وام | وام قرض الحسنه | وام فوری

وام 300 میلیون تومانی بانک ملی بدون ضامن برای همه | وام قرض الحسنه بانک ملی با کارمزد 4 درصد

آخرین اخبار درباره پرداخت وام فوری و وام قرض الحسنه را در سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 18912
سایت سرگرمی روز :

طرح تسهیلاتی اعتبار ملی بانک ملی ایران / بدون ضامن و بدون چک و سفته و کسر حقوق تا 5 میلیارد ریال وام بگیرید

بعد از طرح موفق مهربانی بانک ملی ایران در پرداخت وام قرض الحسنه 300/000/000 تومانی با کارمزد 4 درصد به صورت غیر حضوری و استقبال مشتریان از این طرح ٬ اکنون بانک ملی با ارایه یک طرح جدید تسهیلاتی به نام اعتبار ملی تا سقف 500/000/000 تومان به عموم افراد وام بدون ضامن پرداخت می کند.

در طرح اعتبر ملی بانک ملی ایران که بر مبنای امتیاز حساب تا سقف ۵ میلیارد ریال قابلیت تخصیص منابع به متقاضیان را داراست، شرایط به نحوی طراحی شده است که اقشار مختلف بتوانند به‌صورت غیر حضوری و بر بستر سامانه بام افتتاح حساب کنند و به سهولت با امتیاز حساب افتتاح شده اقدام به دریافت تسهیلات کنند.

طرح جدید تسهیلاتی بانک ملی ایران تحت عنوان «اعتبار ملی» در طبقه تسهیلات مرابحه با نرخ ۱۴ درصد و دوره بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماه قرار دارد و پس از احراز شرایط در کمتر از ۳ ساعت تسهیلات به حساب متقاضی واریز می‌شود.

این طرح بر اساس کارکرد میانگین حساب و بدون نیاز به چک، سفته و گواهی کسر از حقوق برای تمامی رتبه‌های اعتباری مشتریان قابلیت دریافت دارد.

متقاضیان دریافت وام در طرح اعتبار ملی سه ماه بعد از افتتاح حساب در صورتیکه از نظر کارکرد میانگین حساب حائز شرایط باشند پس از گذشت حداقل سه ماه و حداکثر ۱۸ ماه امکان دریافت تسهیلات را خواهند داشت و پس از گذشت ۶ ماه از حداکثر زمان اعلام شده باید نسبت به تعیین تکلیف امتیازات اخذ شده اقدام نمایند.

کلیه افراد جامعه هم افراد حقیقی و هم افراد حقوقی می‌توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند.

به زودی جدول محاسبه این وام بر اساس مدت زمان سپرده گذاری و میزان تسهیلاتی پرداختی و تعداد اقساط از طریق سایت و کانال بانک اول به اطلاع شما خواهد رسید.

وام گیرنده و ضامنین نباید دارای چک برگشتی و تسهیلات سر رسید گذشته و معوق در شبکه بانکی باشند.

بانک ملی ایران به منظور پاسداشت آیین قرض الحسنه و حمایت همه جانبه از مشتریان خود که چنین حساب‌هایی دارند، طرح تسهیلاتی تحت عنوان «مهربانی» را تدارک دیده است. این طرح تسهیلاتی قبلا با نام نهال ملی شناخته می‌شد اما اکنون به نام مهربانی شناسایی می‌شود. سقف وام این طرح به 300 میلیون تومان می‌رسد.

 افرادی که در بانک ملی ایران سپرده قرض الحسنه دارند امکان درخواست تسهیلات برای وام 300 میلیونی این مجموعه را خواهند داشت. این تسهیلات تنها با ارائه ضامن رسمی پرداخت می‌شود و سودی ندارد. به منظور دریافت این تسهیلات، داشتن یک ضامن کفایت می‌کند. البته بانک به منظور پوشش هزینه‌های خود کارمزد دو یا چهار درصدی برای این وام قرار داده است. افراد بعد از دریافت این تسهیلات تا 60 ماه امکان بازپرداخت اصل و سود آن را دارند. در صورتی که فردی مایل به ادامه فرآیند دریافت تسهیلات مذکور نباشد، می‌تواند امتیاز آن را به دیگران ارائه بدهد.

افرادی که مایل به دریافت وام مذکور با کارمزد مشخص و بازپرداخت تعیین شده باشند باید هر ماهه 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان قسط بپردازند. کل سود تسهیلات مذکور 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان می‌رسد.

 

منبع: بانک اول
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: