پیام فرشتگان | فرشتگان نگهبان

اسم فرشته روز شنبه رو یادبگیر و پیامش و دریافت کن | راه های ارتباط برقرار کردن با فرشتگان

شما می‌توانید به مراقبه با ابرفرشتگان در روزی مشخص از هفته مشخصی بنشینید. عارفان برای مراقبه با فرشتگان ایام هفته را از یکدیگر تفکیک می‌کنند. به‌تناسب هدفی که از مراقبه دارید در تمرین قرار بگیرید و فرشته مورد نظرتان را دعوت کنید تا به شما بپیوندد:

کدخبر : 18643
سایت سرگرمی روز :

شنبه‌ها، فرشته نظم

کاسیل (به انگلیسی: Archangel Cassiel/Casiel) فرشته نظم و صبوری است. مراقبه با کاسیل در روزهای شنبه، اول هر هفته کمک می‌کند انرژی کافی برای کنار گذاشتن الگوهای ناکارآمد رفتاری را کنار بگذارید، ظرفیت خود را افزایش دهید و صبورانه برای اهدافتان تلاش کنید. کاسیل شما را راهنمایی می‌کند و به شما استقامت و انعطاف لازم را می‌بخشد.

وقتی با فرشتگان به مراقبه می‌نشینید اجازه می‌دهید ابعاد معنوی وجود شما از زمین خاکی و مادی فراتر برود و به خداوند نزدیک‌تر شود. فرشتگان به اعتقاد ادیان و همچنین فیلسوفان کهن، رابط خالق و بندگان او هستند. به همین دلیل ارتباط با فرشتگان می‌تواند به آرامش شما کمک کند و توانایی کسب آن‌چه در پی آن هستید را به شما ببخشد. این موجودات راهنمای ما برای بهبود زندگی‌مان هستند و از ما محافظت می‌کنند.

ادیان مختلف نظراتی متفاوت درباره فرشتگان دارند. بااین‌حال اگر آن‌ها را محافظان و یاری‌بخشان انسان در نظر بگیریم تعریف فرشته فراتر از مذهب و دین می‌رود و به مفهومی معنوی و فراانسانی تبدیل می‌شود. فرشتگان موجوداتی خیرخواه، محافظ، مهربان و شفابخش هستند و اگر از آن‌ها کمک بخواهید به کمک شما می‌آیند.

نحوه مراقبه با فرشتگان در حالت کلی مانند انواع مراقبه است. تفاوت این تمرین با سایر مراقبه‌ها و مدیتیشن‌ها جزئی و در نحوه اتصال و هدف نهایی آن است. به‌طور خلاصه مراحل مختلف مراقبه یا مدیتیشن را مرور می‌کنیم:

ساعت مشخصی را به مراقبه اختصاص بدهید و راس ساعت شروع کنید.

در جایی آرام، ساکت و تمیز قرار بگیرید و لباس مناسب و راحتی به تن کنید.

صاف روی زمین یا بالشتک مخصوص مدیتیشن بنشینید. دقت کنید که مهره‌های ستون فقرات شما در یک راستا باشند. حالا چشمانتان را ببندید.

با چند نفس عمیق شروع کنید. نفس را به درون بکشید، چند ثانیه نگه دارید و آن را خارج کنید. دقت کنید مدت بازدم شما باید تقریبا دو برابر مدت دم باشد تا به آرام‌سازی و کاهش ضربان قلب کمک کند.

این بخش از مراقبه فرشتگان از سایر مراقبه‌ها متفاوت است. با فرشته مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید. طبق باورهای عرفانی، هر کدام از فرشتگان مسئولیت خاصی را به عهده دارند. فرشته مورد نظرتان را فرا بخوانید، به‌شکل نور آن را تصور کنید و از او کمک بخواهید. اگر نمی‌دانید کدام از کدام فرشته باید کمک بگیرید نگران نباشید؛ در بخش بعدی به آن پرداخته‌ایم.

هر قدر که دوست دارید به مراقبه ادامه بدهید.

در انتها به آرامی از مراقبه خارج شوید، به زمین خاکی برگردید و با چند نفس عمیق مراقبه را به پایان ببرید.

چند پیشنهاد برای تجربه مراقبه معنوی با فرشتگان

هرچه مراقبه شما عمیق‌تر و معنادارتر باشد نتایج بهتری از آن خواهید گرفت. برای بهبود شرایط مراقبه خود می‌توانید پیشنهادهای زیر را به کار ببرید:

استفاده از شمع: روشن کردن چند شمع در فضای مراقبه می‌تواند به پاکسازی آن کمک کند و فضایی معنوی‌تر بسازد.

استفاده از مراقبه با فرشتگان صوتی: می‌توانید از فایل‌های صوتی مراقبه با فرشتگان استفاده کنید. این آموزش‌های صوتی کمک می‌کند ذهن شما کمتر از مسیر منحرف شود و مراقبه متفاوتی را تجربه کنید.

تکنیک نوشتن: ترجیحا در انتهای مراقبه، تجربه خود را یادداشت کنید. می‌توانید این کار را در حین مراقبه نیز انجام بدهید و طی نوشتن خواسته‌های خود را با فرشته در میان بگذارید.

مانترا یا ذکر: یکی از راهکارهای افزایش تمرکز ذهن و جلوگیری از سرگردانی آن حین مراقبه استفاده از ذکر برای ارتباط با فرشتگان است. مانترا یک عبارت بی‌معنا است که تکرار آن به شما کمک می‌کند مراقبه‌ای متمرکز داشته باشید. ذکر گرفتن نیز ذهن شما را به سمت خالق جهان متمایل می‌کند و اجازه پریشانی حین تمرین را به آن نمی‌دهد.

هرگز یکباره مراقبه را به پایان نبرید و از جای خود بلند نشوید. این کار ممکن است به حالت تهوع، سرگیجه و سردرد منجر شود. زمان کافی به خود بدهید تا حالت عادی شما برگردد.

ترجیحا مراقبه با فرشتگان را به ساعات پایانی روز و پیش از خواب موکول کنید. این کار به شما خوابی آرام و عمیق می‌بخشد. به‌علاوه مراقبه با فرشتگان معمولا خواب‌آور است و نباید در حالت ایستاده یا در محیط‌های عمومی انجام شود.

 

منبع: مکتوب نامه
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: