فال شیخ بهایی | فال و طالع بینی شیخ بهایی

فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 23 فروردین ماه | کلیک کنید و طالعتان را بخوانید

فال شیخ بهایی خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 15509
سایت سرگرمی روز :

فال شیخ بهایی یکی از کامل ترین و جامع ترین فال های پر طرفدار در بین ما ایرانیان است. ما در سایت سرگرمی روز سعی کرده ایم فال شیخ بهایی را به صورت روزانه و دقیق برای شما عزیزان آماده و تقدیمتان کنیم؛ در ادامه فال خود را میخوانید.

 

فال شیخ بهایی ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

فردا روز خیال پردازی است، هرچند که شما به طور معمول زیاد اهل این کارها نیستید. فردا به سوال هایی که از شما پرسیده می شود جواب های مشخصی نداده و زیاد دل به کار هم نمی دهید، اما اشکالی ندارد، قرار نیست بار دنیا هر روز خدا روی شانه هایتان باشد، بعضی روزها را باید به بیخیالی گذراند. اگر کسی را دوست دارید خودتان را برای هر نوع غافلگیری ازیک جدایی ناگهانی گرفته تا خواستگاری غیرمنتظره آماده کنید، هر اتفاقی ممکن است پیش بیاید. اگر مجرد هستید کسانی که فردا می بینید را به یاد داشته باشید، چرا که ممکن است به زودی تبدیل به عشق زندگیتان بشوند.

 فال شیخ بهایی  ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

به دلیل اتفاقات شگفت انگیزی که برایتان پیش خواهد آمد، شما کنترل‌های سریعی را بر روی رفتار یا گفتارتان ندارید و این موضوع می‌تواند برای شما خطرناک باشد. زیرا در اثر پیش آمد این اتفاقات کارهایی را انجام می‌دهید که بعدا از انجام شان پشیمان می‌شوید توصیه می‌کنیم که عکس العمل‌های سریعی را از خود نشان ندهید. اما خوشبختانه شما با درایت بالایی که دارید می‌توانید به راحتی بر این موضوع غلبه کنید.

 فال شیخ بهایی  ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

شما می‌توانید از یک یا دو روز عاطفی دشوار خلاص شوید، اما بهتر شدن مسائل دلیل موجهی برای اغراق کردن نیست. خوش بین بودن اکنون رویکرد مناسبی است، برای اینکه به شما اجازه می‌دهد فراتر از ترسهایتان حرکت کرده و با دیگران رفتاری بهتر داشته باشید. اما به خود اجازه ندهید که تحت تأثیر هیجانات رایج قرار بگیرید و یا زودتر از آن که فکر می‌کردید ناامید شوی

 فال شیخ بهایی  ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

بلندپروازی شما بسادگی می‌تواند شما را از راه تان منحرف کند ولی شما قادرید که با تغییر مقداری از عوامل جایگزین شرایط خود را تغییر دهید. طبیعتا زندگی بسیار پیچیده است بنابراین سعی نکنید تا خود را حتی در جزیی ترین امور استاد بدانید و بخواهید که به تنهایی گلیم خود را از آب بیرون بکشید. فقط روی بخش‌های مهم تمرکز کنید.خوشبختانه بقیه چیزها به خودی خود حل خواهند شد.

 فال شیخ بهایی  ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

به تازگی خداوند به شما هدیه خوبی را بخشیده است، به همین دلیل شما انرژی بسیار زیادی را برای مقابله با مشکلات زندکی تان به دست ﺁورده اید و بخاطر این موضوع خدا را شاکر هستید. شما در عین حال باید از زندگی که در خال حاضر دارید تمام استفاده را بکنید زیرا ممکن است هر لحظه این اوقات خوش به پایان برسد. به دلیل هدایا و موهبت‌هایی که خداوند به شما ارزانی داشته است مغرور نشوید، به فعالیت‌هایتان مثل سابق ادامه دهید و کسی را از دست خود نرنجانید.

 فال شیخ بهایی  ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

فردا زمان آن است تا به خودتان برسید و بیشتر به خواسته ها و سلامت خود اهمیت دهید. خوش بینی هایی که فردا دارید، کمک می کنند تا خیلی از پروژه هایی که مدت های زیادی بی نتیجه در گوشه ذهن یا کامپیوتر شما در حال خاک خوردن هستند را اجرایی کنید. تردیدها را کنار بگذارید. از فردا غبار تیره‌گی ها کنار رفته و دید شما به زندگی و رویدادها عوض شده است. از این فرصت برای طی کردن پله های ترقی استفاده کنید. در ضمن، حس دست و دل بازی شما نیز فردا زیاد است، عشقتان را به شام دعوت کنید یا برای او هدیه ای بخرید. لازم نیست زیاد ریخت و پاش کنید همین که موجب خوشحالی فرد موردعلاقه تان بشوید، کافی است.

 فال شیخ بهایی  ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

شما باید تا جایی که امکان دارد بر روی وظایف و مسئولیتهایتان در محل کار تمرکز کنید. اما مشکل اینجاست که شما دقیقاً نمی‌دانید دیگران در محل کار چه انتظاراتی از شما دارند. حتی اگر شما سئوال کنید، شاید بیشتر از آن چیزی که می‌دانید اطلاعات به دست نیاورید. بیشتر از اینکه به دنبال پیدا کردن جزئیات بیشتری باشید، فقط باید به مسائل واضحی که کارآمدتر نیز هستند توجه کنید.

 فال شیخ بهایی  ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

در تماس بودن با جنگجوی درونیتان بیش از اینکه فکرش را بکنید سخت و دشوار است. با وجود اینکه بعضی اوقات می‌دانید که باید چکار بکنید ممکن است در رابطه با خودتان احساس ناتوانی و درماندگی کنید. به جای اینکه به خود سخت بگیرید و مدام از خودتان انتقاد کرده و بدین ترتیب خود را دیوانه کنید آرام باشید و به خود قول بدهید که در رابطه با این بی‌ارادگی‌تان کاری انجام دهید. مطمئن باشید این بی‌هدفی مدت زیادی طول نخواهد کشید.

 فال شیخ بهایی  ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

فردا به شدت نیاز دارید که تنها باشید، اما تا موقعی که وظایفتان را به طور کامل انجام نداده اید، شاید نتوانید در خلوت خودتان تنها باشید. البته شما بیشتر از اینکه به فکر خودتان باشید، به فکر عمل کردن به قولهایتان و کمک کردن به دیگران هستید. خیلی عجیب است! شما دوست دارید یکدفعه جهش داشته باشید، کارهای لازم را انجام دهید و بعد یکدفعه عقب نشینی کنید! خوشبختانه شما می‌توانید دو روش متفاوت را تجربه کنید، پس از کارتان عقب نشینی نکنید!~

 فال شیخ بهایی  ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

فردا ماه در حال حرکت کردن به سوی سومین خانه شما یعنی خانه سفرهای کوتاه می‌باشد و ناآرامی‌و بی‌قراری‌تان امری کاملاً طبیعی است. شما فردا فقط برای اینکه از منزل خارج بشوید ممکن است که به یک فروشگاه و یا مکانی تفریحی و گردشگری بروید. اگر تا آخر روز پیشرفت چندانی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید.~

 فال شیخ بهایی  ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

با شخصی آشنا خواهید شد که ایده هایش راجع به زندگی خیلی به شما شبیه هستند و می توانید دوست های خیلی خوبی برای هم باشید، پس این رابطه را حفظ کرده و ادامه دهید. بین عقل و احساستان دوگانگی به وجود آمده است و نمی دانید باید به حرف کدام یک گوش بدهید. با وجود این جدال درونی به زودی خواهید توانست این دو را با هم ترکیب کرده و بین آنها تعادل ایجاد کنید. حالا دیگر متوجه شده اید از زندگی چه می خواهید. در حال حاضر زندگی شخصیتان برایتان در اولویت نیست و می دانید که باید برای رسیدن به موفقیت در زمینه کاری و ایجاد تغییرات مورد نیاز باید توجهتان را به این مسائل منعکس کنید، هرچند همسرتان زیاد از این کار شما خوشش نخواهد آمد، اما او نیز از نتایجی که خواهید گرفت خوشحال خواهد شد.

 فال شیخ بهایی  ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

در رابطه با آرزوهایتان تغییرات کوچکی صورت می گیرد. شاید یک مسئله را کاملاً‌ ساده گرفته اید و اکنون متوجه اهمیت آن شده اید. سعی کنید در رابطه با یک فرصت خیلی مردد نباشید زیرا ممکن است آن را از دست بدهید. دوستان پیشنهادات خوبی دارند و از این که درکنارتان هستند خوشحال می شوید.اگر به حمایت روحی احتیاج دارید در حال حاضر همه حامی شما هستند.سعی کنید سرگرمی مورد علاقه تان را انجام دهید تا آرامش پیدا کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: