک شما نیاز دارد، این فرد را به حال خود رها نکنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با انجام کاری زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند.

فال روزانه 23 آذر متولدین تیر ماه

روز حساسی را در پیش دارید و تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید، اجازه ندهید این شرایط شما را نگران کند و تصمیم نادرستی بگیرید. انسان صرفه‌جویی هستید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. روحیه سخاوتمندی دارید، اما مواظب باشید که این روحیه زمینه سوءاستفاده اطرافیان را فراهم نکند. امروز اگر حواستان را جمع نکنید فردی سر شما کلاه خواهد گذاشت. در این شرایط به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید و روز را بدون هرگونه ضرری به پایان برسانید. با افراد مهمی ملاقات خواهید کرد، در این ملاقات چشم و گوش خود را بیشتر از همیشه باز کنید و نکته‌هایی که این افراد با شما در میان می‌گذارند را برای پیشرفت و موفقیت‌ بیشتر به خدمت بگیرید. شرایطی مهیا می‌شود تا با خودتان خلوت کنید و برنامه‌های مهمی برای آینده بریزید. مدت‌ زیادی است که به همسر یا عشق‌زندگی‌تان محبت نکرده‌اید، امروز زمان مناسبی است تا به ایشان ابراز محبت نمایید و به وی ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید.

فال روزانه 23 آذر متولدین مرداد ماه

کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. انسان ولخرجی هستید و امروز این رفتار کار دستتان می‌دهد. یکی از آشنایان واقعیتی را از شما پنهان کرده و این وضعیت شما را دلخور و ناراحت خواهد کرد. خبر ناخوشایندی به دست شما می‌رسد و زمینه ناراحتی‌تان را فراهم می‌کند. به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. رازی نهفته در سینه دارید و نمی‌خواهید این راز برملا شود، اما احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به این راز مگو پی‌ببرد، در نتیجه از آنجایی که بعضی از رازها بهتر است برای همیشه سر به‌ مهر باقی بماند، روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و تمهیداتی به کار ببندید تا این راز برای همیشه در سینه شما پنهان شود. خجالت و کم‌حرفی را کنار بگذارید و حضور بیشتری در جمع داشته باشید.

فال روزانه 23 آذر متولدین شهریور ماه

فراموش کرده‌اید که زندگی در کنار شادی، غم‌های زیادی هم دارد و باید پذیرای غم و شادی باشید. به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، بیشتر از همیشه قدر پول و زمان را بدانید و به لطف پس‌انداز و وقت‌شناسی دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. انسان حق‌به‌جانبی هستید و فکر می‌کنید که همیشه حق با شما است،‌ قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبد و زورگویی تبدیل کند، تغییر روحیه دهید و به نظرات دیگران احترام بیشتری بگذارید. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید از همیشه عاشق‌تر هستید، این احساس را به فال نیک بگیرید و شب و روزی عاشقانه را پشت‌‌سر بگذارید. بیشتر اوقات روز را مشغول کار و تلاش هستید و فرصتی برای رسیدگی به خودتان پیدا نمی‌کنید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به بستر بیماری بکشاند و فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و تعادل را میان کار و تفریح حفظ کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز عشق‌ بی‌پایانش را به شما ثابت می‌کند.

فال روزانه 23 آذر متولدین مهر ماه

اگر چه شما فرد متعادلی هستید اما گاهی احساسات شما بر منطق تان غلبه می کند. امروز هم از همان روزهاست. شما باید در مورد موضوع مهمی تصمیم بگیرید اما دلتان یک چیز و منطق تان چیز دیگری می گوید. بین دوراهی گیر افتاده اید اما بهتر است که به ندای قلب تان گوش دهید و خواسته های آن پیش روید. تغییراتی در رابطه عاطفی شما رخ داده که برایتان کمی عجیب است. دست از تجزیه و تحلیل بردارید و خودتان را به دست امواج بسپارید تا شما را به هر جایی که دوست دارد ببرد.

فال روزانه 23 آذر متولدین آبان ماه

حجم زیاد کارهای امروز حسابی شما را خسته و آزرده خواهد کرد. اما اجازه ندهید خستگی به وجود شما رخنه کند و به هر قیمتی که شده انرژی خود را حفظ کنید. به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش دارید و اگر امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع‌ نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق ایشان می‌شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلب‌تان را به روی عشقی سوزان و آتشین باز کنید. راه موفقیت را بلد هستید و با تلاش و کوشش، آینده‌ای درخشان برای خود در نظر گرفته‌اید. این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با دستاوردی مهم و چشمگیر ندارید. ایده بکری در سر دارید، اما تاکنون این ایده را اجرا نکرده‌اید و دست‌ روی دست گذاشته‌اید. امروز زمان مناسبی برای اجرای این ایده است. مطمئن باشید با انجام آن تجربه‌های زیادی به کوله‌بار دانسته‌های خود اضافه خواهید کرد.

فال روزانه 23 آذر متولدین آذر ماه

اگر امروز احساس می‌کنید که از طرف افرادی نادیده گرفته‌شده‌اید، ناراحت نباشید و مطمئن باشید که با گذر زمان، می‌توانید در دل آنها جایی باز کنید و ارتباطات سالم‌تری را برقرار کنید.افکار خود را در مسیر مثبت به جریان بیندازید و صداقت با دیگران را در اولویت رفتاری خود قرار دهید.امروز آتش درونی در شما شعله‌ور می‌شود که ممکن است باعث عصبانیتتان شود. بهتر است قبل از هر چیزی به آرامش ذهن و روان خود فکر کنید.بیش‌ازحد به دیگران بدبین نباشید، زیرا این کار ممکن است به خودتان آسیب بزند. علاوه بر منافع خود، به منافع دیگران نیز توجه کنید و از خودخواهی پرهیز کنید.با افرادی رفت‌وآمد کنید که از ته دلتان به آنها اعتماد دارید و سعی کنید شرایط کنونی را با شادی درونی خود لذت‌بخش‌تر کنید. بسیاری از مسائل در زندگی شما با صبر و شکیبایی تغییر خواهند کرد پس ناامیدی را کنار بگذارید و به خودتان اجازه دهید از این تجربه‌ها به‌عنوان یک فرصت برای رشد و یادگیری بهره‌مند شوید.

فال روزانه 23 آذر متولدین دی ماه

روزی همراه با سلامت و نشاط را سپری خواهید کرد و روی بیماری و ناخوش‌احوالی را نخواهید دید. اطرافیان امروز به کمک شما می‌آیند و از بودن در کنار آنها روحیه خواهید گرفت. امروز روز عاشقی شما است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز چشم‌‌تان به یاری خوش‌قدوبالا می‌افتد و در اولین نگاه عاشق ایشان خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی گرم و آتشین طرف هستید. فکرهای بکری در سر دارید، این افکار را با دوستان و آشنایان نزدیک درمیان بگذارید و به هر قیمتی که شده به این ایده‌ها جامه عمل بپوشانید. با شناخت نقاط ضعف و قدرت خود، درهای تازه‌ای از موفقیت را به روی خود باز کنید.

فال روزانه 23 آذر متولدین بهمن ماه

روز خوبی را در پیش دارید. خوش بینی در شما موج می زند و همین موضوع می تواند موفقیت های زیادی را به خصوص در محیط کار برایتان رقم زند. خوشحالی امروزتان را بیش از همه مدیون فردی هستید که خبرهای خوبی را به گوش تان می رساند. در حال حاضر فرصت های زیادی پیش رویتان است اما اگر بخواهید که بهترین اش را انتخاب کنید، باید قدم اول را محکم بر دارید زیرا ساختن یک قصر به انرژی و زمان بیشتری نسبت به یک خانه کوچک، نیاز دارد. اگر موضوعی را از شریک زندگی تان پنهان کرده اید و احساس گناه می کنید، همین امروز آن را اعتراف کنید. صبر بیش از اندازه تان، مشکلات پشت پرده را برطرف نمیکند. تغییر و تحولی در نحوه برخوردتان با اطرافیان ایجاد کنید. کارهای ناتمام خود را تمام کنید تا بتوانید فکر آزاد برای شروعی تازه داشته باشید. اگر فردی قصد حرف زدن با شما را دارد از صحبت با او امتناع نکنید ممکن است بعد ها خود را به خاطر این کار سرزنش و ملامت کنید. صبر و تحمل نتیجه غیر منتظره ای را برایتان به بار می آورد.

فال روزانه 23 آذر متولدین اسفند ماه

مسیری را در پیش گرفته اید اما در میانه های راه ناگهان نظرتان عوض می شود و راه دیگری را انتخاب می کنید. اگر چه تغییر ناگهانی دشواری های خاص خود را دارد اما گاهی ریسک کردن بهترین راه است. این روزها به رابطه عاطفی خود پایبند نیستید. اگر چه افراد زیادی در اطرافتان هستید که می توانید لحظات خوشی را با آنها سپری کنید اما تنها یک نفر می تواند نیمه گمشده تان باشد. پس بهتر است که با خودتان روراست باشید و به نتیجه ای واحد برسید، در غیر این صورت تمام فرصت هایتان را از دست خواهید داد. گاهی از واکنش های دیگران در مورد رک گویی هایتان شگفت زده میشوید به همین علت برای مراعات حال دیگران کلا از ابراز احساسات خودداری میکنید میتوانید در جمع های مناسب بدون خویشتن داری افکارتان را بیان کنید ،شما رازی را از دوستانتان پنهان کرده اید و هیچ لزومی به گفتنش نمی بینید قبل از اینکه دست به هر اقدام دیگری بزنید افرادی را که برایتان در اولویت قرار دارند در جریان بگذارید .

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    خواهشا نصیحت نکنید از فال حافظ هم میزنید.

  • قلی
    0

    بیشتر شبیه به نصیحت کردن است تا فال و پیشگوئی فال باید از آینده خبر دهد و انسان را از خوشی ها و بدی ها آگاه سازد .

  • فاطمه
    0

    بسیار عالی بود