فال تقدیر | فال سرنوشت

فال سرنوشت امروز 21 مرداد ماه | از تقدیرت باخبر شو

فال سرنوشت سرگرمی روز و از دست نده که قراره با خوندنش از کل اتفاقای امروزت با خبر بشی.

کدخبر : 20513
سایت سرگرمی روز :

فال سرنوشت متولدین فروردین ماه

تو جمعی صحبت هایی مظرح میشه که در آخر به نفع تو تموم میشه .قرار کار بزرگ و مهمی انجام بدی حتما با کسی درباره این موضوع مشورت کن. از سمت آقایی که تو حرفش د یا م داره یه خبر ناراحت کننده میشنوی. سفر به سمت دریا در پیش داری. بهتر بعضی ازاخلاقای بچه گونه رو باهاشون خدافظی کنی.

فال سرنوشت متولدین اردیبهشت ماه

گاهی وقت ها بعضی اتفاقا باعث میشه کم بیاری و احساس فشار و خستگی کنی بهتر به خودت بیشتر برسی و کمی آروم باشی . تو 2 وعده دیگه به کمک بزرگترین حامی زندگیت یه گره بزرگ از مشکلاتت باز میشه . سقری در پیش داری که برات پرسود و پر منفعته .دیدار و هدیه های ارزشمندی خواهی داشت.

فال سرنوشت متولدین خرداد ماه

تغییرات مثبت احساسی برات در راهه. برای مجردین میتونه پیشنهاد ازدواج خوبی باشه .تا شهریور ماه خوشحالی بزرگ و مهمی در انتظارته یکی از بستگان نزدیک کارش به دکتر میکسه اما خداروشکر برطرف میشه . از یه نا امیدی بزرگ بیرون میای و فکر مهاجرتم از سرت بیرون کن .

فال سرنوشت متولدین تیر ماه

با حس ماجراجویی که داری باعث میشی یه اتفاق ناگوار برات بیفته . این روزها خیلی ها منتظر زمین خوردنت هستن پس هر روز صدقه بده . از طرف خانمی که م و آ تو اسمش داره یه خبر خوب میشنوی برای همسر یا شریک عاطفیت هدیه میخری که باعث میشه این کدورت و دلخوری پیش اومده از بین بره .سفر هئایثی داری که حسابی بهت خوش میگذره

فال سرنوشت متولدین مرداد ماه

فردی سر راه میاد که س و م و د داره و برای کلاهبرداری اومده خیلی حواست بهش باشه . خانم های مردادی از طرف بستگان شوهرتون یه جر و بحث افتاده که کدورت داره ولی همه چی به نفع شماست . مجردها بالاخره کیس احساسیشون و میبینن و برای آینده نقشه میکشن.

فال سرنوشت متولدین شهریور ماه

اون پولی که بهت بدهکار بودن و بالاخره بهت پس میدن . ماشینتو قرار عوض کنی که خیلی برات خوب افتاده . اونی که رفته بر میگرده اما فایده ای نداره چون باز هم ته همه چی جدایی هست. اگر دانشجو و محصل هستی یه مهارت جدید یاد میگیری که قرار کلی ازش پول داراری.

فال سرنوشت متولدین مهر ماه

برای رسیدن به نیتی که در سر داری باید خیلی تلاش کنی. کار نیمه تموم و تموم میکنی . اون شخصی که قلبتو شکونده رو هنوز خیلی دوست داری ولی این رابطه تموم شده و هیچوقت درست نمیشه . جابه جلیی ملک برات افتاده که خیلی خوبه . با فردی که تو اسمش ر و ن داره تو یک مکان عمومی آشنا میشی که براغت پر از خیر و برکت هست.

فال سرنوشت متولدین آبان ماه

این هفته پولی به دستت میرسه و دلخوری که با اعضای خانواده داشتی برطرف می شود.مسافر داری که با اومدنش کلی سوغاتی و خبرای خوب بران میرسه . به زودی به آرزویی که داشتی میرسی . قرار یک کلاس آموزشی و شروع کنی که برات خیلی خوبه.

فال سرنوشت متولدین آذر ماه

خبر بارداری به گوشت میرسه .جا به جایی منزل داری و از یه نفر مه نون و الف داره یه ضربه بهت میرسه و برای یک مسئله پول زیادی و از دست میدی . داد و ستد مالی با یک هم خون برات افتاده.100 دردصد تو یک مهمونی و دور همی شرکت میکنی که حرفایی پشتت در میاد که خیلی برات ناراحت کنندس.

فال سرنوشت متولدین دی ماه

زانوی غم بغل کردی که تو 3 وعده دیگه از این ناراحتی بیرون میای . آقایی بهت حرفی زده که نگران نباش آشتی و صلح برات پیش میاد .شخصی به زندگیت وارد میشه که اگر مجردی برات ازدواج افتاده .صدقه بده و اسفند دود کن که خیلی چشم زخم داری و خانم جوانی در زمینه رسیدن به هدفت بهت کمک میکنه.

فال سرنوشت متولدین بهمن ماه

توی رابطه عاطفیت حسود داری .یه فروردین ماهی چشمش دنبال زندگیت هست و برای بدی میخواد و از آدم های دورو فاصله بگیر. جابجایی و تغییر مکان داری که برات عالی افتاده و نذری که کردی ادا میشه و خانم های متاهل براتون بارداری افتاده که قدم بچه پر از خیر و برکت برای زندگیت.

فال سرنوشت متولدین اسفند ماه

اگر به دنبال شغل جدید هستی الان وقتش هست. پولی با ضریب 4 به دستت میرسه که گشایشی در زندیت میشه. اگر دعوایی تو رابطه داشتین به خاطر انرژی منفی هست پس پاکسازی کن . زندگی و سخت نگیر و سعی کن از لحظه هات استفاده کنی .پاداش کارهای خیرت و به زودی میگیری.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: