بازنشستگان | حقوق بازنشستگان | همسان سازی حقوق بازنشستگان

فوری/ ابلاغ بخشنامه جدید دولت برای بازنشستگان | واریز یک‌ماه حقوق اضافه برای این بازنشستگان در این ماه + سند

آخرین خبر در رابطه با واریز حقوق بازنشستگان را در ادامه می خوانید.

کدخبر : 21177
سایت سرگرمی روز :

بخشنامه  پرداخت یک ماه پاداش به بازنشستگانی که استمرار زده اند و یک ماه اضافه کار به همکارانی که اضافه کار بردارند.

مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان

با سلام و احترام

کمیته مستندسازی

بخشنامه ها و دستورالعملهای اداری اعضای شورای معاونان جهت استحضار

واحدهای مجری

استان مدیرکل

،شهرستان منطقه ارسال شود

واحدهای آموزشی ارسال شود

هماهنگ کننده در استان کمیته مستندسازی

کد : ۲/۷۰۰/۰۳/۰۶/۲۵ ص

به منظور استفاده بهینه و حداکثری از ظرفیتهای همکاران شاغل برای تأمین کسری نیروی انسانی مورد نیاز برای بازگشایی مدارس در اول مهرماه ۱۴۰۳ مراتب زیر که حسب تصمیمات و توافقات در جلسه مشترک با سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور اتخاذ و مطابق نامه شماره ۸۰۸۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۷، این تصمیم توسط رئیس دفتر محترم رئیس جمهور به آموزش و پرورش و سازمانهای مزبور ابلاغ شده است تا با بهره مندی از ظرفیت حق التدریس نیروهای شاغل درگیها مارین غیر موظف و همچنین استمرار خدمت همکارانی که در شرایط بازنشستگی اجباری تبصره ۲ ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری قرار نگرفته اند با مشوقهایی به شرح زیر برای جبران کسری نیروی انسانی اقدام شود خواهشمند است در این خصوص اقدامات لازم معمول دارند -۱ به معلمانی که علاوه بر ساعات موظف هفتگی در ساعانته غیر موظف نیز تدریس نمایند. به ازای ۹ ماه تدریس غیر موظف مطابق بندهای الف و ب زیر علاوه بر حق التدریس غیر موظف، یک نهم حقوق و مزایای آنان نیز به عنوان پاداش به صورت ماهانه پرداخت میشود.

الف معلمانی که ماهانه ۸ تا ۷۹ ساعت تدریس غیر موظف دارند

یک ماه حقوق و مزایای آنان تقسیم بر ۹ شود و حاصل آن تقسیم بر ۹۶ شود و در تعداد ساعات تدریس غیر موظف ماهانه ضرب و حاصل آن به عنوان پاداش ماهانه پرداخت شود.

ب معلمانی که ۸۰ ساعت و بالاتر تدریس غیر موظف ماهانه دارند.

حقوق و مزایای آنان تقسیم بر ۹ شود و حاصل آن به عنوان پاداش ماهانه پرداخت شود.

نشانی : تهران - میدان فردوسی - خیابان شهید سپهبد قرنی - نرسیده به چهار راه سمیه - ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش - طبقه دوم تلفن : ۷-۸۲۲۸۲۴۰۵ نمابر : ۸۸۸۹۴۰۴۹ کدپستی : ۱۵۹۹۹۵۸۱۱۱

بازنشستگان

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تمام تلاشم ارتقای جایگاه آموزش و پرورش و منزلت معلمان است گفت: اعتراضات رتبه‌بندی مجددا بررسی می‌شود این در حالیست که آیین نامه ارتقای آنها هم تدوین و آماده خواهد شد.

بازنشستگان

وی ادامه داد: خدمت در نظام تعلیم و تربیت یک افتخار است که به آن می‌بالیم. شهیدان باهنر و رجایی بر گردن نظام آموزش و پرورش حق بزرگی دارند. شهدای خدمت و سایر دولتمردان که جانشان را در مسیر انقلاب اهدا کردند، الگوهای خوبی برای دولتمردان جمهوری اسلامی هستند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: ان شاءالله بتوانم سرباز خوبی در نظام تعلیم و تربیت و برای مقام معظم رهبری باشم. چیزی که بیشتر باید به آن بپردازیم، اندیشه‌های والا و ارزشمند شهیدان رجایی و باهنر است. با اینکه عمر خدمتی این عزیزان کوتاه بود اما در عمق تاریخ جاویدان شدند. آنچه باعث جاودان شدن نام این عزیزان شد رهبری هوشمندانه فضای آموزش و تربیت در آن مقطع نابسامانِ ابتدای انقلاب بود.

کاظمی ادامه داد: روحیه و رفتار معلمی این عزیزان در دولت نیز هویدا بود. وقتی سبک زندگی این عزیزان را مطالعه می‌کنیم مو به بدن انسان راست می‌شود. نوع نگاهی که به مسئولیت سنگین در نظام تعلیم و تربیت داشتند، چنین احساسی را به انسان القا می کند. این حس مانع از آرام گرفتن این شهیدان عزیز در کسوت خدمت بود.

وی خاطرنشان کرد: مردمداری، مهربانی و حسن رفتار با مردمِ باهنر و رجایی باید برای ما الگو باشد. مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی بر این مسائل تاکید کردند. مهمترین دغدغه یک مسئول با وجدان رفع آسیبهای اجتماعی است. این حس زمانی در انسان به خوبی درک می‌شود که یک فرزند معتاد یا یک دختر فراری در خانواده باشد و  این دو شهید درد مردم را با تمام وجود احساس می‌کردند و در جهت رفع آن‌ها اقدام می کردند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: نبی مکرم اسلام وقتی رنج مردم را می‌دیدند آزرده می‌شدند. غفلت از نظام تعلیم و تربیت طی سالهای گذشته تاثیر خود را بر همه حوزه ها از جمله حوزه های امنیتی و اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی گذاشته است. برای شتاب در مسیر توسعه توجه به نظام تعلیم و تربیت اولویت اساسی است و معلمان در نوک این پیکان هستند. دست معلمان و مدیران مدارس که راهبران اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند را می‌بوسم. همه باید کمک کنند تا جایگاه نظام تعلیم و تربیت احیا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: