طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی | یک هفته پر جنگ و جدال برای متولدین این ماه ها که آخر پیروز میدان میشوند

طالع بینی: قصد داریم تجربیات سه علامت زودیاک را که شجاعت و استقامت خود را در برابر سختی ها نشان می دهند، بررسی کنیم. اینها داستانهای پیروزمندانه برج حمل، عقرب و برج جدی هستند.

کدخبر : 9852
سایت سرگرمی روز :

طالع بینی هفتگی: 1. برج حمل: جنگجوی شجاع(فروردین ماهی)

برج حمل عزیز، شما به شجاعت و اراده ذاتی خود معروف هستید. به عنوان یک برج حمل، شما بدون ترس وارد میدان‌های جنگ زندگی می‌شوید، سرتان را بالا گرفته‌اید و قلبتان شعله‌ور است. شما یک رهبر طبیعی هستید که توسط عنصر آتش هدایت می شوید. شما این ظرفیت را دارید که حتی زمانی که دنیای اطرافتان در حال فروپاشی است، سر بلند بایستید و دیگران را تشویق کنید که همین کار را انجام دهند.

من نمی توانم جهت باد را تغییر دهم، اما می توانم بادبان هایم را طوری تنظیم کنم که همیشه به مقصد برسم. - جیمی دین

در مسائل قلبی، برج حمل عزیز یادتان باشد که شما یک جنگجو هستید. شما خشن، وفادار و محافظ هستید. حتی اگر احساس می کنید زخمی شده اید، بدانید که قدرت شما در آسیب پذیری شماست. نشان دادن عشق، دوست داشته شدن و بیان نیازها و خواسته های خود اشکالی ندارد. به یاد داشته باشید، برج حمل عزیز، ستارگان راهنمای شما هستند و پتانسیل بی نهایت شما را برای غلبه بر هر مانعی به شما یادآوری می کنند.

2. عقرب: ققنوس انعطاف پذیر(شهریورماه)

ای عقرب قدرتمند، مقاومت شما حد و مرزی نمی شناسد. علامت شما با ققنوس اساطیری مرتبط است، پرنده ای که از خاکستر برمی خیزد. مانند ققنوس، شما نیز این توانایی را دارید که از زیر آوار اشتباهات، آسیب‌ها و شکست‌های گذشته بلند شوید. سفر شما سفری از دگرگونی است و به ما یادآوری می کند که حتی در پایین ترین نقطه خود، ما این قدرت را داریم که خود را دوباره اختراع کنیم.

وقتی صحبت از روابط و سلامت عاطفی به میان می آید، عقرب عزیز، ظرفیت خود را برای بهبودی و تجدید به خاطر بسپار. به عنوان یک نشانه آب، شما عمیقا احساس می کنید و این حساسیت نقطه قوت شماست. این به شما امکان می دهد تا در اعماق احساسی قلب خود حرکت کنید و رشد و بهبودی را افزایش دهید. پس عقرب عزیز بگذارید ستاره ها شما را راهنمایی کنند. به انعطاف پذیری خود اجازه دهید الهام بخش دیگران باشد و مانند ققنوس به رشد خود ادامه دهید، حتی زمانی که اوضاع تاریک به نظر می رسد.

3. برج جدی: بز کوهستانی پایدار(دی ماه)

برج جدی، علامت شما با بز کوهی که به دلیل کوهنوردی بی امان و توانایی مقاومت در برابر محیط های خشن شناخته شده است، نمادی از آن است. این در واقع بازتابی از روحیه شماست. شما مصمم، منظم و آماده هستید تا از هر کوهی که زندگی در مسیر شما قرار می دهد بالا بروید. سفر شما گواهی بر قدرت استقامت و اراده محض است.

آینده متعلق به کسانی است که به زیبایی رویاهای خود ایمان دارند. - النور روزولت

در مورد مسائل قلبی، به یاد داشته باشید برج جدی، شما نیز جنبه لطیفی دارید. اشکالی ندارد که مراقب خود را کنار بگذارید و اجازه دهید عشق وارد شود. در حوزه سلامت عاطفی، به یاد داشته باشید که شما توسط مبارزات خود تعریف نمی شوید، بلکه با پاسخ شما به آنها تعریف می شوید. ستارگان بالا شما را تشویق می کنند و قدرت و ظرفیت ذاتی شما را برای استقامت یادآوری می کنند.

آسمان جویان عزیز، هنگامی که با ستاره ها می رقصیم، به یاد داشته باشید که از طریق تجربیات جمعی ما است که یاد می گیریم، رشد می کنیم و تکامل می گیریم. بیایید از داستان های برج حمل، عقرب و برج جدی دل بگیریم. بگذارید انعطاف پذیری، شجاعت و استقامت آنها به ما الهام بخشد تا روایت های خود را تغییر دهیم.

منبع: سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: