فال شیخ بهایی | فال و طالع بینی شیخ بهایی

فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 25 فروردین ماه | کلیک کنید و طالعتان را بخوانید

فال شیخ بهایی خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 15595
سایت سرگرمی روز :

فال شیخ بهایی یکی از کامل ترین و جامع ترین فال های پر طرفدار در بین ما ایرانیان است. ما در سایت سرگرمی روز سعی کرده ایم فال شیخ بهایی را به صورت روزانه و دقیق برای شما عزیزان آماده و تقدیمتان کنیم؛ در ادامه فال خود را میخوانید.

 

فال ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

فردا ممکن است آنقدر مجذوب رویاهای خود شوید که فراموش کنید به دنیای زمینی برگردید. مسلما یک روز تعطیل برای سلامت شما خوب است اما فکر نکنید که قادر خواهید بود مسئولیت‌های روزانه خود را نادیده بگیرید. طرح ریزی یک راه فرار موقتی ایده خوبی است. به یاد داشته باشید؛ رییس خودبودن خیلی بهتر از این است که منتظر دیگری شوید تا به عنوان یک قهرمان به کمک تان بیاید.

 فال ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

تصمیم گرفته اید خودتان را از تمام محدودیت هایی که برای خودتان ساخته اید رها کنید و از هر موقعیتی که در شما احساس محدودیت بوجود بیاورد دوری کنید. در این راستا بد نیست یک سفر کوتاه آخر هفته و یا اگر وقت و پول کافی برای این کار را دارید سفری نسبتا طولانی مدت را در برنامه خود قرار دهید، حتی بد نیست همین فردا برای خریدن چیزهایی که در سفر لازم خواهید داشت اقدام کنید. اخبار خوبی در رابطه با مسائل مالی و اقتصادی در راه هستند. مواظب باشید ترکش انفجار عصبی یکی از اعضای خانواده به شما نخورد و برای کاری که نکرده اید مواخذه نشوید. بهتر است تا سه هفته آینده جابجایی منزلتان را در برنامه تان قرار ندهید. در مکالمه با عشقتان مواظب طرز حرف زدنتان باشید تا مبادا دعوایی سر بگیرد.

 فال ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

فردا از غرور و افاده های بیجا اجتناب کنید، چرا که حرص همه را با این کار در خواهید آورد و این برای شما اصلا خوب نخواهد بود. کاری به کار کسی نداشته باشید و سرتان به کار خودتان باشد. به حرف دیگران اهمیت ندهید و به ویژه در مورد مسائل عاطفیتان همانطوری که خودتان دلتان می خواهد زندگی کنید، این که آنها چه فکری می کنند هیچ اهمیتی ندارد. همراه با عشقتان یک شب فوق العاده را بگذرانید، دست در دست هم به پیاده روی بروید، خارج از منزل شام بخورید و از خوشی های کوچک زندگی لذت ببرید. اگر حرفی برای گفتن به عشقتان دارید این فرصتی بسیار خوب می تواند باشد.

 فال ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی‌دهد، برای اینکه اکنون ثابت شده است که مسیر فکری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یک زنجیره از کلمات بی‌پایان می‌تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه کند. سعی نکنید که جریانهای ذهنی را خاموش کنید. فقط دریابید که زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.

 فال ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

شما چند روزی است که به مشکل پیچیده‌ای برخورده‌اید و ظاهرا هم تا فردا راه حل ساده‌ای به ذهتان نرسیده است. شما حتی اگر از نظر زمان و یا مکان از خانه و خانواده تان دور باشید، اما هنوز هم از یک مشکل قدیمی خانوادگی اذیت می‌شوید. اما حالا هیچ چیزی به طور کامل این مشکل را حل نمی‌کند و هرقدر که بیشتر به خودتان فشار بیاورید اوضاع پیچیده تر می‌شود. پس به زور سعی نکنید کاری را انجام ندهید وگرنه واقعا مایوس خواهید شد.

 فال ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

شما قدرت فوق العاده زیادی در درک صحیح و درست مطالب و اتفاقات زندگی تان دارید. شما همیشه تلاش خود را انجام داده اید و با قدرت درک بالایی که دارید ﺁینده خوبی را برای خودتان رقم زده ‌اید. شما طبعا انسانی سخت کوش هستید و در هر جا و هر مرحله از زندگی تان باشد تلاش را سر لوحه زندگی‌تان قرار می‌دهید به همین دلیل خیلی کم دیده می‌شود که شما از زندگی تان نا امید باشید. اصلا نگران مسائل شغلی و روابط اجتماعی تان نباشید زیرا به بهترین نحو ممکن حل می‌شوند. مثل سابق به تلاش‌هایتان ادامه دهید. ﺁبان شما در این روزها بیش از اندازه کار می‌کنید، فعالیت‌های اجتماعی‌تان فوق العاده زیاد است. شما از این کارهای خیلی خسته شده اید اما به دلیل مسئولیت‌های زیادی که دارید نمی‌توانید از ﺁنها شانه خالی کنید، اما توصیه می‌کنیم که کم کم مسئولیت‌های اجتماعی تان را کاهش دهید و به زندگی شخصی تان نیز بپردازید و قبل از این که دیر شود به زندگی خانوادگی تان نیز اهمیت بیشتری بدهید. ﺁذر شما در روزهای گذشته انرژی مثبت بیشتری را برای مقابله با مشکلات زندگی‌تان داشتید، اما در این اواخر انرژی مثبت تان کاهش پیدا کرده است. شما تلاش‌های زیادی را در جنبه‌های مختلف زندگی‌تان انجام می‌دهید اما متاسفانه هیچ کدام از این راه حل‌ها نیز جواب نمی‌دهند اما به شما توصیه می‌کنیم به جای این که در چندین نقطه انرژی تان را پخش کنید، در یک نقطه و با تمرکز بیشتری انرژی‌تان را متمرکز کنید.

 فال ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

شما فردا آماده یک جهش بزرگ هستید،‌ حتی اگر حس کنید که قبلا در مسیر قرار گرفته‌اید. موشک تقویت یافته انرژی شما آماده آتش است، اما بهتر است که اول مسیر خود را مشخص کنید. متاسفانه، شما ممکن است در نهایت به طور همزمان به فرصت‌های مختلفی و بسیار متفاوتی دست یابید که ندانید از میان آنها کدام را انتخاب کنید. با وجود این، انتخاب یک مسیر درست الان زودتر از ان که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و شما را هدف تان خواهد رساند.~

 فال ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

شما در زندگی تان فردی مثبت بین هستید به همین دلیل با تمام مشکلاتی که پیش می‌ایند به راحتی مقابله می‌کنید و هیچ اتفاقی هر چند خیلی بزرگ باشد نمی‌تواند مانع شما شود.شما به تنهایی این احساس را در خود نگه نمی‌دارید بلکه با صحبت‌ها و رفتارهای مثبت تان این موضوع را به دیگران نیز القا می‌کنید به همین دلیل خداوند راه‌های سعادت و خوشبختی را بیش از پیش بر سر راه شما قرار می‌دهد.استدلال‌ها و آنالیزهای که در رابطه با دیگران انجام می‌دهید یا حدس می‌زنید کاملا به واقعیت می‌پیوندند اما توصیه می‌کنیم به انها زیاد اهمیت ندهید زیرا باعث می‌شوند که شما رفتاری نا عادلانه را پیشه خود کنید.

 فال ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

ممکن است شما متوجه این نشوید که با مانع و مخالفت روبرو شده اید، اما وقتی در نیمه راه با فردی سرسخت بر خوردید واقعاً این حس به شما دست می دهد. به جای اینکه دیگران را متقاعد کنید که عملکردشان اشتباه بوده است، سعی کنید که این مشکل را با روشی درست حل کنید. باید تا موقعی که توانایی پیدا کنید یک موضوع را از جنبه های مختلف بررسی کنید، رویش کار کنید، حتی اگر نتوانستید با روش خود عمل کنید حداقل با افرادی که دچار مشکل شده اند یبشتر همدردی خواهید کرد.

 فال ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

فردا احتمالا بسیار سخت کار می‌کنید اما کارتان زیاد موثر نیست و به چشم نمی‌آید. شاید آنقدر دلسرد شوید که حتی خود را تسلیم کنید. اما اکنون زمان مناسبی برای دست کشیدن از کار نیست به خاطر اینکه احتمالا بیشتر از آنچه فکر کنید به خط پایان نزدیک هستید. زمانی که از آن عبور کنید دیگران از نقش مهمی که در این راه داشته‌اید با تحسین یاد خواهند کرد.~

 فال ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

فردا از یک طرف شما وسوسه شده‌اید از زیر کار فرار کنید و یا اینکه حداقل تا جایی که امکان دارد کار کمتری انجام دهید. البته این سخن به معنی این نیست که شما می‌خواهید کسی را گول بزنید؛ بلکه معنی این حرف این است که شما وسوسه شده‌اید به جای انجام دادن وظایف شغلی کاری لذت بخش‌تر انجام بدهید. اما شما خودتان هم می‌دانید که جیم شدن از سر کار برایتان دردسرهایی به همراه دارد. پس به کارتان ادامه داده و از زندگی تان لذت ببرید، اما در این راه کسی را ناراحت نکنید.~

 فال ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

شما فردا زیاد صبور نیستید! چرا که افراد دیگری هستند که نیازمند توجه و مراقبت بیشتری بوده و در اولویت قرار دارند. شما از وقتی که فهمیده اید که تنها فرد در میدان بازی نیستید، نمی‌فهمید که چرا برخی از مردم موقعیت خود را بیش از اندازه بزرگ می‌کنند! باهمه این احوال الان بهتر است که به خاطر داشتن صلح و آرامش با افراد دیگر مخالفت نکنید.~

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: