فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت 17 تیر ماه | سرنوشت چه شگفتانه‌ای برایتان دارد؟

فال تاروت روز و دقیق خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید؛ ما سعی میکنیم دقیق ترین فال تاروت را برای شما ارائه دهیم.

کدخبر : 19163
سایت سرگرمی روز :

فال تاروت یک روش پیش‌بینی و پژوهش درباره آینده است که از کارت‌های تاروت استفاده می‌کند. هر کارت تاروت دارای نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که در تعبیر افکار و احساسات فردی استفاده می‌شود. با استفاده از فال تاروت، افراد می‌توانند سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ‌هایی درباره آینده و شرایط فعلی خود دریافت کنند. ما در سایت سرگرمی روز سعی کرده ایم فال تاروت دقیق برای پیشگویی اتفاقات فردای شما را ارئه دهیم:

فال روزانه تاروت متولدین فروردین:

 تاروت جادوگر (کیمیاگر)

معانی کلیدی( عمودی) : توانایی، قدرت، میل، تجلی، منطق، تمرکز، تدبیر، نفوذ، قوای روانی، اراده

 

شما در همسویی مناسب با کائنات قرار دارید و با نگرش خوش بینانه، راه خود را در تمام فراز و نشیب های زندگی خود خواهید یافت. هماهنگی شما عالی است و تجلی و تمرکز مناسب شما را به یک استاد خرد و دانش تبدیل می کند و اطرافیانتان را تحت تاثیر قرار می دهد. کارت تاروت جادوگر (عمودی) همچنین می گوید که مانند یک شعبده باز، در تلاش های خود عالی خواهید بود و برای انجام وظایف زندگی خود انرژی بالایی خواهید داشت.

این کارت تاروت همچنین می گوید که اکنون زمان آن است که توانایی های واقعی خود را نشان دهید. چه چیز جدیدی باشد که باید شروع کنید یا هر اصلاحی که می خواهید در کارهای فعلی خود اعمال کنید، می توانید بدون تردید آن را انجام دهید. عناصر شعبده باز با شما هستند و عمیق ترین خواسته های شما به زودی برآورده می شود و تغییرات و فرصت های جدیدی را در زندگی شما به ارمغان می آورد.

فال روزانه تاروت متولدین اردیبهشت:

 

کارت شیطان

تلاش شما برای اطمینان از پرداخت تمام صورتحساب های شما توسط کارت تاروت شیطان نشان داده شده است. ممکن است در حال حاضر همه چیز کمی سخت باشد، بنابراین ممکن است لازم باشد یک عمل شعبده بازی انجام دهید. این کارت ممکن است گهگاه نشان دهنده لزوم تصمیم گیری مالی مهم برای شما باشد. احتمالاً در حال حاضر خود را در زمین لرزان می بینید زیرا به نظر می رسد همه چیز بسیار غیرقابل پیش بینی است. از آنجایی که به نظر می رسد همه چیز به طور ناگهانی تغییر می کند، ممکن است از تصمیم گیری بسیار بترسید. اگر انعطاف‌پذیر باشید، می‌توانید به خوبی با این مسئله کنار بیایید. پیش از این، این کارت در جلسه تاروت نشان می دهد که شما سعی می کنید امور مالی خود را مدیریت کنید، درآمد و هزینه و همچنین سود و زیان خود را تعیین کنید.

فال روزانه تاروت متولدین خرداد:

ستاره

پیشاپیش، این کارت اعتماد و خوش بینی و همچنین حسی از برکات واقعی کیهان را پیدا کرده است. شما در حال شروع مرحله جدیدی در زندگی خود هستید که آرام، دوست داشتنی و سرشار از سلامت روانی پایدار است. همه چیز زمانی امکان پذیر است که کارت ستاره را داشته باشید و جادو در اطراف شما وجود دارد. درک اینکه آرزوهای شما می توانند محقق شوند، قلب شما را پر از خوش بینی می کند و روح شما را به بالاترین حد ممکن می رساند. به خودتان اجازه دهید آرزو کنید، رویاپردازی کنید و به هر شکلی که می توانید خود را بالا ببرید تا به بهشت ​​برسید. آنها قبلاً اینجا منتظر شما هستند.

فال روزانه تاروت متولدین تیر:

کارت برج:

دروغ ها و هذیان هایی که شنیده اید با یک پیچ و تاب از وضوح و درک از بین می روند و حقیقت در نهایت می درخشد. ممکن است متوجه شوید که وجود خود را بر پایه‌های متزلزلی مانند فرضیات نادرست، توهمات، دروغ‌های آشکار و غیره ساخته‌اید. این درک ممکن است باعث شود که دنیای شما در مقابل شما به شکلی فرو بریزد که هرگز نمی توانستید پیش بینی کنید. هر چیزی که باور داشتید درست است نادرست است. اکنون مطمئن نیستید که چه چیزی واقعی است و چه چیزی جعلی است و همچنین به چه چیزی ممکن است اعتماد کنید و به چه چیزی نباید اعتماد کنید. وقتی باورهای اساسی شما زیر سوال می رود، این ممکن است فوق العاده گیج کننده و نگران کننده باشد.

فال روزانه تاروت متولدین مرداد:

چرخ اقبال

اگر با کسی رابطه دارید یا می خواهید به زودی از کسی خواستگاری کنید، کارت چرخ اقبال در حالت عمودی نشانه آن است که همه چیز به نفع شما پیش خواهد رفت و بدون شک می توانید پیشنهاد بعدی را انجام دهید. قدم در رابطه خود بگذارید همچنین اگر از یک رابطه راضی نیستید یا به سادگی می خواهید ادامه دهید، کارت چرخ اقبال نشانه این است که ممکن است بخواهید آخرین بار آن را امتحان کنید. اگر بخواهید این کار را انجام دهید مطمئناً کارت شما را از پایان دادن به یک رابطه منع نمی کند (زیرا بخشی از تغییر است) اما فقط نشان می دهد که اتفاقات خوبی در زندگی عاشقانه شما با یا بدون شریک فعلی تان رخ خواهد داد.

فال روزانه تاروت متولدین شهریور:

 

کارت ملکه

در یک خوانش تاروت عاشقانه، ملکه در وضعیت عمودی پیام خود را از عناصر زمین می گیرد. این بدان معنی است که شما در زندگی خود مستقر و امن خواهید بود و در سطح عمیق تری با طبیعت ارتباط برقرار خواهید کرد. 

درست مانند ملکه در کارت، شما کسی هستید که می دانید چگونه عشق بدهید و دریافت کنید و به طور کلی فردی دوست داشتنی و دلسوز هستید. شما با روح درونی خود در ارتباط هستید و متوجه می شوید که قلب شما واقعاً چه می خواهد و به همین دلیل از درخواست عشق و حمایت از عزیزان خود نمی ترسید. این کارت نمایانگر کسی است که از نشان دادن احساسات خود نمی ترسد و از آنجایی که شما این شخصیت پرورش دهنده را دارید، همیشه آماده هستید تا به شریک زندگی خود عشق و حمایتی ارائه دهید که به رشد او کمک می کند.

ملکه همچنین به شخصی اشاره می کند که از نظر مالی مطمئن است و اغلب با مشکلات مالی یا حرفه ای مواجه نمی شود و این باعث می شود که آنها شریکی عالی برای یک رابطه سالم باشند. شما فردی هستید که از نظر روحی با طبیعت در ارتباط هستید و می دانید که چگونه از شگفتی ها و مواهب طبیعت به طور کامل قدردانی کنید. امپراتور قائم همچنین به رابطه ای اشاره می کند که بر اساس ارتباط بین کار و زندگی شخصی ساخته شده است. 

فال تاروت

فال روزانه تاروت متولدین مهر:

9 سکه

تفاسیر کلیدی: این بالاترین عدد صحیح دلالت بر ناقص بودن دارد زیرا یک را به ده اضافه کرد. ثبات مالی و مادی داشت اما بدون معشوق تنها بود.

در این مدت ممکن است احساس آرامش کنید، برای خودتان وقت داشته باشید و با افراد محیطی آشنا شوید. وضعیت اطراف روشن تر و بهتر می شود. برای کار، باید نفس خود را پایین بیاورید و با همکاران خود بهتر است تا رابطه خود را با آنها بهبود بخشید. اگر از اطرافیان خود کمک بگیرید، آن را دریافت خواهید کرد، اما باید دوستانه با آنها برخورد کنید. برای امور مالی، ممکن است یک فرصت مالی از دوستان دریافت کنید.

فال روزانه تاروت متولدین آبان:

کارت امپراطور : امروز نیرویی قدرتمند در برابر شما قرار گرفته و عقاید و باورهایتان را در مورد این که کارهایتان را چطور باید پیش ببرید و چطور باید زندگی کنید به چالش می کشد. شاید این چالش برای شما دشوار و دردناک باشد، اما در واقع اولین قدم برای ورود به مرحله ای جدید از زندگیتان خواهد بود. تغییرات اغلب با سختی همراه هستند، اما اگر بتوانید خودتان را با آنها تطبیق دهید زمینه ساز رشدتان خواهند بود.

فال روزانه تاروت متولدین آذر:

پادشاه فنجان

تعابیر کلیدی: شروع جدید، شادی در عشق، رابطه دلپذیر، خوش شانسی از طرف عاشق، زندگی دلپذیر و راحت.

ممکن است در گذشته زندگی کاملاً شادی داشته باشید. چیز زیادی برای وجود نداشت. گاهی اوقات، ممکن است احساس بی حوصلگی کند زیرا زندگی شما بسیار ساده و بدون هیچ حرکتی بوده است. برای عشق، ممکن است احساس بی حوصلگی کنید زیرا هیچ پیشرفتی در رابطه شما وجود ندارد. اگر معشوق دارید، نباید فشار بیاورید و انتظار زیادی داشته باشید. فقط همه چیز را پیش برو تا از درگیری با معشوق خود جلوگیری کنید.

فال روزانه تاروت متولدین دی:

کارت عدالت :

صبح که از خواب بیدار می شوید با یک پرش از رختخوابتان بیرون می جهید و احساس می کنید که هزار تا کار روی سرتان ریخته است و هر یک شما را به سویی می کشد. امروز شاید اوضاع کمی برای شما سخت شده باشد. در این موقعیت اولین عکس العمل شما رفتن به سراغ عزیزانتان برای دریافت کمک و حمایت از جانب آنها خواهد بود. متأسفانه شاید آنهایی که انتظار دارید در کنارتان باشند را در جبهه ی مقابل خود یافته و احساس کنید که مورد خیانت قرار گرفته اید. اما بد نیست کمی ذهنتان را به کار انداخته و ببینید که آیا واقعا حق با شماست یا آنها. شاید وقت آن رسیده باشد که شما هم به جبهه ی آنها بپیوندید.

فال روزانه تاروت متولدین بهمن:

مرد حلق آویز شده مردی را به تصویر می کشد که از یک صلیب چوبی به شکل T اویزان شده است. حالت او آرام و متین است، گویی او ترجیح داده در این حالت آویزان باشد. او سر به زیر است و از زاویه ای کاملاً متفاوت به جهان نگاه می کند. هاله او سر او را احاطه کرده است که نشان دهنده ادراک، آگاهی و روشنگری جدید است. پای چپ او آزاد است و از زانو خم شده و پشت پای راستش جمع شده است، در حالی که پای راستش به درخت بسته شده است. بازوهایش به شکل مثلثی معکوس خم شده و دست هایش پشت سرش قرار دارند. این مرد جلیقه آبی برای نشان دادن خرد و شلوار قرمز برای نشان دادن اشتیاق انسان پوشیده است. مرد به دار آویخته نماد تسلیم کامل، معلق شدن در زمان، شهادت و دادن جان خود برای خیر بزرگتر است.

فال روزانه تاروت متولدین اسفند:

عدالت

برای پذیرفتن اشتباهات خود آماده شوید و مسئولیت نتایج را بپذیرید. کارت عدالت نشان می دهد که در صورت پیگیری، عدالت اجرا می شود. ممکن است درگیر یک پرونده قضایی باشید یا منتظر نتیجه از یک نهاد حاکم یا سازمان دیگری باشید. به زودی تصمیم گیری خواهد شد. هیچ محاکمه مجدد یا شانس دومی با کارت عدالت قائم وجود ندارد. پس از صدور حکم، باید آن را بپذیرید و ادامه دهید.

عدالت اساساً در جستجوی حقیقت است. همانطور که عمیق تر در واقعیت خود کاوش می کنید، متوجه خواهید شد که همه چیز پیچیده تر از آن چیزی است که در ابتدا فکر می کردید. مراقب آنچه که معتقدید باشید  و همچنین دنبال آنچه که عادلانه و اخلاقی می دانید باشید. ممکن است آنقدرها هم که فکر می‌کنید آسان نباشد، پس آماده باشید تا خود و جنبه‌های جدیدی از جهان بینی خود را کشف کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: