تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | یک سگ کیوت انتخاب کن تا بگم مرغت یک پا داره یا با بقیه راه میای

ضمیر ناخودآگاهتان شما را بهتر می شناسد، بگذارید به جای شما صحبت کند. کافی است نگاهی کوتاه به عکس انداخته و سپس خود را بهتر شناسایی کنید.

کدخبر : 8675
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت شناسی، یکی از ابزارهای مورد استفاده در روانشناسی است که به منظور بررسی و ارزیابی ویژگی‌های شخصیت فرد به کار می‌رود. هدف اصلی تست شخصیت شناسی، به دست آوردن اطلاعاتی درباره رفتارها، نگرش‌ها، تمایلات و ویژگی‌های شخصیتی فرد است.

.

.

.

.

 

تفسیر تست شخصیت براساس انتخاب سگ

.

.

.

.

.

.

سگ شماره 1

اگر سگ شماره 1 را انتخاب کردید، قاطع هستید و از رهبری کردن نمی ترسید. شما باهوش، پرانرژی و سخت کوش هستید. با این حال، در حالی که قاطعیت شما اغلب یک نقطه قوت است، گاهی اوقات می تواند به عنوان پرخاشگری یا بی صبری ظاهر شود.

به این موضوع توجه داشته باشید و به یاد داشته باشید که این مهم است که به دیگران نیز فرصت درخشیدن بدهید.

سگ شماره 2

اگر سگ شماره 2 توجه شما را جلب کرد، به احتمال زیاد منفعل هستید. شما دوستانه، صبور و صلح طلب هستید. ترجیح می دهید به جای هم زدن قابلمه، با جریان حرکت کنید.

در حالی که این می تواند شما را به یک بازیکن تیم و دوست عالی تبدیل کند، گاهی اوقات می تواند منجر به سوء استفاده دیگران از طبیعت مهربان شما شود. از اینکه در مواقع لزوم از خود دفاع کنید نترسید.

سگ شماره 3

آیا سگ شماره 3 را انتخاب کردید؟ شما ترکیبی متعادل از قاطعیت و منفعل هستید. شما به‌خاطر برون‌گرا بودن و یکنواخت بودن معروف هستید.

شما می دانید چه زمانی مسئولیت را بر عهده بگیرید و چه زمانی باید عقب نشینی کنید و اجازه دهید دیگران رهبری کنند. این تعادل یک قدرت بزرگ است، اما مراقب باشید که از خود راضی نباشید. به چالش کشیدن خود ادامه دهید و از منطقه راحتی خود خارج شوید.

منبع: مکتوب نامه
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: