تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | بگو چطوری دستت رو مشت میکنی تا بگم از نظر بقیه چقدر جذابی

تست قدرت پنهان: چگونه مشت خود را نگه می‌دارید چیزهای زیادی درباره شخصیت شما آشکار می‌کند

کدخبر : 14730
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت مشت: نحوه گره کردن مشت خود چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما آشکار می کند. چگونه مشت خود را نگه می دارید؟ وقتی شست خود را در مشت می گیرید به چه معناست؟ ویژگی های شخصیتی غالب خود را بررسی کنید.

تست قدرت پنهان: نحوه گره کردن مشت خود چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما آشکار می کند. چگونه مشت خود را نگه می دارید؟ وقتی شست خود را در مشت می گیرید به چه معناست؟ چرا مشت خود را با انگشت شست داخل گره می کنید؟ یا چرا مشت خود را با انگشت شست به انگشتان خود می فشارید؟ با بهترین تست شخصیت "تست قدرت پنهان" در اینترنت بر اساس سبک ساخت مشت خود، خود واقعی خود را کشف کنید. با استفاده از این تست شخصیت مشت، شما علاقه‌مندی‌ها، دوست نداشتن‌ها، هوش هیجانی، نحوه تفکر، سطح IQ، فرآیندهای فکری، ویژگی‌های رفتاری و خواسته‌های غالب را خواهید آموخت.

شماره 1 مشت گره کردن با شست بیرونی شخصیت

اگر مشت خود را با انگشت شست بیرون فشار دهید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که ممکن است در هر جایی که می‌روید مرکز توجه باشید. ممکن است اعتماد به نفس، عزت نفس و عزت نفس بالایی داشته باشید. ممکن است در نحوه حمل خود بسیار مغناطیسی باشید. ممکن است بسیار خلاق و درون نگر باشید. متفکر، و لذت بخش بودن در اطراف. شما ممکن است دارای مهارت های رهبری استثنایی باشید. شما ممکن است فردیت خود را بدون ترس در آغوش بگیرید. ممکن است به شدت عاشق خودتان باشید. ممکن است از اجتماعات اجتماعی لذت ببرید و با مردم ارتباط برقرار کنید. ممکن است دوست نداشته باشید برای مدت طولانی در یک مکان محصور باشید. شما ممکن است بسیار خودکفا باشید و بر احساسات خود کنترل داشته باشید. ممکن است در بیان افکار و عقاید خود بسیار دقیق باشید. شما ممکن است مراقب باشید، اما با این حال، اما هنگامی که از اهمیت دادن به آن شخص یا چیز دست بردارید، برای شما وجود ندارد.

شما ممکن است ذهنیت رشد، عادات اتمی و عزم راسخ داشته باشید تا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. ممکن است دوست داشته باشید با نسخه های جدید بهتر خود، افراد را متحول کنید و آنها را شگفت زده کنید. دوست دارید دائما چیزهای جدید یاد بگیرید و از استقلال مالی لذت ببرید. ممکن است از موضوعات یا فعالیت های مرتبط با مدیریت پول لذت ببرید. ممکن است در موضوعاتی مانند خلق ثروت، بازارهای سهام، تجارت، دارایی ها، بازارهای مالی و غیره یاد بگیرید و دانش کسب کنید. ممکن است در پس انداز پول عاقل و باهوش باشید. شما دوست دارید به خوبی آموخته باشید و دارای موقعیت های قدرت، نفوذ و خرد باشید. ممکن است در تمرینات معنوی نیز باشید. شما ممکن است با بدن و ذهن خود به عنوان نیروگاه های تجلی زندگی رویایی خود رفتار کنید.

ویژگی های کلیدی: مرکز توجه، اعتماد به نفس بالا، عزت نفس و احترام به خود، بسیار مغناطیسی، خودکفایی، ذهنیت رشد، رهبری.

شماره 2 مشت گره کردن با انگشت شست درون شخصیت

اگر مشت خود را با انگشت شست خود در داخل بگیرید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که ممکن است زیبایی را در همه چیز ببینید. شما ممکن است یک افسونگر باشید و بدانید که چگونه به کسی بهترین احساس را بدهید. شما ممکن است حال و هوای ذن مانندی داشته باشید که افراد را به سمت خود جذب می کند. ممکن است شخصیتی دیوانه وار جذاب داشته باشید. نحوه صحبت کردن شما ممکن است هزاران نفر را مجذوب خود کند. شما ممکن است یک سخنران عمومی عالی باشید. در ملاء عام، ممکن است در هر اتاقی که وارد می‌شوید، خود را پایین نگه دارید، اما حضور شما تأثیرگذار است. ممکن است مراقب و کنجکاو باشید و به جزئیات کوچک توجه کنید. ممکن است به روابط، دوستان و خانواده خود علاقه زیادی داشته باشید. شما می توانید آن مایل اضافی را برای کسانی که به آنها اهمیت می دهید طی کنید.

ممکن است دوست نداشته باشید در مورد افراد پشت سرشان بدگویی کنید یا کثیف صحبت کنید. با این حال، ممکن است بتوانید افراد را در صورت عبور از شما در جای خود قرار دهید. ممکن است دوست نداشته باشید با افرادی که ممکن است با صدای بلند یا گستاخانه صحبت کنند درگیر شوید. دوست داری کسی که بتواند حرف بزند بدون اینکه دیگران احساس لیاقت نداشته باشند. شما به افرادی که افکار خود را با شما بیان می کنند احترام می گذارید. ممکن است با افرادی که از نظر عاطفی در دسترس نیستند کنار بیایید. شما نمی توانید رفتار متکبرانه را تحمل کنید. شما ممکن است همدل باشید اما در واقع ضعیف نیستید. شما به شدت روی موضع خود می ایستید و تنها در جایی خواهید ماند که مورد احترام و گرامی داشته باشید.

ویژگی‌های کلیدی: جذاب، حال‌وهوای ذن‌مانند، سخنران عمومی عالی، مشاهده‌گر، کنجکاو، متنفر از شایعات، نگاهی کم و در عین حال تاثیرگذار.

منبع: تحریریه سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • محمد علیزاده
    0

    ولی همش ممکن است

  • ناشناس
    0

    من شماره ی یک بود اما همش اشتباه بود

  • ناشناس
    0

    ۱

  • ناشناس
    0

    ۱

  • پارمیس زارعی
    1

    شماره ۱