چری فالوین T11 به بازار آمد | معرفی خودرو چری فالوین T11 با مشخصات فنی

چری در آینده نزدیک از شاسی‌بلند پرچم‌دار خود با نام فالوین T11 رونمایی خواهد کرد. این خودرو در حالت ترکیبی توان پیمایش فراتر از ۱۴۰۰ کیلومتر خواهد داشت.

کدخبر : 20950
سایت سرگرمی روز :

بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه‌های چینی، چری فالوین T11 تا چند روز دیگر در نمایشگاه خودروی چنگدو رونمایی خواهد شد. چینی‌ها ادعا می‌کنند طراحی ظاهری این خودرو نهایی شده است.

همان‌طور که گفته شد T11 شاسی‌بلند پرچم‌دار چری خواهد بود و اولین بار نسخه کانسپت آن در نمایشگاه سال قبل به نمایش درآمد. ظاهراً طول/عرض/ارتفاع این خودرو به ۵۱۹۰/۱۹۹۵/۱۸۰۰ میلی‌متر می‌رسد و فاصله بین محوری نیز ۳۱۰۰ میلی‌متر است.

با این تفاسیر، چری فالوین T11 بزرگ‌ترین شاسی‌بلند این خودروساز به شمار خواهد رفت. اطلاعات رسمی نشان می‌دهند T11 بر پایه پلتفرم E0X شکل گرفته و از سیستم پلاگین هیبریدی چری که از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو و موتوری برقی تشکیل شده استفاده خواهد کرد.

پیشرانه یاد شده راندمان گرمایی ۴۴.۵ درصدی دارد و حداکثر قدرتش به ۱۵۴ اسب بخار و گشتاورش به ۲۲۰ نیوتون متر می‌رسد. در کنار پیشرانه درون‌سوز یک موتور برقی با خروجی ۲۶۸ اسب بخار هم حضور خواهد داشت تا سیستم چهار چرخ محرک را شکل دهد.

چری فالوین T11 در هر صد کیلومتر ۵.۹ لیتر سوخت مصرف خواهد کرد و در عرض ۵.۹ ثانیه از سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید. این خودرو در حالت برقی توان پیمایش فراتر از ۲۰۰ کیلومتر را دارد و شعاع حرکتی ترکیبی آن بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر گزارش شده است. چینی‌ها می‌گویند T11 در بخش جلو از سیستم تعلیق دوبل جناغی و در عقب از تنظیمات چند اتصالی استفاده می‌کند.

برخی رسانه‌ها با انتشار رندرهایی از شاسی‌بلند پرچم‌دار چری ادعا کرده‌اند این خودرو از دستگیره‌های در سنتی استفاده می‌کند. البته نسخه کانسپت دارای دستگیره‌های در پنهان بوده است.

البته با توجه به اینکه T11 خودرویی پرچم‌دار بوده و محصولات فعلی فالوین به دستگیره‌های در پنهان مجهز هستند بنابراین انتظار می‌رود همان تنظیمات نسخه کانسپت در مدل تولیدی هم دیده شود. از جمله تجهیزات خودرو نیز می‌توان به سقف پانورامیک، نمایشگرهای متعدد داخل کابین و صندلی‌های ردیف دوم با تنظیمات گوناگون اشاره کرد.

خودرو Chery Fengyun T11 قرار است با دوربین ها و رادارهای متعدد برای سیستم های ایمنی همیار و همچنین سیستم نیمه‌خودران، ارائه شود و در کابین، دارای شش نمایشگر با کاربری مختلف به همراه یک همیار هوشمند مبتنی بر AI است. در ضمن، خبری از آینه‌های جانبی در این خودرو نیست و در عوض، از ترکیب دوربین در خارج از خودرو و نمایشگرهای کوچک در دو طرف داشبورد استفاده شده است.

 

منبع: پدال
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: