میخوای از راه دور ذهن هر کسی که دلت میخواد رو بخونی؟ | بیا اینجا تا روشش رو بگم

همه انسان‌های توانایی تقویت نیروهای درونی خود را دارند؛ تنها به کمی تمرین نیاز است تا این نیروها را قوی‌تر کرده و تحت کنترل بگیرید و سپس با استفاده از آن‌ها به ذهن دیگران نفوذ کنید.

کدخبر : 16231
سایت سرگرمی روز :

شما با قدرت نفوذ به ذهن دیگران و تله پاتی می‌توانید کارهای زیادی انجام دهید. مثلا می‌توانید بدون تلفن زدن به دوست خود کاری کنید تا به شما فکر کند و حتی با شما تماس بگیرد! شاید عجیب به نظر برسد اما همه می توانند این کار را انجام دهند. مهم ترین عامل در موفقیت اعتماد داشتن به توانایی های درونی تان است.

در این مطلب به بررسی روش نفوذ به ذهن دیگران از راه دور خواهیم پرداخت. اما نفوذ به ذهن دیگران از راه دور چگونه است؟ آیا می توان از راه دور به ضمیر ناخودآگاه دیگران نفوذ پیدا کرد؟ چرا باید به ضمیر ناخودآگاه نفوذ کنیم؟ برنامه ریزی و نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران بسیار مهم است و می تواند کاربرد متفاوتی داشته باشد.

از طریق این روش ها شما می توانید دیگران را شیفته و عاشق خود کنید یا اینکه رابطه ای را که تمام شده است را مجددا بازگردانید. نکته دیگری که در مورد نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران وجود دارد این است که شما می توانید از این طریق،  ضمیر ناخودآگاه دیگران را برنامه ریزی کنید تا برای داشتن رابطه ای با دوام و سالم آن را مدیریت کنید. روش های بسیاری برای این امر وجود دارد که در ادامه برخی از آنها را بررسی کرده ایم.

نفوذ به ذهن دیگران از راه دور : ضمیر ناخودآگاه چیست؟

قبل از اینکه روش های نفوذ به ذهن دیگران از راه دوررا بدانید ابتدا باید ناخودآگاه را بشناسید. مطمئنا شما قصد دارید از طریق نفوذ به این ضمیر دیگران را شیفته خود کنید اما آیا راجب ضمیر ناخودآگاه خود اطلاعاتی دارید؟ مزیت های خود را می دانید؟ ضعف های خود را شناخته اید؟ آیا خود را فردی بی نقص می دانید؟ اگر قصد دارید بر ضمیر ناخودآگاه دیگران نفوذ کنید ابتدا باید خود را بشناسید. باید بدانید که آیا می توانید یافته های خود را به صورت منظم سازمان دهید یا خیر! اگر آمادگی لازم را داشته باشید و در خود تغییر مثبتی ایجاد کنید مسلما می توانید از روش های نفوذ به ناخودآگاه دیگران نیز بهره‌مند شوید.

چه روش هایی برای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه از راه دور وجود دارد؟

مغز انسان دارای بخصوص ناخودآگاه است که این قسمت توسط ورودی که همان اتفاقات اطراف ما هستند برنامه ریزی می شود. کار های دیگران، رفتار دیگران، زبان بدن و نگاه و… تمامی این اتفاقات سبب می‌شود سیگنالی به وجود بیاید. این سیگنال را ناخودآگاه دریافت کرده و پس از تجزیه و تحلیل برای برنامه ریزی دستورالعملی ایجاد خواهد شد. برای اینکه بتوانید راه نفوذ به ذهن دیگران از راه دور را پیدا کنید، ابتدا باید ارتعاشات و سیگنال هایی که ضمیر دریافت می کند را بشناسید.

برای نفوذ به ذهن دیگران از راه دور با شناخت ارتعاشات و سیگنال ها، می توانید سیگنال درستی را به ناخودآگاه دیگران ارسال کنید. سیگنال ها با توجه به موارد بسیاری تشکیل می شکند. یکی از تکنیک هایی که می توان از آن برای ارسال سیگنال استفاده کرد برطرف کردن نیاز این ضمیر است که این عمر سبب می‌شود نیاز عشق در فرد ایجاد شود.

نفوذ به ذهن دیگران از راه دور : چگونه نیاز های ناخودآگاه را بشناسیم؟

با توجه به راه های نفوذ به ذهن دیگران از راه دور شما می توانید نیاز ها را تشخیص دهید و رابطه را گرم تر کنید. نیاز ها به دو صورت خود آگاه و ناخودآگاه در فرد وجود دارد و شما برای اینکه این دو نیاز را تشخیص دهید و از هم اشتباه نگیرید باید این نیاز ها را بشناسید. اگر نیاز های خودآگاه خود را برطرف کنید به شخصی تبدیل می شوید که جذابیت خاصی ندارد و همواره در دسترس است. توجه داشته باشید که در یک رابطه نباید به این جایگاه برسید. جایگاه شما در رابطه باید به گونه ای باشد که مخاطب همواره اضطراب از دست دادن شما را داشته باشد و برای دیدن شما اشتیاق بسیاری داشته باشد و به بیان دیگر برای او دست نیافتنی باشید.

نفوذ به ذهن دیگران از راه دور : نیاز های ناخودآگاه چیست؟

بهترین راه برای نفوذ به ذهن دیگران از راه دوربررسی نیاز های ناخودآگاه است. اما این نیاز ها چیست؟ چه نیاز هایی جزو نیاز ناخودآگاه هستند؟ نیاز های ناخودآگاه از ابتدای شکل گیری شخصیت انسان به وجود می آید و این نیاز ها با رشد افراد بزرگ تر می شوند. توجه داشته باشید اگر نتوانید این نیاز را کنترل کنید خلا این نیاز را بیشتر احساس خواهید کرد و بی شک این خلا در رفتار و شیوه زندگی تاثیر گذار خواهد بود. ناخودآگاه خود به خود تغییر نمی کند!

از قدرت کلمات بر روی ذهن دیگران استفاده کنید!

نیاز های ناخودآگاه ریشه در عواملی همچون عقده حقارت، سرکوب، تشویق، رقابت، کمبود، حسادت و… دارند. برای نفوذ به ذهن دیگران از راه دورشناخت نیاز های ناخودآگاه تنها روش نیست! سابلیمینال از جمله روش های مدرنی محسوب می شود که می تواند در این امر بسیار کارآمد باشد. سابلیمینال ها حاوی کلمات و عبارات تاکیدی هستند که بر ناخودآگاه شما تاثیر می‌گذارند. شما میتوانید با سابلیمینال قدرت عبارات بر روی ذهن دیگران را به دست بیاورید.

شما می توانید از دیگران بخواهید با شما تماس بگیرند!

شما می توانید با استفاده از توانایی تله پاتی از دیگران درخواست کنید به شما تلفن بزنند. برای این کار باید مدتی به طور مداوم به آنها فکر کنید. اگر آن فرد به اندازه کافی حساس به انرژی باشد انرژی شما را دریافت خواهد کرد و به فکر شما می افتد. اگر می خواهید بدانید توانایی انتقال شفاف یک پیام را دارید یا نه می توانید بجای درخواست تماس تلفنی، روی موضوعات شخصی تری که بین شما و او مشترک است تمرکز کنید. بدین منظور مراحل زیر را انجام دهید:

شخص مورد نظر خود را انتخاب کنید

این فرد باید شما را بشناسد اما به طور کاملا منظم با شما در ارتباط نباشد. توصیه می شود از انتخاب فردی که ارتباط تان با آن قطع شده یا در گذشته شریک احساسی تان بوده پرهیز کنید.

با تمرین تنفسی شروع کنید

هنگام دم تا چهار شماره بشمرید، کمی نفس خود را حبس کنید و با چهار شماره بازدم را انجام دهید. بعد از تعدادی تکرار برای آخرین مرتبه با هشت شماره عمل دم، کمی مکث و سپس هشت شماره بازدم را انجام دهید. این تمرین باعث ریلکس شدن بدن و آرام شدن ذهن شما می شود.

تمرین تنفسی بالا را دو مرتبه دیگر تکرار کنید

زیرا آرام بودن و پاکسازی ذهن برای مراحل بعدی الزامی است.

چشمان خود را ببندید و یک صفحه نمایش را تصور کنید

با چشم ذهن خود ببینید

که در میان یک سبزه زار وسیع ایستاده اید و ۷ بادکنک به رنگ های قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، بنفش، و نیلی در دست دارید. با بادکنک قرمز شروع کنید و آنرا در آسمان رها کنید، هنگامی که اولین بادکنک در آسمان دور و دورتر شد و دیگر قابل دیدن نبود بادکنک بعدی را رها کنید.

هنگامی که همه بادکنک ها را رها کردید، صفحه نمایش را تصور کنید که در یک گوشه آن یک تلفن و در گوشه دیگر فرد مورد نظرتان قرار گرفته است.

ببینید که فرد مورد نظرتان به سمت تلفن می رود و سپس با شما تماس می گیرد. شما با خوشحالی با او در حال گفتگو هستید. این تمرین را به مدت ۵ روز متوالی انجام دهید تا نتیجه بهتری ببینید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: