فال | فال سرنوشت

از تقدیرت باخبر شو | فال سرنوشت امروز 20 مرداد ماه

فال سرنوشت سرگرمی روز و از دست نده که قراره با خوندنش از کل اتفاقای امروزت با خبر بشی.

کدخبر : 20467
سایت سرگرمی روز :

فال سرنوشت متولدین فروردین ماه

در زندگی مجبور به انتخاب هایی شدی که رضایت قلبی یهشون نداشتی.افسوس و پشیمانی زیادی داری ولی فال سرنوشت سرگرمی روز میخواد بدونی که این سختی ها به زودی تموم میشه و کمتر از یک ماه دیگه مالی که از دست دادی بهت بر می گرده.عشقی که الان سرد شده دوباره پر شور و هیجان میشه.

فال سرنوشت متولدین اردیبهشت ماه

خیلی زود زود خبرهای خوبی می شنوی.از طرف معشوق یک تماس تلفنی داری برای یک دیدار و یک سورپرایز بزرگ آماده شو.سرنوشت شما پایین و بالاهای زیادی داره.فرصت های زیادی تو زندگیت میاد که به موفقیت برسی وخودتو دست کم نگیر. در سرنوشت شما ثروت فراوان دیده میشه.

فال سرنوشت متولدین خرداد ماه

روزهای طاقت فرسای شما تمام شد.شادی در حال طلوع هست و خبرهای خوبی از طرف شریک عاطفیت بهت میرسه.یک مصاحبه کاری داری که به خوبی پیش میره. صدقه بده و اسفند دود کن که خیلی چشم زخم کنارته. گول یک تبلیغ و می خوری و مبلغ زیادی از دست میدی.

فال سرنوشت متولدین تیر ماه

شخص عاطفیت توقع داره تمام احساستو به پاش بریزی. اگر با کسی قهر هستی تا 6 روز دیگه آشتی داری. ماه های آذر و بهمن برات فوق العاده هستند. اگر بابت از دست دادن مالی نگرانی برات دوباره جبران میشه.از یک فروردین ماهی یا تیر ماهی خبر شوکه کننده میشنوی.

فال سرنوشت متولدین مرداد ماه

بین 2 تا رابطه دچار شک تردید میشی و  با صبوری انتخاب کن .یک راز بزرگ یا یک دزدی بزرگ از کسی شمارو متعجب میکنه .از کسی که اسمش م داره صحبتی شادی آور میشنوی. مکالمات عالی در باب یک مکالمه داری. انرژی های مثبت زیاد داری که بهتره بیشتر قدرشو بدونی.

فال سرنوشت متولدین شهریور ماه

از سمت یک رضا نامی شادی مالی داری . تا 8 وعده دیگه سفر هوایی داری.سر یک تهمت یا خبرچینی با یک نفر قطع رابطه میکنی که خیلی تو آیندت تاثیر مثبت داره. بی خوابی های شبانه داره اذیتت میکنه که بهتر دکتر بری.کنارت یک فرشته نگهبان می بینم که همیشه مراقبته.

فال سرنوشت متولدین مهر ماه

اگه مجردی بزودی پیشنهاد جدیدی از سمت کسی که دوسش داری بهت میشه.شکستی که تو گذشته داشتی آزارت میده ولی بهتر دیگه بهش فکر نکنی چون فقط انرژیتو میگیره.از دست یک آقا عصبانی میشی بینتون کدورت افتاده ولی برطرف میشه . اوضاع مالیت به سمت پیشرفت میره.

فال سرنوشت متولدین آبان ماه

مشکلات تو محیط کاریت خیلی زیاد شده بیشترش هم بر میگرده به اعصاب نداشته خودت که با رفتارت مشکلاتو چند برابر می کنی.یه امضای مهم مربوط به یک سند برات افتاده. از سمت کسی که رفته و  دلت و شکسته خبر میشنوی که خوشحال میشی .تو سرنوشتت مهاجرت افتاده.

فال سرنوشت متولدین آذر ماه

معامله ای مثل ماشین انجام میدی . تو فکر کار یا شغل جدید هستی .اینکار جدید برات کلی ثروت و رونق میاره . ملاقات و دیداری داری با کسی که همیشه حامیت بوده و حمایتت میکرده.امروز سطح انرژیت خیلی بالا میره و راهی که باعث موفقیتت میشه نمایان میشه.بهترین آدم های دنیا خانوادتن قدرشون و بدون.

فال سرنوشت متولدین دی ماه

بختت بلنده.کلی سند آماده امضا داری به همه خواسته هات میرسی شاید امروز نباشه ولی به هرچی میخوای میرسی. یه بچه تپل سفید افتاده که پا قدمش برات خیلی خوبه .عوض کردن ماشین برات افتاده و خیلی از اطرافیانت چشم دیدنتو ندارن ولی مدام قربون صدقه ات میرن از کسی که حرف ف داره یک ناراحتی بهت میرسه که زود برطرف میشه.

فال سرنوشت متولدین بهمن ماه

چقدر صبوری تو بشر. مدام نیش و کنایه میشنوی اما میتونی جواب بدی و سکوت میکنی این سکوتت هم بیشتر آزارشون میده و بیشتر باهات دشمنی میکنن اما زهی خیال باطل اونیکه همیشه موفق و لج دراره خودتی.امروز آسمون و خدا برات بازه و مدام ثروت و فراوانیش و بهت میرسونه یک چول قلمبه دستت میاد. یه سفر خارج داری که قراره کلی خوش بگذرونی .

فال سرنوشت متولدین اسفند ماه

چرا انقدر عجولی. همه چی سر وقتسش درست میشهن توکلت به خدا. امروز خدا قراره رزق و رزئوزیش و نصیب تو کنه وکلی پول قراره به حسابت بیاد.تابستون تموم نشده یه سفر داری که ساحل داره و قرار حسابی خوش بگذرونی و از سمت کسی که اسمش م و آ داره حمایت میشیو همیشه خدا همراهته پس نگران نباش.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: