تست شخصیت شناسی | بگو کدوم وسیله رو انتخاب می‌کنی تا بگم در کودکی و گذشته چی آزارت میده و چجوری بودی!

آیا تا به حال احساس کرده اید که دوره های خاصی از تاریخ علاقه یا طنین خاصی برای شما داشته است؟ شاید شما با برخی از زندگی های گذشته ارتباط دارید که اثر خود را در ناخودآگاه شما به جا گذاشته است.

کدخبر : 19818
سایت سرگرمی روز :

در زیر ۳ تصویر از آیتم‌های مختلف را مشاهده خواهید کرد. به هر یک از آنها نگاه دقیقی بیندازید و یکی را انتخاب کنید که بیشتر شما را جذب یا علاقه مند می‌کند:

تست شخصیت شناسی

.. .. ..

.. .. ..

.. .. ..

.. .. ..

.. .. ..

.. .. ..

.. .. ..

.. .. ..

نتایج تست شخصیت شناسی

دستکش توری زنانه: اگر دستکش توری زنانه را انتخاب کنید، ممکن است روح شما با دوران رنسانس مرتبط باشد. زمان اکتشافات بزرگ در هنر، علم و فرهنگ بود. شما احتمالاً ذائقه ظریفی داشتید و از زیبایی و هارمونی قدردانی می کردید. زندگی گذشته شما ممکن است با موقعیت اجتماعی بالا یا فعالیت خلاقانه همراه باشد.

 

قطب نما: انتخاب قطب نما نشان می دهد که زندگی گذشته شما ممکن است در زمان دزدان دریایی رخ داده باشد. شما می توانید یک مسافر بی باک باشید که به دنبال ماجراجویی و اکتشافات جدید است. روح شما برای آزادی و استقلال تلاش می کند و زندگی گذشته شما می تواند پر از خطرات و ماجراهای باورنکردنی باشد.

 

کتاب باستانی: اگر یک کتاب باستانی را انتخاب کنید، ممکن است این بدان معنا باشد که زندگی گذشته شما با دوران تفتیش عقاید و شکار جادوگران مرتبط است. شما می توانید یک دانشمند، یک کاشف یا حتی قربانی این دوران تاریک باشید. زندگی گذشته شما ممکن است سرشار از جستجوی دانش و مبارزه برای عدالت باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • اکبر
    0

    ازراه کوه وجنگل____پیام کبوتر،زندگی ام سروسامان بگیردخانمم برگرددآشتی کنیم وممکن صاحب خانه بشم/_____رنگ روح سفید مایل به طلایی ___اکثرا عیب دیگران یا چیزی که اگه عزیزانم بفهمند ناراحت میشوند/____مردم بادیدن چشمانم بیشتر از امید درچشمانم حرف می‌زنند چون خیلی بلا پشت سرهم سرم آمده ولی من زیادبها نمیدهم__بعضی هاوقتی به چشمانم چشم می‌دوزند دیگه چشم ازچشمانم نمی‌برند که خودم ازخجالت محل ترک میکنم چون این افراداکثرا خانم هستند___بازتوی عمرم چندنفری بهم گفتندچشمات مثل چشم قاتل هستش بهچیزهایی که مردم پی بردندحرفش زدندکفتم همین ممنون