فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت امروز سه شنبه 6 شهریور 1403 | بخت با شما یار است

برای فال تاروت، شما بیشتر می‌توانید در مورد تاروت و نحوه استفاده از آن برای پیش‌بینی آینده و شناخت بهتر خود و دیگران بخوانید.

کدخبر : 21102
سایت سرگرمی روز :

فال تاروت متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت پادشاه شمشیر

فروردینی ماهی جان، گاهی اوقات قضاوت درباره یک کتاب از روی جلد آن اشکالی ندارد. برای اینکه بفهمید کسی کیست نیازی نیست کاملاً بشناسید. شما می توانید یک نفر را بدون اینکه کاملاً از زندگی خود جدا کنید، در کنار دست نگه دارید. گاهی اوقات شما می توانید کمی فهیم باشید که برای افراد خاصی ترسناک است، با این حال، شما معمولاً اشتباه نمی کنید. با حضور پادشاه شمشیرها، پیام واضح است، به حقایق پایبند باشید. بله، همه ما در پایان روز انسان هستیم، اما دوباره همه ما به یک نفر در گروه دوستان نیاز داریم که دقیقاً آن را بگوید. امروز نقش شما گفتن چیزهایی است که دیگران به آن فکر می کنند.

فال تاروت متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت ملکه

اردیبهشت ماهی، امروز قرار است تغییری ایجاد کنید. شاید تغییر کمد لباس، مدل موی تازه، یا طرز فکر و بودن جدید. صرف نظر از این، زمان آن فرا رسیده است که بهار انرژی خود را پاک کنید و این تارهای عنکبوت استعاری را که درخشش شما را کسل کننده می کنند، رها کنید. ملکه نماد زیبایی و اصول زنانه است. صرف نظر از اینکه مرد هستید یا زن، استفاده از این انرژی زنانه برای همه ما یک ضرورت است. زندگی در مورد تعادل است. اگر در اطراف لبه ها احساس گیجی و ناهمواری می کنید، به سادگی ظاهر خود را بهبود دهید یا دکوراسیون آپارتمان خود را تغییر دهید. زندگی خود را شلوغ کنید و احساس جدیدی خواهید کرد.

فال تاروت متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت دو چوبدست

خرداد ماهی عزیز، بخش هایی از خودت هست که دوباره در حال تحلیل آنها هستی، جمینی. جنبه‌هایی از وجودتان که فکر می‌کردید فهمیده‌اید و متوجه شده‌اید، اما پس از یک موقعیت اخیر، در این فکر می‌مانید که آیا واقعاً در زمینه‌هایی که زمانی فکر می‌کردید رشد کرده‌اید، رشد کرده‌اید. بدانید که رشد مساوی با کمال نیست، رشد گاهی اوقات می تواند مانند برداشتن دو قدم به جلو و یک قدم به عقب باشد. صرف نظر از این، خود را کتک نزنید. اجازه ندهید این شکست ها شما را از مسیری که در آن قدم گذاشته اید منصرف کند. خودتان را گول نزنید که فکر می کنید می توانید این ویژگی های خود را کاملاً سرکوب کنید. کلید رشد این است که جنبه سایه خود را درک کنیم و یاد بگیریم با آن کار کنیم، نه در برابر آن.

فال تاروت متولدین تیر

کارت تاروت: کارت هشت شمشیر

تیرماهی جان، ممکن است امروز احساس کنید که در گوشه ای قرار گرفته اید. گزینه های شما محدود به نظر می رسد و از دیدگاه شما، دستان شما به ظاهر بسته است. با این حال هشت شمشیر چیز دیگری را پیشنهاد می کنند. احتمالات بسیار بیشتر از آن چیزی است که شما تصور می کنید. هنوز برای تصمیم گیری یا انتخاب مسیر تحت فشار نباشید. در حال حاضر ممکن است چیزهایی را بیش از حد تجزیه و تحلیل کنید که باعث می شود احساس کنید انتخاب دیگری ندارید، که باز هم اینطور نیست.

فال تاروت متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت مرگ

مرداد ماهی، شما در میان یک تحول ضروری هستید. بخش هایی از وجود شما وجود دارد که برای مدت طولانی حاضر به رها کردن آنها نبودید. متقاعد شده اید که روش قدیمی شما تمام آن چیزی است که برای شما وجود داشت. شما با این ایده که یک شخص هرگز نمی‌تواند آنچه را که در اعماق وجودش واقعاً هستند رها کند احساس می‌کنید، اما ممکن است در نهایت متوجه شوید که این درست نیست. تغییر ممکن است اما آسان نیست. شما به نقطه ای رسیده اید که متوجه می شوید اهدافی که می خواهید به آنها برسید ممکن نیست مگر اینکه چیزی را رها کنید. شما در حالی که به گذشته چسبیده اید به آینده می رسید. هیچ حرکت رو به جلو مانند این وجود ندارد. این دگرگونی مستلزم فداکاری‌هایی است، اما اگر واقعاً می‌خواهید به جلو بروید، باید خود و روش‌های قدیمی‌تان را رها کنید.

فال تاروت متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت ارابه

شهریور ماهی عزیز، دقیقاً به سمت چه چیزی می روید؟ این همه انرژی که به کار می برید شما را به کجا می برد؟ به نظر می رسد این روزها کمی بی هدف هستید. تلاش خود را در اینجا قرار دهید، تلاش خود را در آنجا به کار ببرید، زمان و انرژی خود را بین افراد مختلف و دلایل مختلف تقسیم کنید. بله، شما مشغول بوده اید، اما آیا بیشتر از آنچه نیاز دارید کار می کنید؟ ممکن است کمی بیش از حد لاغر شده باشید و در نتیجه احساس روشنی از جهت گیری نداشته باشید. شما فردی سخت‌کوش و حمایت‌کننده هستید، با این حال، سخت‌کوش بودن لزوماً باعث پیشرفت شما در زندگی نمی‌شود، اگر در این مورد باهوش نباشید. کمی زمان بگذارید تا خودتان را متمرکز کنید و اولویت‌هایتان را دوباره ارزیابی کنید تا بتوانید شروع به حرکت به جلو کنید و نه طرف به پهلو.. بهترین زمان برای دور هم جمع شدن با خانواده و دوستان یا شرکت در یک جشن است. ممکن است نزدیکترین دوستان خود را دعوت کنید یا برای یک شام صمیمی و چند لیوان شراب خوب دعوت شوید. ازدواج، نامزدی، تولد فرزند، تولد، گرم کردن خانه یا جشن دیگری که نقطه عطف خاصی را نشان می دهد، نشان داده شده است.

فال تاروت متولدین مهر

کارت تاروت: کارت تک چوبدست

مهرماهی عزیز، امروز ممکن است این احساس را داشته باشید که گویی بالاخره از نوعی برزخ عجیب راه رفتن در خواب بیدار می شوید. تک چوبدست نشان دهنده اشتیاق تازه یافته، میل سوزان و عمل است. این انرژی برای همیشه دوام نخواهد آورد، بنابراین راهی برای استفاده حداکثری از آن پیدا کنید. و خودت را نسوزان، ترازو. گاهی اوقات با خود شوخی می کنید که فکر می کنید این انرژی متناهی است اما این درست نیست. راهی برای مهار آن وجود دارد به جای اینکه خودتان را به حدی بسوزانید که ماه ها از انجام کاری خسته نباشید. راهی برای شکستن این چرخه تولید بیش از حد و سپس بیش از حد خسته بودن بیابید.

فال تاروت متولدین آبان

کارت تاروت: کارت ده سکه

آبان ماهی ها، اگر می‌پرسید آیا فداکاری‌هایی و تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که اکنون انجام می‌دهید قرار است در آینده جبران کنید یا خیر، ده سکه نشانه واضحی است که این کار را خواهد کرد. گاهی اوقات ترسناک است که فکر کنیم همه تلاش‌های ما ممکن است بیهوده باشد، اما اگر واقعاً به کارهایی که انجام می‌دهیم و خلق می‌کنیم اشتیاق داشته باشیم، هرگز بیهوده نخواهد بود. حتی اگر پروژه‌هایی که شروع می‌کنیم با شکست مواجه شوند، اتلاف نبود زیرا چیزی از آن یاد گرفتیم. شما یک عقرب بازنده نیستید و یک شکست خورده نیستید. خودتان را با دیگران مقایسه نکنید، کاملاً روی کاری که امروز باید انجام دهید تمرکز کنید.

فال تاروت متولدین آذر

کارت تاروت: کارت تک جام

آذر ماهی جان، ممکن است فکر کرده باشید که آیا آن شهوت زندگی که همیشه احساس می کردید هنوز برای شما وجود دارد یا خیر. مسئله این است که قرار نیست هر فصل از زندگی ما یک تجربه بزرگ باشد، اما این بدان معنا نیست که ماجراجویی های شما به پایان رسیده است. مسئله این است که هر سفری که انجام می دهیم در دنیای فیزیکی وجود ندارد. ممکن است خود را در آستانه یک سفر عمیق احساسی بیابید که تنها شما با قدم زدن در این مسیر کاملاً آن را درک خواهید کرد. دیگران ممکن است ارتباط برقرار کنند و دو سنت خود را ارائه دهند، اما در پایان روز، این چیزی است که شما باید خودتان آن را بفهمید. ممکن است انرژی و هیجانی که برای زندگی احساس می کنید تجدید شود. متوجه خواهید شد که زندگی هرگز رنگ خود را از دست نداده است، شما فقط آن را نمی بینید.

فال تاروت متولدین دی

کارت تاروت: کارت ملکه چوبدست

دی ماهی عزیز ؛ شما امروز نسبتا محبوب هستید. نه اینکه لزوماً برای عملکرد نیاز به توجه داشته باشید، مطمئناً مخالف دریافت آن نیستید. امروز شما بدون زحمت جذاب و کاریزماتیک هستید. شما در حال تراوش کردن انرژی هستید که منحصراً متعلق به شماست. به نظر می رسد که مردم نمی توانند چشمان خود را از شما دور نگه دارند و فکر می کنند حرکت بعدی شما چه خواهد بود. شما بدون معذرت خودتان هستید و هیچ چیز بدی نمی کنید و این دقیقاً همان نوع انرژی است که شما را بسیار مغناطیسی می کند. از تمجیدها و محبوبیت دی ماهی لذت ببرید. شما بخش زیادی از این سال را کاملاً در کار و اهداف خود سپری کرده اید، اکنون می توانید رها کنید و کمی سرگرم شوید. در نتیجه ممکن است وارد یک محیط جدید با شخصیت های تازه و همفکر شوید.

فال تاروت متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت هشت سکه

بهمن ماهی عزیز، شما در هر کاری که بلافاصله امتحان می کنید عالی نخواهید بود. شما یکی از چند وجهی‌ترین نشانه‌های زودیاک هستید، اما در حال حاضر مغرور نشوید. امروز انتظار رضایت فوری را دارید اما این غیر واقعی است. شما باید بپذیرید که گاهی اوقات چیزها به انرژی پایدارتر و تعهد طولانی مدت نیاز دارند. اگر مایلید خود را وقف کنید، پس آنچه به دنبال آن هستید ممکن است. فقط بدانید که این یکی از آن چیزهایی نیست که بتوانید راه آسانی برای خروج از آن پیدا کنید. بزرگترین قدرت شما توانایی شما برای کار هوشمندانه است، نه سخت تر. روش‌هایی خلاقانه برای رد شدن از چند مرحله و در عین حال انجام دادن کار ایجاد می‌کند. اما این بار، شما باید طبق قوانین بازی کنید.

فال تاروت متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت شش جام

اسفند ماهی های عزیز، امروز در مورد شفای گذشته است. زخم هایی که هرگز فکر نمی کردید التیام پیدا کنند، بالاخره شروع به پوست انداختن می کنند. این ممکن است در مورد کسی باشد که قبلاً خیلی به او نزدیک بودید. شاید یک دوست قدیمی، یک اکس قدیمی یا یکی از اعضای خانواده دور افتاده. صرف نظر از این، شما می توانید خاطرات شاد قدیمی را دوباره مرور کنید و شادی را که این شخص زمانی برای شما به ارمغان آورد را به یاد بیاورید. در نتیجه، راحت‌ تر به خودتان یادآوری می‌کنید که در وهله اول چه چیزی در مورد آنها باعث شده است که آنها را دوست داشته باشید. مردم کامل نیستند و شما هم بی نقص نیستید. شاید راهی برای اصلاح دوباره اوضاع وجود داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: