تست شخصیت شناسی | با شیری که انتخاب می کنید شخصیت شریک ایده آل خود را کشف کنید

شیری که انتخاب می کنید نشان می دهد که شریک ایده آل شما چگونه باید باشد.

کدخبر : 20964
سایت سرگرمی روز :

احتمالاً بارها از خود پرسیده اید که شریک ایده آل شما چگونه باید باشد؟ بارها وقتی این سوال را از خود پرسیده اید، احتمالاً ویژگی های مختلفی را که او باید داشته باشد، فهرست کرده اید. اما، افسوس، همه ما می دانیم که هیچ انسان ایده آلی وجود ندارد.

هر فردی قاعدتاً جنبه های مثبت و منفی خود را دارد.

با این حال، معلوم می شود که ضمیر ناخودآگاه شما می تواند دقیقاً به شما بگوید که دوست دارید چه نوع مردی را در کنار خود داشته باشید و کدام شریک ایده آل برای شما مناسب تر است.

امروز این تست جالب را برای شما آماده کرده ایم که به شما در یافتن پاسخ این سوال کمک می کند. این کار بیش از یک دقیقه وقت شما را نخواهد گرفت.

شیر خود را انتخاب کنید

عکس بالا چندین لئو را نشان می دهد که در پشت هر یک از آنها تصویر یک شریک ایده آل نهفته است. یکی از آنها را انتخاب کنید و بدانید که مرد ایده آل شما چگونه باید باشد.

اگر انتخاب شما ...

1. شیر زیبا

شما به احساسات روشن و قوی نیاز دارید. شما شریک زندگی می خواهید که شما را هیجان زده و شایسته تحسین باشد.

اولویت شما این است که شریک زندگیتان برایتان جالب باشد و هر روز شما را غافلگیر کند و حتی ممکن است با چیزی شما را شوکه کند.

شما عاشق پویایی در روابط و سفر هستید.

2. شیر جدی و دانا

انتخاب شما نشان می دهد که به یک فرد شوخ، باهوش یا حتی عاقل نیاز دارید. شما به فردی نیاز دارید که شریک زندگی آرام و معقولی باشد. همسر شما نیاز به پیشرفت مداوم دارد و شما باید با او پیش بروید.

او باید در همه شرایط از شما حمایت کند و شما را برای رسیدن به اهدافتان تشویق کند. شما هر دو از نظر فلسفی و با کنجکاوی به زندگی نگاه خواهید کرد.

3. شیر بالدار

شما به کسی نیاز دارید که به شما اعتماد و اطمینان بدهد. او باید محکم روی پاهایش بایستد. مرد کنار شما باید دقیقا بداند که چه می خواهد و از قبل در راه رسیدن به هدف خود باشد.

برای شما مهم است که مرد جاه طلب باشد و برای رسیدن به خورشید تلاش کند. شما به نوبه خود می خواهید موزه و الهام بخش او باشید.

4. شیر شاه

شما می خواهید زندگی خود را با فردی مرتبط کنید که قبلاً وضعیت خاصی دارد و توانسته است به موفقیت های زیادی در زندگی دست یابد. او باید به خودش اطمینان داشته باشد و با اطمینان به آینده نگاه کند.

او باید یک رهبر واقعی باشد و از اقدام در مقیاس بزرگ نترسد.

5. محافظ شیر

شریک زندگی شما حامی ایده آل شماست. او باید از شما محافظت کند و آماده باشد تا هر ضربه ای را برای شما وارد کند.

می خواهی در کنار خود شخصی را ببینی قابل اعتماد مثل دیوار سنگی آماده برای گرفتن هر گلوله ای که فقط تو آسیب نبینی و خوشحال باشی.

6. شیر سرپرست خانواده است

به نظر شما مراقبت از خانواده یکی از مهمترین ارزش های زندگی است. نوع مرد ایده آل شما باید یک شریک، پدر و شوهر نمونه باشد. شریکی که حاضر است به خاطر خانواده و رفاه شما همه چیز را رها کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: