روانشناسی شخصیت | تست شخصیت شناسی

روانشناسی شخصیت | زشت ترین اخلاق متولدین هر ماه که همه از آن متنفرند

زشت ترین چیز در مورد علامت شما چیست و مردم از آن متنفرند.

کدخبر : 13135
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت شناسی: به همان اندازه که می خواهید در مقابل دنیا لبخندی زیبا بکشید، برخی از ویژگی های شخصیتی شما بسیار آزاردهنده است و حتی شما را ناامید می کند. می دانم، هیچ کس کامل نیست، هر روز فرصت جدیدی برای یادگیری و انجام کارها به شیوه ای بهتر دارید. با این حال، زمانی که شما بد را تشخیص می دهید آسان تر است. آیا تا به حال فکر کرده اید که زشت ترین چیز در مورد علامت زودیاک شما چیست ؟ شاید بسیاری از مردم به شما نگویند، اما  از آن متنفرند  و آن وقت است که دوست دارند شما را از زندگی خود بیرون کنند. شاید شما هم متوجه نشده باشید.

فروردین ماه

شما دیگر آنجا نیستید تا فرزند درونی لوس شما کار خودش را انجام دهد. شما یک بزرگسال هستید و یادگیری مقابله با ناامیدی باید یکی از اولین چیزها در لیست اهداف شما باشد. از دست دادن اشکالی ندارد، اهمیت شما را کم نمی کند و به این معنا نیست که مستقیماً به سمت شکست می روید. کج خلقی  نه تنها اطرافیان بلکه شما را نیز آزار می دهد، به هیچ چیز نمی رسید  ، کنترل خود را از دست می دهید و نابالغ به نظر می رسید.

اردیبهشت ماه

می دانم که برای شما رسیدن به اهدافتان یک بازی نیست، به همین دلیل ترجیح می دهید از افرادی که انرژی شما را تخلیه می کنند دوری کنید. با این حال، در وسواس خود، افراد نجیبی را مجازات می کنید، کسانی که در اعماق قلب همه می خواهند درخشش شما را ببینند. مادیات مهم هستند، اما این ضروری ترین چیز نیست،  به جای تلاش برای حفظ موقعیت، باید از خود بپرسید آخرین باری که لحظه خوبی را با عزیزان خود گذرانده اید کی بوده است؟

خرداد ماه

خسته کننده است، می دانم، تغییر عقیده از لحظه ای به لحظه دیگر به این معنی است که زندگی روزمره شما از هم می پاشد. خوب است که شما جنبه بی پروا دارید و با آنچه مردم از شما انتظار دارند مطابقت ندارید، اما این بدان معنا نیست که باید از تعهد فرار کنید. به اطراف می روید و پروژه ها، روابط و رویاها را نیمه کاره رها می کنید . این بی ثباتی شما را از زندگی که لیاقتش را دارید دور می کند، اجازه نده.

تیر ماه

اگر می توانستید آرزویی کنید، بدون شک باید کمی بیشتر احساسات خود را درک کنید، زیرا به ندرت از منطق پیروی می کنند، به سادگی باعث می شوند که منفجر شوید و عقل خود را از دست بدهید. جنبه نمایشی شما شما را به سمت آن شخصی سوق می دهد که برخی از افراد از او فرار می کنند، زیرا می دانید که وقتی عصبانی می شوید یا آسیب می بینید، تبعیض قائل نمی شوید، نسبت به اولین فردی که جلوی شما می آید و آنها رفتار می کنند ظلم می کنید. مهم نیست، برخی فقط می خواهند به شما کمک کنند.

مرداد ماه

در این مرحله از زندگی، مطمئناً قبلاً متوجه شده اید که مدال طلا نیستید و این اشکالی ندارد. توانایی‌های شما فوق‌العاده است و به لطف تلاش و فداکاری‌تان به موفقیت‌های زیادی دست یافته‌اید، هیچ‌کس در آن شک ندارد. با این حال،  اجازه ندهید موفقیت فروتنی شما را تحت الشعاع قرار دهد،  این نفس شماست که شما را به این باور می رساند که به کسی نیاز ندارید و تا زمانی که بدرخشید، دنیا می تواند هر طور که می خواهد بچرخد. به ریشه های خود برگردید، می دانید که این شما نیستید.

شهریور ماه

مردم معمولاً تصور می کنند که شما فردی بسیار خاص هستید، از آن دسته افرادی که از همه چیز ایراد می گیرند. خب، توقعات شما بالاست و جنبه کمال گرا شما را از تسویه حساب باز می دارد که به موفقیت شما کمک کرده است. با این حال،  با توهین به دیگران چیزی به دست نمی آورید. می دانید که مواقعی وجود دارد که با طعنه و کنایه زیاده روی می کنید و به کسانی که شما را تحسین می کنند آسیب می رسانید.

مهر ماه

شاید این طرف رویاپرداز شماست که به شما اجازه تسلیم نمی دهد. شما همیشه به دنبال چیزی بیشتر هستید، دوست دارید قراردادها را زیر پا بگذارید و اجازه دهید قلبتان شما را در جهش ها و مرزها راهنمایی کند. با این حال، وقتی روح تنبلی شما را فرا می گیرد و همه چیز را نیمه کاره رها می کنید،  تضاد بسیار بدی دارید  . ناگهان آرزوی شما فرو می ریزد و نمی خواهید چیزی در مورد کسی بدانید.

آبان ماه

همانطور که می گویند، در روزهای خوب شما یک قدیس هستید، اما در زمان های بد، آنها باید از شر همه شیاطین خود خلاص شوند، زیرا به سختی می توانند شما را شکست دهند. شما در سطح عاطفی نشانه ای غیرقابل مقایسه هستید، به طوری که لحظاتی وجود دارد که مانند گلوله برفی خود را رها می کنید و در را به سمت تاریک خود باز می کنید. این سردی توست که می‌ترساند، آن سمت بی‌رحم است که جمعیت را به لرزه در می‌آورد.

آذر ماه

مواقعی وجود دارد که شما آنقدر لیبرال هستید، آنقدر روی دنیای خود متمرکز هستید که می توانید بی تفاوت ترین فرد به نظر برسید. این  نگرشی است که مردم از شما متنفرند، زیرا تصور می‌کنند که غرور بر شما حاکم است. البته این بدان معنا نیست که باید به همه لبخند بزنید، حتی اگر نخواهید. اما، کمی خوب بودن به شما کمک می کند تا تصویر گیر کرده و کمی خودشیفته خود را پاک کنید.

دی ماه

وای به حال کسی که جرأت کند در مورد چیزی با شما مخالفت کند. بیایید ببینیم، شما می‌دانید که کامل نیستید، اما وقتی بحث می‌کنید به این دلیل است که به آنچه از دهانتان بیرون می‌آید اعتماد دارید. هوش شما زیر سوال نمی رود، اما  می توانید سعی کنید بیشتر همدل باشید و کمتر احمق باشید، این به شما آسیبی نمی رساند. گاهی اوقات به خاطر چیزهای کوچک عصبانی می شوید و اجازه نمی دهید طرف مقابل خود را به طور کامل بیان کند.

بهمن ماه

یکی از زیباترین چیزهای شخصیت شما در استقلال شما پنهان شده است، شما عادت دارید از روزهای بد بیرون بیایید و بدون اینکه از کسی کمک بخواهید برای خوبی ها بجنگید. زندگی قبلاً به شما آموخته است که نمی توان به اکثر مردم اعتماد کرد، اما  عشق به تنهایی شما را از شناخت کسانی که ارزش آن را دارند باز می دارد. کمتر بسته بودن به شما کمک می کند.

اسفند ماه

بیایید بگوییم که آنچه دارید شیرین و قابل درک است، شما نیز دارای هرج و مرج است. این طور نیست که شما یک فرد مشکل ساز هستید، اما  تمایل دارید طوفانی از افکار ایجاد کنید که در هر مرحله شما را عذاب می دهد. شما آنقدر از نظر ذهنی اشباع شده اید که چیزها را فراموش می کنید، بیشتر بی نظم می شوید، به نظر می رسد همیشه در ابرها هستید، نمی توانید تمرکز کنید و این باعث می شود اعتبار خود را از دست بدهید. اجازه ندهید، خلاقیت شما می تواند شما را به انجام کارهای بزرگ سوق دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: