فال تاروت

فال تاروت 23 مرداد ماه | سرنوشت چه شگفتانه ای برایتان دارد؟

برای فال تاروت، شما بیشتر می‌توانید در مورد تاروت و نحوه استفاده از آن برای پیش‌بینی آینده و شناخت بهتر خود و دیگران بخوانید.

کدخبر : 20587
سایت سرگرمی روز :

تاروت یک سیستم پیش‌بینی و روان‌شناسی است که از کارت‌ها و نمادهای مختلف برای تعبیر و پیش‌بینی آینده استفاده می‌کند. در فال تاروت، شما می‌توانید از کارت‌های تاروت برای درک عمیق‌تر از مسائل زندگی و پیش‌بینی آنچه قرار است دهد، استفاده کنید. این سیستم باورهای مختلف فراگیری دارد و ممکن است به عنوان یک ابزار تفریحی یا آینده‌نگری استفاده شود.

فال تاروت برای متولدین فروردین

کارت ماه :

با انرژی بالایی که امروز شما دارید، همه چیز بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت. البته ممکن است که در طول روز با افرادی برخورد کنید که برخلاف شما باشند اما سعی کنید که تا انتهای روز این مود مثبت تان را نگه دارید تا بتوانید کارهایتان را با سرعت بیشتری پیش ببرید.

شریک زندگی تان را از خود ناراحت کرده اید اما قدرت معذرت خواهی هم ندارید. شاید بد نباشد که با رفتارتان پشیمانی تان را به او نشان دهید. به زودی از نتیجه یکی از کارهایی که در گذشته کرده اید، سورپرایز خواهید شد و لبخندی رضایت بخش بر لبانتان خواهد نشست.

فال تاروت برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

کارت شما: ملکه جهت موافق

خلاقیت. توسعه. تکامل. اقوام مونث. زمان مناسب برای رشد وتوسعه و خلاقیت. این کارت در باره زیبایی و خلاقیت است و.می تواند اشاره ای به رابطه جنسی و یا بار داری باشد

فال تاروت برای متولدین خرداد

کارت چرخ سرنوشت

 باید امروز بیش از همیشه حواس تان به دنیای اطرافتان باشد زیرا فرصت هایی پیش پایتان قرار می گیرد، که نباید از دست شان دهید. اگر از توانایی های خود اطمینان دارید، وقت را تلف نکنید، آنها را به کار گیرید و خودتان را به دیگران، به خصوص در محیط کار، نشان دهید. امروز با افراد زیادی سر و کار دارید، بنابراین لبخند را فراموش نکنید.

اگر مجرد هستید، از بین همین آدم ها نیمه گمشده تان را پیدا خواهید کرد. افکار زیادی در سر دارید اما نمی دانید چگونه آنها را مدیریت کنید. شاید یک سفر کوتاه ذهن شما را باز کند. پس همین حالا برای آن برنامه ریزی کنید.

فال تاروت برای متولدین تیر

متن فال:

کارت شما: عدالت جهت موافق

هماهنگی. توازن. برابری. صداقت. افتخار. توصیه. پرهیز کاری.قاضی. وکیل. یک شخص با اهمیت

فال تاروت برای متولدین مرداد

کارت کاهن اعظم :

در تصمیم گیری های امروزتان، به حس تان اعتماد کنید و از او کمک بگیرید. گاهی لازم است که به جای منطق، به احساست تکیه کرد. بنابراین شک نکنید و با اعتماد به نفس بالا به آنچه قلبتان می گوید عمل کنید.

امروز تماسی به شما می شود که کمی نگرانتان می کند. فکر می کنید که این خبر مانع پیشرفت شما می شود اما اگر کمی صبر کنید، می بینید که همه چیز به بهترین شکل ممکن اتفاق می افتد. به میهمانی دعوت می شوید که انتظارش را ندارید. حتی اگر حوصله کافی برای حضور در آنجا را ندارید، به این میهمانی بروید که خاطرات خوشی را برایتان رقم خواهد زد.

فال تاروت برای متولدین شهریور

کارت ماه :

شما فردی آینده نگر و محافظه کار هستید که همیشه سعی دارید برای روزهای آتی خود برنامه ریزی کنید. شاید دیگران گاهی این رفتار شما را به سخره بگیرند اما راهی را که خود فکر می کنید درست است، انجام دهید و به انتقادهای منفی دیگران هم توجه ای نکنید که تنها انرژی شما را می گیرند.

یکی دیگر از توانایی شما، حل کردن مشکلات با ساده ترین روش هاست به همین دلیل افراد زیادی برای برطرف کردن مشکلات شان نزد شما می آیند و دست پر هم باز می گردند. اما سعی کنید در این کار زیاده روی نکرده و خودتان را در اولویت بگذارید.

فال تاروت برای متولدین مهر

کارت 9 عصا

این کارت در مورد ضرورت رها کردن بعضی چیز ها سخن می گوید.اکنون زمان ایجاد تغییر و تحولی فرا رسیده تا به زندگی شما تازگی و طراوت ببخشد.یک دگرگونی و نقطه عطف در زندگی شما موجب می شود که شما دوستان تازه ای پیدا کرده و تجربه های جدیدی کسب نمائید.

فال تاروت برای متولدین آبان

 کارت هفت شمشیر

امروز باید در رابطه و شغل در هر دو مکان محتاط باشید. ممکن است رقابت، رقابت یا جاسوسی از شما وجود داشته باشد. اطرافیان شما ممکن است در زندگی شخصی و حرفه ای شما دخالت کنند. مراقب باشید اگر امروز معامله تجاری را امضا می کنید، اسناد را بخوانید، بهتر است آن را به فردا موکول کنید.

فال تاروت برای متولدین آذر

 کارت تک شمشیر

مطمئن شوید که خیلی کارها را همزمان انجام نمی دهید. اگر نمی‌توانید اجرا را دنبال کنید، راه‌های دیگری را برای نشان دادن خلاقیت خود جستجو کنید. عصبانیت، پرخاشگری و اعمال بیش از حد می تواند آثار شما را خراب کند.

اطمینان حاصل کنید که با اصلاح خود در برخی موارد می توانید تغییرات قابل توجهی در زندگی حرفه ای و شخصی ایجاد کنید.

فال تاروت برای متولدین دی

کارت پاپ :

به زودی با شخصی یک کار جدید را آغاز می کنید. از آنجا که زمینه ای در مورد آن ندارید، کمی مردد هستید اما مطمئن باشید که اگر این کار جزو علاقمندی هایتان باشد، موفقیت شما نیز حتمی خواهد بود. شاید کارهایتان با سرعتی که شما انتظارش را دارید پیش نرود اما صبوری کلید موفقیت شماست.

آنچه برای شما اهمیت دارد کیفیت کار است نه زمان اتمام آن. پس با حوصله بیشتری به کارهایتان رسیدگی کنید. به زودی شخصی پس از مدت ها به سمت شما باز می گردد، شاید بد نباشد که فرصت دوباره ای به هر دویتان بدهید.

 

فال تاروت برای متولدین بهمن

کارت ابله :

به دنبال تغییری در زندگی تان هستید. لازم نیست که دست به تغییرات بزرگ بزنید، همین که دکوراسیون خانه تان را تغییر دهید و گلها را به خانه تان راه دهید، یا این که یک حیوان خانگی بیاورید، روحیه تان از این رو به آن رو می شود. در مورد رابطه عاطفی تان زیاد خیالبافی می کنید.

دیگر زمان مناسبی برای راه رفتن روی ابرها نیست. شما باید از آنچه در واقعیت اتفاق می افتد نیز آگاه باشید. پس چشمهایتان را باز کنید و اطراف تان را با دقت بیشتری نگاه کنید. چیزهای مهمی وجود دارد که هنوز نمی دانید.

 

فال تاروت برای متولدین اسفند

کارت کیمیاگر :

امروز به دنبال یکی از مدارکتان می گردید اما پیدایش نمی کنید. فکر می کنید که آنچه در حال حاضر به آن نیاز دارید آب شده و به زیر زمین رفته است. نگران نشوید زیرا در نهایت او را در دست یکی از اطرافیانتان پیدا خواهید کرد.

فکری برای آینده در سر دارید، برای خود برنامه ریزی های کوتاه مدت و واقع بینانه تری ترتیب دهید، در غیر این صورت ناامید خواهید شد و تلاشتان را رها می کنید. از دست شریک زندگی تان ناراحت هستید اما بدانید که برای ایجاد تغییر، این خود شمایید که باید وارد عمل شوید نه طرف مقابلتان.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: