وام | وام فوری | وام قرض الحسنه

وام فوری ۸۰ تا ۲۰۰ میلیونی خرید محصولات ایران خودرو برای همه | دریافت وام ویژه خرید خودرو با اقساط کم و تحویل یک‌روزه

آخرین اخبار از دریافت وام خودرو را در ادامه بخوانید.

کدخبر : 20760
سایت سرگرمی روز :

تخصیص ۸۰ میلیون وام برای وکالتی کردن حساب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ثبت‌نام پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مشتریانی که خواهان وکالتی کردن حساب خود برای ثبت‌نام فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو هستند، ۸۰ میلیون تومان وام(بدون ضامن و با کارمزد صفر درصد) تخصیص می‌دهد.

با توجه به در پیش بودن طرح ثبت‌نام فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو و نیاز به وکالتی کردن حساب مشتریان برای شرکت در این طرح، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خدمتی جذاب و متفاوت را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

برای ثبت‌نام فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو به ۲۳۰ میلیون تومان نقدینگی نیاز است. در صورتی که مشتری ۱۵۰ میلیون تومان را در حساب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خود تودیع کند، می‌تواند ۸۰ میلیون تومان نیز از این بانک وام دریافت کند. این وام بدون نیاز به ایجاد معدل حساب، با کارمزد صفر درصد و بدون ضامن به مشتریان تخصیص می‌یابد.

بر این اساس، در صورتی که افراد تمایل دارند در طرح مذکور شرکت کنند، اما در حال حاضر با کسری منابع روبه‌رو هستند، می‌توانند با دریافت وام ۸۰ میلیون تومانی از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، نسبت به شرکت در طرح اقدام کنند.

وام 200 میلیون تومانی با حساب وکالتی بانک آینده به افرادی تعلق می‌گیرد که با وکالتی کردن حساب خود، در طرح خرید خودرو ثبت‌نام کنند.

بانک آینده با توجه لزوم داشتن حساب وکالتی برای ثبت‌نام در طرح خرید خودرو، بستری را فراهم کرده تا متقاضیان بتوانند با وکالتی کردن حساب بانک آینده خود و ایجاد میانگین حساب حداقل ۶ ماهه و همچنین ارائه اعتبار شغلی یا گواهی کسر از حقوق، از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۲۳ درصدی و دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه بهره‌مند شوند.

این تسهیلات، ویژه حساب‌های قرض‌الحسنه جاری بدون دسته‌چک و قرض‌الحسنه پس‌انداز و همچنین حساب‌ سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت است. متقاضیان دریافت این طرح، پس از افتتاح حساب در بانک آینده و سپرده‌گذاری و ایجاد حداقل ۶ ماه میانگین حساب، می‌توانند برای دریافت این وام اقدام کنند.

با در نظر گرفتن سقف وام به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان، نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت پنج میلیون و ۶۳۸ هزار تومان در هر قسط به بانک آینده خواهد بود. جمع مبالغ اقساط نیز پس از ۶۰ ماه به ۳۳۸ میلیون تومان می‌رسد. شایان ذکر است وام‌گیرنده باید مبلغ ۱۰۰ هزارتومان نیز بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک پرداخت کند.

وام 100 میلیون تومانی با حساب وکالتی بانک ملت ویژه مشتریانی است که قصد دارند در طرح فروش خودروی شرکت ایران خودرو ثبت نام کنند.

ایران بروکر

به گزارش تجارت نیوز، وام 100 میلیون تومانی بانک ملت ویژه آن دسته از مشتریانی است که متقاضی ثبت نام در طرح فروش محصولات شرکت ایران خودرو هستند. متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند با معرفی وکالتی کردن حساب خود در بانک ملت و قرار دادن 130 میلیون تومان، به جای 230 میلیون تومان در حساب خود، از این تسهیلات بهره‌مند شوند. این طرح قرض الحسنه بوده و فقط شامل 150 هزارتومان کارمزد می‌شود.

جزئیات وام 100 میلیون تومانی با حساب وکالتی بانک ملت

برای بهره‌مند شدن از این طرح تسهیلاتی نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک ملت نیست و متقاضیان می‌توانند با ورود به پیشخوان الکترونیک بانک ملت علاوه بر کسب اطلاعات از جزئیات و مدارک مورد نیاز، برای دریافت این وام اقدام کنند.

مطالعه بیشتر: شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملت + جدول

بانک ملت برای این طرح قرض الحسنه به غیر از 150 هزارتومان هزینه بابت کارمزد، سود بانکی دیگری تعیین نکرده است.

متقاضی پس از معرفی حساب وکالتی، باید مبلغ 130 میلیون تومان در حساب خود قرار دهد، بانک ملت نیز 100 میلیون تومان به حساب متقاضی واریز خواهد کرد تا جمع مبلغ سپرده در حساب وام‌گیرنده به 230 میلیون تومان موردنیاز برای ثبت طرح فروش ایران خودرو برسد. بدیهی است که این مبلغ تا پایان اعلام نتایج این طرح فروش خودرو در بانک مسدود خواهد ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: