بازنشستگان | رتبه بندی بازنشستگان

فوری/ اعمال رتبه‌بندی در حقوق بازنشستگان از این ماه | خبر خوش برای دولت برای بازنشستگان

بازنشستگان فرهنگی در مطالبه ای خواستار اعنال رتبه بندی در حقوق خود را دارند.

کدخبر : 19991
سایت سرگرمی روز :

متن کارزار مطالبه‌ی اعمال رتبه‌بندی در حقوق بازنشستگان۱۴۰۰ به شرح زیر است:

جناب آقای رئیس جمهور

سلام علیکم

ما فرهنگیان بازنشسته‌ی سال ۱۴۰۰، با وجود اینکه جناب آقای رئیسی ما را مشمول دریافت رتبه‌بندی نموده بودند، از اعمال آن در حق ما صرف نظر شده است

. لذا از جناب آقای رئیس جمهور خواهشمندیم که نسبت به برقراری آن در احکام ما اقدام نمایند. همچنین از ایشان خواهشمندیم که متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را به علت ضرورت اجرا، در اولویت کار خود قرار دهند.

با سپاس فراوان، جمعی از بازنشستگان ۱۴۰۰

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از وعده‌های بی‌سرانجام مسئولان انتقاد کرد و گفت: نمایندگان باید شأن نمایندگی خود را حفظ کرده و مراقب اجرای تمامی قوانین از سوی دستگاه‌های اجرایی باشند.

سارا فلاحی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه مجلس پاسخگو، دولت قدرتمند، حاکمیت اخلاق و کابینه کارآمد و پاکدست که در کلام امام جامعه بود زمانی شکل می گیرد که ما مسئولان فارغ از اختلافات خانمان برانداز سیاسی و صرفا در چارچوب گفتمان وحدت محور انقلاب اسلامی، عمل کنیم، گفت: ما نباید منافع مردم را به قربانگاه مطامع شخصی خود ببریم.

نماینده مردم ایلام، ایوان و چرداول در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه سیاست های وعده محور بی عمل زمانی که با شائبه استفاده ابزاری از مردم همراه باشد، مانند سرطانی هولناک به جان اعتماد مردم خواهد افتاد، عنوان کرد: پیش از انتخابات پولی را به حساب بازنشستگان واریز می کنیم و بعد از انتخابات آن را قطع می کنیم و شأن اجتماعی بازنشستگان زحمتکش خود را با خاک بی توجهی یکسان می کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: وعده به نتیجه رساندن طرح ضدتبعیض و حامل امید ساماندهی کارکنان دولت را می دهیم اما بعد آن را در فراموشکده سیاسی خود بایگانی می کنیم. وعده اعمال کامل رتبه بندی برای بازنشستگان فرهنگی 1400 و 1401 را می دهیم اما بعد آن را در یک فوتبال سیاسی بین نهادهای مختلف پاسکاری می کنیم.

فلاحی ادامه داد: در تریبون ها از شجاعت مردم مناطق جنگی صحبت می کنیم اما در عمل دریغ از اجرای قانون پرداخت حق مناطق جنگی و مردمان زحمتکش این مناطق. دسترنج کشاورزان زحمتکش را با پایین ترین قیمت می خریم اما بعد بدون توجه به دستان پینه بسته آنها، این بزرگواران زحمتکش را در هزارتوی ادارات ویلان می کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز بکار دولت طی روزهای آینده گفت: مجلس دوازدهم با تبعیت از رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری به طور قطع همراه دولت جدید است.

عباس صوفی  اظهار امیدواری کرد: در فضای وفاق و همدلی و نیز تبعیت از رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری می‌توانیم توسعه کشور در ابعاد مختلف و رضایتمندی مردم را همراه داشته باشیم.

وی ادامه داد: عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری گره گشای مشکلات کشور در عرصه‌های مختلف خواهد بود که این مهم با تعامل مجلس و دولت تحقق می‌یابد.

صوفی افزود: امروزه معیشت، مسکن و مشکلات صنوف مختلف از جمله بازنشستگان، فرهنگیان و کارکنان دستگاه‌های مختلف، زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده که با تعامل مجلس با دولت جدید می‌توان مشکلات کشور را رفع کرد.

وی خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری تاکید کردند در مسائل مهم کشور همه بخش‌ها باید یکصدا باشند براین اساس انتظار می‌رود مجلس و دولت از اختلاف پرهیز کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با هیات دولت توانمندی که به مجلس معرفی می‌شوند، مجلس نیز با نگاه به فرمایشات مقام معظم رهبری صلاحیت وزرا را بررسی خواهد کرد البته تلاش مجلس و دولت حل مشکلات و مسائل مردم خواهد بود.

وی با تاکید بر دوره اثرگذار و سرنوشت ساز مجلس دوازدهم و نگاه مردم به حل مشکلات جاری در کشور گفت: اگر مجلس رهنمودهای مقام معظم رهبری را در تصمیم‌گیری پیرامون مباحث راهبردی ملاک خود قرار دهد، می‌تواند مجلس موفق و اثرگذاری در مسیر خدمت به مردم باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: